ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

استقلال دو بازیكن خود را مقابل صنعت نفت ندارد



 

 

استقلال دو بازیكن خود را مقابل صنعت نفت ندارد

 

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران در آستانه بازی این تیم با صنعت نفت از غیبت دو بازیکن این تیم خبر داد و گفت: دو بازیکن ما در این دیدار به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

''منصور پور حیدری'' روز پنجشنبه افزود: امروز بازی خیلی سختی در آبادان داریم که در این دیدار حساس دو بازیکن ما بدلیل مصدومیت حضور ندارند.

وی اظهار داشت: ''آرش برهانی'' مهاجم ما هنوز شرایط آرمانی خود را به دست نیاورده و مانند سه هفته گذشته مقابل صنعت نفت غایب خواهد بود.

وی از غیبت ''بیژن کوشکی'' مدافع لرستانی تیم استقلال خبر داد و ادامه داد: کوشکی مدافع با تجربه و پر تلاش استقلال هنوز در بند مصدومیت است و مقابل صنعت نفت یکی از غایبین بزرگ ما می باشد.

پورحیدری گفت: با غیبت برهانی و کوشکی کار ما مقابل صنعت نفت مقداری سخت شده اما بازیکنان خوبی داریم که جای خالی آنها را پر کنند.

وی ضمن احترام گذاشتن به تماشاگران آبادانی از آنها خواست تا در این دیدار وارد حاشیه نشوند و گفت: در آبادان مربیگری کرده ام و می دانم به جز تیم محبوب خودشان هیچ تیمی را تشویق نمی کنند اما از آنها انتظار همکاری با تیم استقلال را دارم.

تیم استقلال تهران امروز پنجشنبه و در هفته چاردهم لیگ برتر کشور در آبادان به مصاف تیم صنعت نفت می رود.


ویدیو مرتبط :
پژوهشگاه صنعت نفت در بیستمین نمایشگاه نفت تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

به دنبال حوادث دیدار صنعت نفت و استقلال



 

پایان تلخ فوق ستاره وزنه برداری ایران: محرومیت ابدی برای سعید علی حسینی

 

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به حمل سلاح سرد در ورزشگاه آبادان در جریان دیدار تیم‌های صنعت نفت و استقلال تهران،‌ گفت: مسئولان تیمهای ورزشی باید در قبال رفتار هوادارانشان مسئولیت پذیر باشند.

سردار اسماعیل احمدی مقدم در حاشیه دیدار با رییس پلیس سودان درباره حمل سلاح سرد در ورزشگاه آبادان و تفتیش نشدن تماشاگران افزود: شورای تامین هر استان یا شهرستان موظف به اقدام در زمینه نیازهای امنیتی است و نیروی انتظامی براساس دستور العمل این شورا اقدام می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: باید در زمینه مسائل فرهنگی در ورزش به ویژه فوتبال اقدامات بیشتری انجام شود و مسئولان تیمهای ورزشی باید در قبال رفتار هوادارانشان مسئولیت پذیر باشند.

وی افزود: هر شهروندی باید به تذکر مامور نیروی انتظامی توجه کند و عصبانیت یک ورزشکار یا هوادار حقی برایش ایجاد نمی‌کند.