ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

استقلال 2-1 نفت تهران/ آبی بیخ گوش تراکتور



استقلال 2-1 نفت تهران/ آبی بیخ گوش تراکتور

با سه امتیازی که استقلال از بازی با نفت گرفت، با یک بازی کمتر به رتبه دوم جدول صعود کرد

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

لیگ برتر باشگاه‌های ایران

- جام خلیج فارس

دوره دوازدهم

- هفته سیزدهم

پنجشنبه چهارم آبان 1391

- ساعت 18:00استقلال تهرا

ن- نفت تهرانورزشگاه: آزادی تهران

تماشاگر: حدود 5 هزار نفر

داور: محسن قهرمانی با کمک های محمدرضا ابوالفضلی و آرمان اسعدی. داور چهارم: محمدرضا اکبریان

کارت زرد: سید ایمان موسوی از نفت، هاشم بیک زاده، سیاوش اکبرپور و میثم بائو از استقلال

کارت قرمز: وریا غفوری و یعقوب کریمی از نفت

گل : یعقوب کریمی در دقیقه 16 برای نفت و جی لوید ساموئل 22 و آرش برهانی 51 برای استقلال

استقلال تهران: سید مهدی رحمتی، علی حمودی، پژمان منتظری، سیدمیثم حسینی (46 میثم بائو)، حنیف عمران زاده (80 امیرحسین صادقی)، جواد نکونام، جی لوید ساموئل، هاشم بیک زاده، خسرو حیدری، سیاوش اکبرپور (86 امین منوچهری) و آرش برهانی. سرمربی: امیر قلعه نویی

نفت تهران: سوشا مکانی، وریا غفوری، هادی شکوری، احمد آل نعمه، وحید حمدی نژاد، علیرضا کرامت، یعقوب کریمی، رحیم زهیوی (62 گوران لوابوویچ)، مگنو باتیستا، مصطفی سیفی و سیدایمان موسوی (85 میثم آقابابایی) سرمربی: منصور ابراهیم زاده

شرح بازی:

استقلال بعد از شکست اول هفته مقابل تراکتورسازی با چند تغییر به زمین آمده بود. در این تیم که امیر قلعه نویی را بعد از یک هفته روی نیمکت می دید، حنیف عمران زاده جانشین امیرحسین صادقی مصدوم شده بود و میثم حسینی و هاشم بیک زاده همزمان به بازی گرفته شده بودند، تا تیمی که اول فصل ترافیک در خط میانی اش کاملاً به چشم می آمد، در غیاب جانواریو، جباری و توزی، از یک مدافع چپ به عنوان هافبک چپ استفاده کند.

 در سمت راست هم خسرو حیدری که اصولاً یک مدافع است، هافبک راست امروز استقلال بود تا علی حمودی هم در ترکیب اصلی جایی داشته باشد. زوج خط میانی آبی ها را هم جواد نکونام و جی لوید ساموئل تشکیل داده بودند که این آخری، در اوایل فصل چندان به بازی گرفته نمی شد. در خط حمله هم، خبری از امین منوچهری و میلاد میداوودی نبود تا آرش برهانی و سیاوش اکبرپور دو مهاجم آبی ها باشند که از این جمع، اکبرپور کمی عقب تر از برهانی و متمایل به سمت راست بازی می کرد.

 در غیاب هافبک های بازیگردان استقلال و بحران خلاقیتی که در میانه میدان این تیم دیده می شد، آبی ها در اکثر دقایقی که صاحب توپ می شدند، توپ های بلندی را به قصد پشت دفاع نفت و استفاده از سرعت آرش برهانی می فرستادند و همچون بازی های گذشته، چند حرکت هم از همکاری حمودی و حیدری در راست شکل گرفت.

اما نقطه ضعف استقلال در نیمه اول، جناح چپ بود که نه در حمله مشارکت فعالی داشت و نه در دفاع، نقطه مطمئنی بود. در این نیمه، اکثر حملات نفتی ها از جناح چپ خط دفاعی استقلال پایه ریزی می شد و علاوه بر گلی که از این منطقه به ثمر رسید، یکی دو بار دیگر هم شاگردان ابراهیم زاده، با استفاده از ضعف پوشش در سمت چپ و ناهماهنگی حسینی و بیک زاده، صاحب موقعیت شدند

. در مجموع، بیست و پنج دقیقه ابتدایی بازی که هر دو گل بازی هم در این محدوده به ثمر رسید، کیفیت بهتری نسبت به دقایق 25 تا 45 بازی داشت و در این دقایق، اگرچه هر دو تیم، موقعیت های برای رسیدن به گل دوم داشتند اما با احتیاط بیشتری در زمین حرکت می کردند.

با شروع نیمه دوم،

 استقلال با یک تعویض، در آرایش خط میانی و حمله اش هم تغییراتی ایجاد کرد. میثم حسینی که روز ناموفقی را پشت سر گذاشته بود، جای خود را به میثم بائو داد. با این تغییر، بیک زاده به دفاع چپ رفت، و آرایش استقلال به 4-2-3-1 نزدیک شد.

بدین ترتیب که بائو در مرکز خط میانی جلوتر از نکونام و ساموئل ایستاد، حیدری بال راست شد و اکبرپور به عنوان بال چپ نیمه دوم را آغاز کرد. با گل زودهنگام آرش برهانی در این نیمه، بازی چند دقیقه ای متعادل شد اما در ادامه، نفت یکی دو بار بخت رسیدن به گل تساوی را داشت. مثل حرکت سریع موسوی که روی پاس خوب یعقوب کریمی به وجود آمد، اما با واکنش رحمتی بی اثر شد.

در فاصله دقایق 70 تا 80 نفت تسلط نسبی روی جریان بازی داشت اما در همین دقایق هم اشتباه های فردی مدافعان این تیم، فرصت هایی را برای آرش برهانی فراهم کرد که اختلاف را بیشتر کند. با اخراج دو بازیکن نفت در ده دقیقه پایانی، عملاً بازی از روال نرمال خارج شد و نه استقلال میل به ریسک کردن و حمله همه جانبه داشت و نه نفت توان تحت فشار گذاشتن حریف را داشت. 

شرح گل ها:

نفت 1-0: ایمان موسوی با اشتباه مدافعان استقلال در آفساید گیری از چپ فرار کرد و با پاس عرضی، یعقوب کریمی را در موقعیت تک به تک قرار داد. هافبک سابق استقلال هم با ضربه بغل پای چپ، توپ را به قعر دروازه فرستاد

استقلال 1-1: با همکاری خسرو حیدری و علی حمودی از راست، حمودی در داخل هجده قدم صاحب موقعیت شد و با یک پاس عرضی توپ را به ساموئل سپرد. بغل پای آرام و دقیق جی لوید ساموئل، به آرامی دور از دسترس سوشا مکانی به گل مساوی تبدیل شد.

استقلال 2-1: خسرو حیدری باز هم از راست نفوذ کرد و در چند سانتی متری خط اوت، توپ را روی دروازه سانتر کرد. این توپ را آرش برهانی روی تیر اول، زودتر از سوشا مکانی به گل تبدیل کرد. دروازه بان نفت روی این صحنه عقیده داشت توپ به دست آرش برهانی خورده، ولی تصاویر آهسته چیز دیگری را نشان می داد

بهترین بازیکن:

خسرو حیدری روی گل اول موثر بود، پاس گل دوم را صادر کرد و پایه گذار اکثر حملات استقلال در این بازی بود.

اتفاق ویژه:

در دقیقه 80 وریا غفوری به خاطر درگیری با سیاوش اکبرپور و ضربه ای که به پای او زد، از زمین اخراج شد و چند ثانیه بعد به دنبال اعتراض بازیکنان نفت، نوبت یعقوب کریمی بود که با کارت قرمز مستقیم از زمین بیرون برود./گل

 


ویدیو مرتبط :
زلزله ای که از بیخ گوش تهران رد شد ....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نفت تهران 3 - سپاهان 4 / در حد بوندس‌لیگا!!/تساوی تراکتور و داماش



نفت تهران 3 - سپاهان 4 / در حد بوندس‌لیگا!!

گوران لوبوویچ دو گل زد و یك پنالتی گرفت تا نفت 3-1 از سپاهان جلو بیفتد اما اخراج مگنو باتیستا و 10نفره شدن نفت به سپاهان فرصت داد تا در 15 دقیقه پایانی شكست را به پیروزی تبدیل كند

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

لیگ برتر باشگاه‌های ایران- جام خلیج‌فارس

دوره دوازدهم- هفته چهاردهم

نفت تهران- سپاهان اصفهان

سه‌شنبه 9 آبان 1391- ساعت 15:30

ورزشگاه شهید دستگردی تهران

تماشاگر: 600 نفر

داور: علیرضا فغانی

کمک داوران: رسول فروغی- رضا عبدوس

اخطار: هادی شكوری (25)، مگنو باتیستا (38) از نفت تهران

اخراج: مگنو باتیستا (75) از نفت تهران

سپاهان اصفهان: رضا محمدی- حسن اشجاری- فرشید طالبی- علی احمدی- مهدی جعفرپور- امید ابراهیمی- بولکو- احمد جمشیدیان (65- حسین پاپی)- محرم نویدکیا- محمدرضا خلعتبری- جواهیر سوکای

سرمربی: زلاتکو کرانچار

نفت تهران: سوشا مكانی- میثم آقابابایی- هادی شكوری- احمد آل‌نعمه- علیرضا عزتی- مگنو باتیستا- وحید حمدی‌نژاد- رحیم زهیری (56- حسین امامیان)- گوران- مصطفی سیفی- مصطفی مهدوی (70- حمید طاهری‌فرد)

سرمربی: منصور ابراهیم‌زاده

شرح بازی:

دو تیم بالای جدولی نفت تهران و سپاهان در حالی به مصاف هم رفتند كه شكست هر دو تیم در هفته قبل و از دست رفتن رتبه‌های اول و دوم جدول حساست این بازی را دوچندان كرده بود. ابراهیم‌زاده كه سه بازیكن اصلی خودش را به دلیل دریافت كارت زرد و قرمز در هفته قبل از دست داده بود با تغییرلتی در تركیب و به كار گرفتن گوران و مهدوی در خط حمله به مصاف حریف آمد و سپاهان نیز با پایان محرومیت فرشید طالبی او را یك بار دیگر در خط دفاع به كار گرفته بود.

نیمه اول

قبل از اینكه بازی كاملا گرم شود نفت تهران صاحب یك ضربه پنالتی شد و به گل اول بازی رسید. هنوز بیشتر از 15 دقیقه از بازی نگذشته بود كه گل دوم هم به سود نفت تهران رقم خورد تا حاضرین در ورزشگاه از این نتیجه شگفت‌زده شوند و بوی یك شكست پرگل دیگر برای سپاهان به مشام برسد. البته برتری نفت بر میهمانش تا این حد نبود و حتی در دقایقی از بازی سپاهانی‌ها مالكیت توپ و برتری نسبی را در اختیار داشتند اما نفت از تك‌موقعیت‌های خودش به خوبی استفاده می‌كرد.

ابراهیم‌زاده با شناختی كه از دو مدافع میانی سپاهان داشت فضای پشت این دو را به خوبی هدف گرفته بود و از همین نقطه توانست دو بار به زردپوشان ضربه بزند. د گلی كه بازیكن خارجی نفت یعنی گوران نقش اول آنها را ایفا می‌كرد. او یك پنالتی گرفت كه منجر به گل اول شد و گل دوم را هم خودش به ثمر رساند. در ادامه سپاهانی‌ها كمی بر بازی مسلط‌تر شدند و با توجه به دو گل عقب‌ماندگی حملات زیادی را روی دروازه میزبان تدارك دیدند كه در یكی از این حملات سوكای فاصله را به حداقل رساند و بازی در نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

نیمه دوم

سپاهان برای جبران یك گل عقب‌ماندگی نیمه دوم را با توپ پر آغاز كرد اما نفت تهران حریفی نبود كه به این راحتی فرصت گلزنی به میهمانش بدهد. ابراهیم‌زاده و قنبری، مردان اصفهانی نیمكت نفت با تدابیر تاكتیكی خود نشان دادند تیم سپاهان را بهتر از خود سپاهانی‌ها می‌شناسند و راه‌های ضربه زدن به این تیم را خوب فرا گرفته‌اند. در حالی كه سپاهان برای گل مساوی تلاش می‌كرد این نفت بود كه یك بار دیگر توسط گوران به گل دست یافت و بازی را 3-1 كرد.

در حالی كه بازی به دقیقه 75 رسیده بود و به نظر می‌رسید تلاش سپاهانی‌ها برای جبران عقب‌ماندگی بی‌نتیجه است، مگنو باتیستا با دریافت كارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا ده نفره شدن نفت جهت بازی را كاملا به سود سپاهان برگرداند. تیم اصفهانی از این لحظه سراپا حمله شد و جوانان نفتی كه در این دقایق از نظر روحی كم آورده بودند نتوانستند جلوی حملات این تیم مقاومت كنند. به این ترتیب دو گل از امید ابراهیمی و یك گل از خلعتبری در 15 دقیقه توفانی انتهای بازی باخت 3-1 سپاهان را به برد 4-3 تبدیل كرد.

شرح گل‌ها:

نفت تهران 1-0 ؛ دقیقه 7 : خطای رضا محمدی دروازه‌بان سپاهان روی گوران یك ضربه پنالتی را نصیب نفتی‌ها كرد كه این ضربه توسط هادی شكوری به گل اول بازی تبدیل شد.

نفت تهران 2-0 ؛ دقیقه 15 : پاس مصطفی مهدوی با ضربه تك‌ضرب و تمام‌كننده گوران به گل دوم نفت تبدیل شد.

سپاهان 2-1 ؛ دقیقه 37 : پاس در عرض احمد جمشیدیان را جواهیر سوكای با یك چرخش و ضربه‌ای زمینی وارد دروازه میزبان كرد و اختلاف را به حداقل رساند.

نفت تهران 3-1 ؛ دقیقه 58 : باز هم گوران لوبوویچ و باز هم گل برای نفت. توپ طی یك رفت و برگشت در محوطه جریمه نصیب گوران شد و ضربه زمینی او از بین مدافعان حریف عبور كرد تا از زیر پای دروازه‌بان تبدیل به گل سوم نفت شود.

سپاهان 3-2 ؛ دقیقه 77 : امید ابراهیمی

سپاهان 3-3 ؛ دقیقه 80 : محمدرضا خلعتبری

سپاهان 3-4 ؛ دقیقه 90 : امید ابراهیمی

 

تراكتورسازی دو - داماش دو:

پیشکش صدر به استقلال توسط رشتی ها!

این تساوی سبب شد که درخشان یک تساوی دیگر و البته حساس بدست آورد و تراکتور با یک بازی بیشتر و یک امتیاز کمتر از استقلال صدر را تا شروع دوباره لیگ به نام پسران آبی تهران سند بزنند

سایت گل-سه شنبه نهم آبان ماه نود و یک.

ورزشگاه یادگار تبریز -

لیگ دوازدهم هفته چهاردهم.

گلها: محمد رضا مهدوی دقیقه 12،مهدی کیانی دقیقه 50 (داماش)-مهدی کریمیان دقیقه 22،محمد ابراهیمی دقیقه 84 (تراکتورسازی)

تماشاگر: بیست هزار نفر -

هوا: آفتابی.

داور: محسن قهرمانی - کمک داوران:تورج عیوض محمدی و مهدی الوندی

کارت زرد:محمد ابراهیمی دقیقه 61،حاج صفی دقیقه 94 (تراکتور سازی) - مهدوی دقیقه 94 (داماش)

تراکتورسازی:عقیل اعتمادی،مرتضی اسدی،آنسلمو گونزالز،فلاویو لوپز( از دقیقه 58 محمد ابراهیمی)،سید مهدی سید صالحی(از دقیقه 65 فرزاد حاتمی)،میلاد فخر الدینی( از دقیقه 70 احسان حاج صفی)،مهدی کیانی،محمد نصرتی،قاسم دهنوی،مهدی کریمیان،مصطفی اکرامی..

سرمربی: تونی اولویرا.

داماش:حسن رودباریان،هادی سهرابی،علی رضا نظیف کار،مرتضی ابراهیمی،محمد سیاه،محمد رضا مهدوی،ابوالفضل حاجی زاده،مصطفی حاجتی،مهدی کیانی( بهنام افشه از دقیقه 82)،امین متوسل زاده( از دقیقه 85 افشین چاوشی)،حسین ابراهیمی( محمد دادرسی دقیقه 94).سرمربی: حمید درخشان.

شرح بازی:

دو تیم تراکتور و داماش در حالی مقابل هم صف آرایی کردند که انگیزه های هر کدام از آنها زمین تا آسمان با هم فرق داشتند. تراکتور هفته ها است که عالی بازی می کند و فوق عالی نتیجه می گیرد آمده بود تا نوار پیروزی هایش را ادامه دهد و صدر را از آبی های تهران باز پس گیرد و در سوی دیگر داماش که هفته گذشته ها با درخشان به برد رسیده بود می خواست از تبریز دست خالی به خانه برنگردد و حداقل امتیاز بازی را به خانه ببرد و وضعیتش را در جدول سر و سامان بهتری دهد.غایب بزرگ داماش در این بازی جهانبخش کاپیتان تیم ملی جوانان بود که در اردوی تیم ملی حضور داشت.

مسابقه دو تیم هم با همین استراتژی آغاز شد و تراکتور با فشار همه جانبه می خواست همان ابتدای بازی خود تاکتیک خود را بر حریف دیکته کند و داماشی ها هم با دفاع چند لایه نیم نگاهی به ضد حمله ها داشتند. هنوز بازیکنان خود را داخل زمین پیدا نکرده بودند که فرار فلاویو لوپز در دقیقه 2 با تکل از کنار هادی سهرابی داخل محوطه جریمه همراه شد و داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد. ضربه ی پنالتی را  خود لوپز می خواست به شکلی نمایشی به ثمر برساند که شیرجه ی دقیق و سریع رودباریان او را در این راه ناکام گذاشت  تا رودباریان دومین ضربه ی پنالتی را در دومین هفته متوالی مهار نماید.

 پس از این اتفاق بازی کمی متعادل شد و در یک فرار ناگهانی و سریع داماشی ها پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه ی ایستگاهی شدند که کاپیتان مهدوی با یک ضربه ی استادانه داماش را پیش انداخت.پس از این گل داماش در لاک دفاعی فرو رفت و تراکتوری ها با حضور همه جانبه در زمین داماش چندین موقعیت عالی را بدست آوردند که 2 بار تیر دروازه داماش را در این میان نشانه گرفتند و در نهایت در میانه های این نیمه موفق به گل زنی توسط کریمیان شدند.

پس از اینکه نتیجه تساوی شد تراکتوری ها دست از حمله نکشیدند و باز هم صاحب موقعیت های حساسی شدند که با بی دقتی مهاجمان و البته خوش شانسی داماشی ها ناکام ماندند. البته داماشی ها هم در هر فرصتی دست به ضد حمله می زدند و چند بار توسط سهرابی و متوسل زاده می توانستند بار دیگر از میزبان پیش بیفتند که آنها هم راه به جایی نبردند. تا این بازی علی رقم تلاش دو تیم با نتیجه تساوی در نیمه اول به پابان برسد.

نیمه دوم:

در ابتدای این نیمه دو تیم بدون هیچگونه تغییری در نفرات گام به زمین گذاشتند. در حالی که تراکتوری ها خود را برای یک فشار همه جانبه به مانند نیمه اول آماده کرده بودند در یک ضربه ی کرنر که برای داماش همان ابتدا بدست آمده بود رشتی توسط یکی از دو مهدی کیانی میدان - البته از نوع داماشی اش!- به گل برتری دست یافتند.

نوع ضربه ی سر کیانی ما را به یاد سر طلایی دهه ی شصت کریم باوی انداخت که هد های او کمی از شوت نداشت.پس از گل دوباره فشار تبریزی ها بر روی دروازه داماش فزونی گرفت و چندین موقعین حساس را تراکتوری ها صاحب شدند که البته در این میان خط دفاع داماش موفق تر عمل کرد. میل به جبران نتیجه توسط تونی باعث شد که هنوز به دقیقه 70 نرسیده، هر سه تعویض اش را تراکتوری ها انجام دهند. البته همین سه تعویض بود که به تراکتوری ها نیرویی مضاعف بخشید و فشار سنگین آنها در نهایت نتیجه داد و بر روی همکاری دو بازیکن تازه به میدان آمده گل تساوی را به ثمر رساندند. در این بازی بسیار زیبا مطمئنن تماشاگران پیروز مسابقه بودند که شاهد یک فوتبال مهیج بودند. این تساوی سبب شد که درخشان یک تساوی دیگر و البته بسیار حساس بدست آورد و تراکتور با یک بازی بیشتر و یک امتیاز کمتر از استقلال صدر را تا شروع دوباره لیگ به نام پسران آبی تهران سند بزنند.

شرح گلها:

تراکتور 0-1 داماش: فرار در عمق حسین ابراهیمی یک ضربه ی آزاد را برای داماش به ارمغان آورد و کاپیتان مهدوی پشت توپ قرار گرفت و با یک ضربه ی استادانه کنج دروازه ی اعتمادی را نشانه گرفت تا یکی از زیباترین گلهای هفته ی چهاردهم رقم بخورد.

تراکتور 1-1 داماش: سانتر بلند و دقیق قاسم دهنوی داخل محوطه ی جریمه داماش روی سر مهدی کریمیان فرود آمد و او به زیبایی توپ را داخل دروازه داماش وارد کرد.

تراکتور 1-2 داماش: ضربه ی کرنر داماش در دقایق ابتدایی نیمه دوم توسط سید صالحی با دفع ناقص سر بر روی سر مهدی کیانی که روی خط محوطه ی هجده قدم ایستاده بود قرار گرفت و او با قدرت هر چه تمام تر دروازه عقیل اعتمادی که با خروجی اشتباه بیش از حد آمده بود را گشود.

تراکتور 2-2 داماش: ضربه ی ایستگاهی تراکتوری ها را احسان حاج صفی با قدرت و زیبایی به سمت دروازه داماش شلیک کرد تا رودباریان با مشت به تیرک زد و توپ ریبندی را محمد ابراهیمی به راحتی وارد دروازه داماش کرد. تا یک گل توسط دو بازیکن تازه به میدان آمده به ثمر برسد.

اتفاق ویژه 1:

انگار گزارشگران شبکه ی استانی سهند به نوعی با مردم سایر شهرها لج کرده اند! درست نخستین بازی خانگی تراکتور پس از بازی با استقلال که با کلی حرف و حدیث منتقدان از گزارش یک سویه ی گزارشگر تبریزی همراه شده بود، در بازی با داماش باز هم شاهد همین اتفاق البته با پیاز داغ بیشتری بودیم! اوج این اتفاق پس از مهار پنالتی توسط رودباریان و گلهای داماش روی داد که گزارشگر محترم با دلداری دادن های همشهریانش و پیش بینی قاطعانه مبنی بر زدن گلهای بیشمار از سوی تراکتوری ها و اعلام ریز به ریز تشویق های هواداران تراکتوری! به صورت وحشتناکی بر روی اعصاب بینندگانی که از طریق سایر شبکه ها این بازی را مشاهده می نمودند،سوهان می کشید!او تنها نکته ی منفی زیبترین بازی هفته چهاردهم بود که در بیشتر موارد بیننده آرزوی دوران سینامی صامت را می کرد!

اتفاق ویژه 2:

ظاهرا پا قدم سیاسیون برای فوتبال خیلی هم خوب نیست.پس از ناکامی پرسپولیس با رویانیان، در تبریز هم به محض ورود استاندار آذربایجان به ورزشگاه، داماش در نیمه دوم به گل برتری دست یافت!

اتفاق ویژه 3:

در حالی که داماشی ها در موقعیت حمله بودند به دلیل مصدومیت نظیف کار توپ را به خارج فرستادند و در ادامه انتظارشان بازی جوانمردانه از یوی تراکتوری ها بود که در عین ناباوری تبریزی ها با در اختیار گرفتن توپ دست به یک ضد حمله زدند که البته توپ به خارج رفت و باعث به وجود آمدن یک درگیری بین بازیکنان دو تیم گردید و در پایان قهرمانی به حاج صفی و و مهدوی اخطار داد./گل