ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

استقلال و پرسپولیس رسما اجاره نشین شدند



اخبار,اخبارورزشی,استقلال


 اخبار ورزشی  - استقلال و پرسپولیس رسما اجاره نشین شدند

ساختمان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به عنوان اموال فدراسیون فوتبال شناخته شده و باید این دو باشگاه به فدراسیون اجاره بدهند

منصور قنبرزاده در پایان نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اعلام کرد: ساختمان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به عنوان اموال فدراسیون فوتبال شناخته شده‌اند و این دو باشگاه بابت حضورشان در این ساختمان‌ها به هیات فوتبال استان تهران اجاره بها پراخت کنند.

وی ادامه داد: در صورتی که این دو ساختمان به فدراسیون واگذار شود، فدراسیون می تواند این ساختمان‌ها را به هیات‌های فوتبال اجاره بدهد.

به این ترتیب این دو باشگاه مستاجر فدراسیون فوتبال شدند.


  اخبار ورزشی  -  فارس
 


ویدیو مرتبط :
بازی استقلال پرسپولیس و تشویق لیدر متعصب استقلال و همراهی هواداران تیفوسی استقلال ....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدیدترین طرح دولت برای جلوگیری از انحلال استقلال و پرسپولیس/ اجاره 3 ساله برند به عابربانک ها!



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

سومین مزایده استقلال و پرسپولیس اگر با شکست روبرو شود از نظر سازمان خصوصی سازی این دو تیم منحل شده اند اماوزارت ورزش می داند این انحلال یعنی بحرانی اجتماعی در کشور.

 دو تیم استقلال و پرسپولیس بر اساس شرایط واگذاری فعلی ، تا امروز خریدار جدی نداشته اند و حتی گزینه هایی چون حسین هدایتی که مدام درباره خرید پرسپولیس سخن می گویند و ماه هاست که برای خرید تیم پرطرفدار پایتخت کنسرسیوم خرید اه اندازی کرده اند ، شهامت ورود به مزایده را ندارند.

 

شرایط سخت نظارتی از یک سو ، قسمت تیم ها از سویی دیگر و البته هزینه جاری که باید سالیانه در این تیم ها واریز شود . این ها مشکلات اساسی هستند اما وزارت ورزش و دیگر نهادهای ذیصلاح ترجیح می دهند سختگیری ها حتی به قیمت واگذار نشدن این دو تیم باشد تا اینکه تیم ها به چالش بزرگ واگذاری نامناسب دچار شوند.


امیررضا خادم چندی قبل در گفت و گو با خبرآنلاین گفته بود:«نگران این هستیم که اگر این تیم ها فروخته نشوند . در این صورت باید تیم ها را منحل کنیم اما می دانید که انحلال این تیم ها چه بحرانی را ایجاد می کند؟ قانون که اجازه واگذاری را نمی دهد پس باید دنبال راهکار دیگری باشیم. »


به نظر می رسد حالا طرفین برای واگذاری این دو تیم به راهکاری رسیده اند که علی فتح الله زاده سالهاست درباره اش سخن می گوید، اجاره دادن تیم ها برای بازه ای 3 ساله. حالا عابدینی به نمایندگی از هدایتی مدعی شده بعد از جلسه هدایتی و مدیران وزارت ورزش یکی از راهکارهایی که تفاهم شده و قرار است اجرا شود ، واگذاری این تیم پرطرفدار برای مدت 3 سال به حسین هدایتی است.


این البته مهمترین راهکاری است که این روزها شورای واگذاری به آن فکر می کند. همه اعضا با توجه به اشراف قانونی به موضوع ، می دانند امکان انحلال این تیم ها نیست پس باید به فکر راهکاری موقت باشند. راهکارشان هم همین تصمیم به اجاره تیم هاست.

 

اگرچه شورای واگذاری تمایلی به اعلام این خبر تا مزایده پنجم اردیبهشت نداشت چون در این صورت تمایل مشتریان به این است که باشگاه ها را برای 3 سال اجاره کنند و تست کنند که آیا می توان به سودده شدن این تیم ها اطمینان داشت؟


حسین هدایتی یکی از آنهایی است که پرسپولیس را برای 3 سال می خواهد اما او دو رقیب دیگر هم در این پروسه دارد. دو رقیبی که کمتر از او هم پول به میان نمی آورند. رقابت بر سر پرسپولیس جدی است اما برای استقلال تنها یک گروه پیش قدم شده اند.

 

گروهی که البته گروه انصاری و دوستان نیستند اما اگر این کنسرسیوم دیگری پیدا نشود و این گروه تیم را اجاره کند ، احتمال حفظ روند فعلی در تیم ، زیاد است.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین