ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

استقلال عصر فردا ریکاوری می‌کند


تیم فوتبال استقلال پس از تساوی مقابل ذوب‌آهن در هفته بیست و پنجم لیگ فردا عصر فردا یک جلسه تمرین ریکاوری برگزار می‌کند.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال استقلال پس از تساوی مقابل ذوب‌آهن در هفته بیست و پنجم لیگ فردا عصر فردا یک جلسه تمرین ریکاوری برگزار می‌کند.

 استقلال در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال مقابل ذوب‌آهن به تساوی یک بر یک رسید.

این تیم عصر فردا یک جلسه تمرین می‌کنند.

تمرین فردا استقلال از ساعت 17 و 30 دقیقه در کمپ مرحوم ناصر حجازی برگزار می‌شود.

استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال روز جمعه به مصاف ملوان می‌رود.


ویدیو مرتبط :
جزییات برگزاری آزمون سراسری 96 - امروز و فردا در دو نوبت صبح و عصر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استقلال 0 _ پرسپولیس 0 / آغاز عصر تساوی‌ها در داربی پایتخت



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

آغاز عصر تساوی‌ها در داربی پایتخت

دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در داربی 75 با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد

پرسپولیس و استقلال از ساعت 18 امروز در ورزشگاه آزادی تهران برای هفتاد و پنجمین بار روی در روی هم قرار گرفتند.

شرایط مشابه دو تیم در 5 هفته ابتدایی لیگ این بازی را یكی از حساس‌ترین مصاف‌های دو تیم كرده است. تا پیش از شروع هفته ششم، استقلال در رده نهم و پرسپولیس در رده شانزدهم جدول قرار گرفته بودند و همین مسئله فشار فراوانی را از سوی رسانه‌ها و هواداران بر روی اعضای كادر فنی و بازیكنان دو تیم وارد كرده است.

هواداران دو تیم به طور كامل ورزشگاه آزادی را پر كرده‌اند و خبرنگاران ایسنا در ورزشگاه آزادی حضور 90 هزار نفر را برای تماشای این بازی تخمین زده‌اند.

نیمه نخست:

دقیقه 1: خطای امیرحسین فشنگچی بر روی فریدون زندی، استقلال را صاحب موقعیت كرد اما ضربه ایستگاهی زندی توسط نیلسون به كرنر رفت.

دقیقه 2: ضد حمله پرسپولیس با خروج رحمتی بی نتیجه باقی ماند. در برگشت استقلال موقعیتی را ایجاد كرد اما نیلسون توپ را با مشت خود دور كرد.

دقیقه 4: نخستین كرنر پرسپولیس با حركت غلامرضا رضایی به دست آمد. سانتر مهدی مهدوی‌كیا را علی كریمی با ضربه سر خود با فاصله اندكی به بیرون زد. خروج اشتباه رحمتی این موقعیت را نصیب پرسپولیس كرد. در این دقیقه یك كبوتر آبی برای لحظاتی بازی را قطع كرد و امیرحسین صادقی با بیرون فرستادن این كبوتر شرایط را برای ادامه بازی فراهم كرد.

دقیقه 7: فرار زیبای غلامرضا رضایی و ضربه این مهاجم را مهدی رحمتی به صورت ناقص دفع كرد. در این دقایق فشار پرسپولیس، باعث نمایش تدافعی استقلال شده است.

دقیقه 10: ضربه كرنر علی كریمی به صورت مستقیم به بیرون زمین رفت.

دقیقه 13: ضربه آرام جواد نكونام با فاصله از كنار دروازه پرسپولیس به خارج رفت. در این دقایق از تب و تاب اولیه بازی كاسته شده و بیشتر زمان بازی در میانه‌های میدان می‌گذرد.

دقیقه 15: پس از خطای نسبتا شدید زندی بر روی پولادی، محسن تركی داور بازی به هافبك استقلال تذكر داد.

دقیقه 16: مهرداد پولادی پس از آنكه بر روی پای پژمان منتظری خطا كرد از داور بازی اخطار گرفت تا نخستین بازیكن این داربی باشد كه كارت زرد می‌گیرد.

دقیقه 19: كرنر دوم استقلال با برگشت توپ توسط بازیكنان پرسپولیس، موقعیت را از آبی‌ها گرفت.

دقیقه 21: بازیكنان استقلال پس از چند پاس كوتاه توپ را به جانواریو رساندند و این بازیكن برزیلی با شوتی از پشت محوطه هجده قدم دروازه پرسپولیس را تهدید كرد اما این توپ به بیرون رفت.

دقیقه 24: خطای علی حمودی بر روی فشنگچی موقعیت خوبی را برای پرسپولیس فراهم كرد اما ضربه مستقیم مهدوی‌كیا را دروازه‌بان استقلال به صورت موقت دفع كرد. در برگشت خطای اكبرپور بر روی بنگر اولین كارت زرد استقلال را به همراه داشت.

دقیقه 25: سانتر مهدی مهدوی‌كیا با برگشت مدافعان استقلال از محوطه هجده قدم دور شد.

دقیقه 29: ضربه بی دقت نكونام با فاصله زیادی از روی دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 30: سانتر حسین ماهینی در محوطه هجده قدم استقلال توسط سیاوش اكبرپور دور شد. كمبود مهاجمان پرسپولیس در از دست رفتن این موقعیت مشخص بود. تا این دقیقه دو تیم هر كدام هفت خطا مرتكب شده‌اند.

دقیقه 31: حركات زیبای علی كریمی دفاع استقلال را به هم ریخت. پاس كریمی در شرایط بسیار خوب به قاضی رسید اما ضربه این بازیكن به بیرون رفت.

دقیقه 38: خطای حنیف عمران‌زاده بر روی قاضی باعث شد تا دفاع استقلال دومین كارت زرد آبی‌ها را بگیرد. مهدوی‌كیا از فاصله‌ای دور ضربه زیبایی را به سمت دروازه استقلال زد اما رحمتی به صورت درازكش توپ را گرفت.

دقیقه 42: سانتر مهرداد پولادی با ضربه محسن بنگر به بیرون رفت.

دقیقه 45: صالحی داور چهارم یك دقیقه وقت اضافه برای این نیمه اعلام كرد. در وقت اضافه ضربه سر محمد قاضی توسط رحمتی مهار شد. برتری نسبی پرسپولیس در نیمه نخست در مصاف با استقلال مشهود بود.

نیمه دوم:

دقیقه 46: آغاز بازی با برتری نسبی پرسپولیس همراه بود. در این نیمه حنیف عمران‌زاده به خطله استقلال اضافه شده است.

دقیقه 50: ضربه سر عمران‌زاده با فاصله كمی به بیرون رفت اما پیش از این ضربه تركی این صحنه را آفساید اعلام كرد.

دقیقه 56: حركات تكنیكی علی كریمی و سانتر این بازیكن را مهدی رحمتی با خروج خود مهار كرد. در این دقایق دو تیم بازی خوبی ارائه می‌دهند.

دقیقه 59: امین منوچهری به جای علی حمودی وارد زمین شد. ضعف نیلسون در توپهای ارسالی باعث شده تا قلعه‌نویی مانند نیمه نخست به سانتر روی بیاورد.

دقیقه 60: زمانی كه علی كریمی قصد ارسال كرنر را داشت، طرفداران منتسب به استقلال اقدام به پرتاب سنگ و گوجه فرنگی كردند و حتی پادرمیانی رحمتی هم كارساز نشد تا برای لحظاتی در بازی اختلال ایجاد شود.

دقیقه 66: پس از آنكه هواداران استقلال با پرتاب گوجه به سمت كریمی برای دقایقی بازی را مختل كردند، در این دقیقه وقتی جانواریو قصد ارسال كرنر را داشت هواداران پرسپولیس اقدام مشابهی كردند و بازی برای دقایقی با اختلال روبه‌رو شد. كریمی و مهدوی‌كیا از هواداران‌ پرسپولیس خواستند از ادامه این كار خودداری كردند. پس از آرام شدن جو ورزشگاه سانتر جانواریو را نیلسون دفع كرد.

دقیقه 67: با وجود خواهش‌های كریمی و مهدوی‌كیا در ادامه باز هم تماشاگران منتسب به پرسپولیس به پرتاب اشیای خارجی به زمین ادامه دادند و همین مساله باعث شد عمران‌زاده نتواند اوت را به زمین پرتاب كند. محسن تركی پس از این اتفاق از ناظر بازی خواست تا شرایط را آماده شروع مجدد بازی كند و سپس پس از 5 دقیقه بازی دوباره آغاز شد.

دقیقه 75: مهدوی‌كیا كاپیتان پرسپولیس در پشت محوطه جریمه این تیم بر روی جانواریو خطا كرد تا موقعیت مناسبی نصیب آبی‌های تهران شود. ضربه زندی در این صحنه پس از برخورد به مدافعان پرسپولیس به كرنر رفت.

دقیقه 77: كریم انصاری‌فرد جایگزین محمد قاضی شد. این در حالی است كه تا این دقیقه ایمون زاید فرشته نجات پرسپولیس در داربی قبلی هنوز بر روی نیمكت نشسته است.

دقیقه 76: پاس كریمی در شرایط آفساید به انصاری‌فرد رسید.

دقیقه 77: آرش برهانی بیرون آمد و جی‌لوید ساموئل به جای این مهاجم به تركیب استقلال اضافه شد.

دقیقه 82: سانتر جانواریو با دخالت علی كریمی كه با خروج اشتباه نیلسون همزمان شده بود به كرنر رفت. در این دقایق استقلال برتری‌اش را به پرسپولیس تحمیل كرده است.

دقیقه 84: رودریگو توزی به جای زندی وارد زمین شد. سوت تماشاگران به عملكرد دو تیم نشان‌دهنده نارضایتی آنها از بازی دو تیم مطرح تهرانی است.

دقیقه 86: علی كریمی كه در نیمه دوم بی فروغ بود بیرون آمد و محمد نوری به جای كاپیتان دوم پرسپولیس وارد زمین شد.

دقیقه 88: فرار غلامرضا رضایی با ضربه آرامش همراه شد و رحمتی مشكلی برای مهار این توپ نداشت.

دقیقه 90: با وجود توقف چندباره بازی صالحی داور چهارم تنها پنج دقیقه وقت اضافی اعلام كرد.

دقیقه 91: توزی بازیكن پرتغالی استقلال از پشت هجده ضربه محكمی به سمت دروازه پرسپولیس زد اما این توپ به بیرون رفت.

دقیقه 95: ضربه از راه دور بیك‌زاده با اختلاف فراوان از روی دروازه پرسپولیس به بیرون رفت. در این دقیقه فشنگچی از تركی كارت زرد گرفت.

تركیب اولیه پرسپولیس: نیلسون، محسن بنگر، سید جلال حسینی، علیرضا نورمحمدی، حسین ماهینی ، مهرداد پولادی، علی كریمی، امیرحسین فشنگچی، مهدی مهدوی‌كیا، غلامرضا رضایی و محمد قاضی.

تركیب اولیه استقلال: سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری، حنیف عمران زاده، امیر حسین صادقی، هاشم بیگ زاده، جواد نكونام، فریدون زندی، علی حمودی، فابیو جانواریو، آرش برهانی و سیاوش اكبرپور.

ایسنا