ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

استقلال پل قهرمانی استقلال!


سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان اعتقاد دارد که دیدار تیمش مقابل استقلال اهواز پل ارتباطی این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر است.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان اعتقاد دارد که دیدار تیمش مقابل استقلال اهواز پل ارتباطی این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر است.

عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال اهواز با اشاره به درگذشت محمود بقال‌زاده، پیشکسوت فوتبال خوزستان که روز گذشته (چهارشنبه) به دلیل ایست قلبی در یک بازی دوستانه دار فانی را وداع گفت، اظهار داشت: بازی فردا ما با استقلال اهواز تحت تأثیر درگذشت فوتبالیست خوب و خوش‌اخلاق استان خوزستان است. ضمن اینکه از این اتفاق و درگذشت بقال‌زاده متأسف هستم، اما ما مجبور به زندگی کردن هستیم. بازی با استقلال اهواز هم برای ما حساس است و رتبه‌های ما در جدول نمی‌تواند روی بازی تأثیر بگذارد، چون نتیجه در زمین مشخص می‌شود.

وی افزود: مطمئناً در بازی فردا هر دو تیم تلاش می‌کنند تا به نتیجه برسند و ما می‌خواهیم 3 امتیاز را کسب کنیم تا با توجه به بازی‌های بعدی‌مان و امتیازی که داریم، تا پایان لیگ به قهرمانی فکر کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره اینکه آیا باتوجه به قعرنشینی استقلال اهواز بازی آسانی را برای تیمش پیش‌بینی کرده است، گفت: استقلال اهواز تیم خوبی است و بازیکنان جوانی را در اختیار دارد که نمی‌توانیم آنها را دست کم بگیریم. این بازی‌های هفته‌های پایانی هم حساس است و مانند سایر بازی‌ها سه امتیاز دارد که به همین دلیل حق دست کم گرفتن آنها را نداریم.

ویسی خاطرنشان کرد: درست است روی کاغذ تیم ما قدرت بیشتری دارد، اما بازی در زمین مشخص می‌شود. همین تیم استقلال اهواز در تهران مقابل استقلال به نتیجه مساوی رسیده است و یعنی قدرت لازم را دارد. به نظرم یکی از حساس‌ترین بازی‌های ما در این هفته‌ها همین بازی است که پل ارتباط ما برای قهرمانی نیز خواهد بود. چون ما تا الان شرایط خوبی در جدول داشتیم و برای اینکه از این سمت پل رد شویم و تا پایان فصل به قهرمانی امید داشته باشیم، نیاز به برد در این بازی داریم.

وی درباره اینکه بازی با تیم‌های قعرنشین در هفته‌های پایانی سخت است، اظهار داشت: همه تیم‌های به این شکل هستند که در دور دوم مسابقات سخت امتیاز می‌دهند. ما در دور رفت لیگ، از بازی‌های‌مان امتیازات زیادی گرفتیم، اما اکنون تیم‌ها به راحتی امتیاز نمی‌دهند. البته ما از روند امتیاز گیری‌مان راضی هستیم، چون استقلال در دور برگشت تاکنون فقط در دو بازی پیروز شده و ما هم وضعیت مشابهی داریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص محرومان و مصدومان تیمش گفت: به جای کولیبالی که او را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم، عفیل کعبی جایگزین خوبی است.


ویدیو مرتبط :
جشن قهرمانی استقلال زیر پل ستارخان آبیته(تهران)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: جشن قهرمانی استقلال خوزستان


یک ورزش:



در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.