ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

استقلال در معرض سونامی تغییر


قلعه نویی از حواشی و شرایط موجود در تیم استقلال خسته است و اعلام کرده است در مورد جدایی چند بازیکن تیم استقلال دخالتی نمی کند و آن را به باشگاه سپرده است.

باشگاه خبرنگاران: بدلیل وضعیت خاص چند ملی پوش تیم که در موضوع قلعه نویی و نکونام دخالتی نکردند و پشت مربی تیم استقلال در نیامدند قلعه نویی نیز اصراری به ماندن این نفرات در تیم ندارد.

گفتنی است وضعیت خاص تیم و عملکرد ضعیف ملی پوشان در تیم استقلال نیز باعث شده است که این بازیکنان با اصرار قلعه نویی روبرو نشوند و این مربی همه چیز را به باشگاه سپرد تا مسئولان در خصوص جدایی یا ماندن این نفرات تصمیم گیری کنند.

شایان ذکر است قلعه نویی مخالفتی با جدایی این بازیکنان ندارد و اعلام کرده است که باشگاه در این مورد بهترین تصمیم را می گیرد.

این در حالی است که مسوولان تیم استقلال در این خصوص تصمیم گیری نکردند اما اگر استقلال قصد فروش ملی پوشان را داشته باشد لیست تیم خالی می شود و استقلالیها می توانند بازیکن جدید جذب کنند.

**مخالفت وزارت ورزش با استقلالی‌ها/عضو هیئت مدیره آبی ها جدا نمی شود!

در حالی که قرار بود 2 عضو از هیئت مدیره تیم استقلال این باشگاه را ترک کرده و به همکاری خود پایان دهند اما با این مسئله مخالفت کامل شده است.

وزارت ورزش این موضوع را پیگیری می کند و حضور یا عدم حضور اعضای هیئت مدیره 2 تیم قرمز و آبی زیر نظر مسئولان در وزارت پیگیری می شود و این در حالی است که تصمیمی در خصوص تغییر در تیم استقلال گرفته نشده است.

گفتنی است اعضای تیم استقلال قصد ایجاد تغییر در این تیم را داشتند و حتی اعلام شد نثاری و صاحب پناه از هیئت مدیره تیم کنار می روند اما این اتفاق رخ نمی دهد زیرا وزارت ورزش با این اتفاق مخالفت کرده است.

شایان ذکر است مسئولان اعلام کردند که در رابطه با وضعیت هیئت مدیره بررسی های لازم را انجام می دهند اما در حال حاضر برنامه ای در این خصوص وجود ندارد و اعضا با شرایطی خوب و ایده آل به فعالیت خود در تیم استقلال ادامه می دهند و بحثی از جدایی هیچ یک از اعضا نیست و در این خصوص نباید حرف و حدیثی ایجاد شود.

**قضیه آندو و عنایتی جدی شد/تلاش برای حفظ تیموریان!

بحث حضور رضا عنایتی در تیم استقلال بازهم مطرح شده اما اینبار کاملا جدی است و قرار است این بازیکن طی چند روز آینده استقلالی شود.

بحث عنایتی از آنجایی شروع شد که مسئولان پدیده خواستار حضور تیموریان در تیم خود در مقابل عنایتی شدند و در حال حاضر اعلام شده است که این بازیکن قرار است استقلالی شود زیرا مسئولان استقلال با ارائه نامه ای به باشگاه پدیده خواستار این شدند که مسئولان این تیم با حضور عنایتی در استقلال موافقت کنند.

گفتنی است مسئولان پدیده هنوز پاسخی را در این خصوص ارائه نکردند اما اعلام شده است که استقلالی‌ها خواستار حفظ تیموریان هستند و می خواهند هرطور شده این بازیکن را متقاعد کنند که در استقلال بماند.

شایان ذکر است گفته می شود مسئولان پدیده خواستار تعویض عنایتی با تیموریان هستند و این موضوع ممکن است مشکل ساز شود و تیموریان و استقلالی‌ها این مسئله را نپذیرند زیرا اعضای مسئول استقلال تنها خواستار عنایتی هستند.

این در حالی است که تیموریان نیز رضایت نامه می خواهد و خواستار این است که استقلال را ترک کند.

**بازیکن توافق کرده پرسپولیس در استقلال/حاتمی با آبی ها قرارداد می بندد!

بابک حاتمی بازیکن سایپا با مسئولان تیم پرسپولیس به توافق رسیده اما شنیده می شود که وی قرار است استقلالی شود.

بازیکن سایپا حضور خود را در تیم حریف استقلال قطعی اعلام کرد اما عنوان شده است که وی با چرخشی 180 درجه روبرو شده است و اعضای تیم استقلال با این بازیکن صحبت کرده و وی را برای حضور در این تیم متقاعد کردند.

گفتنی است این بازیکن با شرایط خاصی مواجه شده است و عنوان شده که وی قرار است ظرف چند روز آینده این بازیکن با استقلال قرارداد امضا کند.

شایان ذکر است این بازیکن حتی اعلام کرده بود خانواده اش قرمز هستند و وی قرار است به این تیم برود اما این در حالی است که استقلال باعث شد این بازیکن تصمیمش تغییر کند و حالا قرار است که این بازیکن با استقلال قرارداد امضا کند.

حاتمی هنوز تصمیم قطعی اش را اعلام نکرده است اما وی در تور استقلالی‌هاست و شرایط برای قرمزها تغییر کرده است.

**بیک زاده درخواست جدایی داد/مدافع تیم حرف قلعه نویی را نپذیرفت!

هاشم بیک زاده مدافع تیم استقلال از وضعیت خود در تیمش رضایت ندارد و نمی خواهد در استقلال بماند به همین دلیل درخواستش را ارائه کرده است.

بیک زاده جزو نفراتی است که هواداران تیم استقلال از وضعیت وی راضی نیستند و با شعارهایشان علیه این بازیکن به این موضوع اشاره کردند و این در حالی است که از آن زمان این بازیکن خواستار جدایی از تیم استقلال شده است.

گفتنی است این بازیکن حتی در جلسه ای با قلعه نویی شرکت کرده و مشکلاتش را با مربی تیمش مطرح کرد اما وی خواستار جدایی است و به توصیه قلعه نویی نیز توجه نکرده است.

این در حالی است که عملکرد این بازیکن کاملا با انتقاد روبروست و وی با شرایط خوبی مواجه نیست و اوج این انتقادات در دربی مطرح شد زیرا این بازیکن با دوازده پاس اشتباه نتوانست تیم را با اوضاع خوبی مواجه کند و این اتفاق به ضرر وی تمام شد.

شایان ذکر است این بازیکن نیز می خواهد از تیم جدا شود تا این مسائل و اتفاقات را به فراموشی بسپارد اما مسئوان تیم هنوز نظر قطعی خود را در این خصوص اعلام نکردند.


ویدیو مرتبط :
سونامی ئه ندونیزی و دیارییه کانی پاش روژ-سونامی اندونزی و نشانه های قیامت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تغییر از سرمربی و مدیر تا بازیکنان مسن / سونامی در استقلال!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,استقلال

باخت استقلال در فینال جام حذفی کافی بود تا خبر تغییرات در تیم استقلال به تیتر یک تمام رسانه‌ها تبدیل شود؛ تغییراتی که دامنه آن فراتر از سرمربی است و شامل بعضی از مدیران باشگاه هم می‌شود.

به گزارش مهر، استقلال روزهای سرگیجه آوری را می‌گذراند، روزهایی که در آن هیچ اتفاقی قطعی نیست و هیچکس نمی‌داند تا روزهای آینده در این باشگاه هست یا نه.

افشارزاده معادلات را به هم زد
دستور به ثبت نام در فدراسیون ژیمناستیک که برای افشارزاده از بالا صادر شد، همه گمانه زنی‌ها به هم ریخت. پس از این اتفاق بود که مربی، بازیکن، مدیران رده میانی و حتی اعضای هیات مدیره متوجه شدند هر حرفی، نظری و برنامه ریزی می‌تواند محکوم به شکست باشد و البته نتیجه این سردرگمی و کلاف پیچیده، از دست دادن قهرمانی در جام حذفی بود. دامنه تغییرات باشگاه استقلال با باخت به ذوب آهن بیشتر هم شده است و طبق اطلاعات خبرنگار مهر، شامل بعضی از مدیران باشگاه هم می‌شود.

تغییر رئیس هیات مدیره
پس از رد صلاحیت شدن مقداد نجف نژاد برای حضور در انتخابات مجلس، خیلی‌ها گفتند که در پایان این فصل نجف‌نژاد هم از استقلال کنار گذاشته می‌شود. این شایعه با طرح اسامی در راهروهای وزارت ورزش بیشتر قوت گرفت و حتی برخی به این باور رسیدند که رئیس هیات مدیره جدید خودش مدیر و اعضای دیگر هیات مدیره را خواهد چید.

این معادله البته اندکی با تیز هوشی نجف نژادی که حدس زده بود تیم جام نخواهد گرفت به هم ریخت چون نجف نژاد دست روی گزینه ای برای مربیگری گذاشت که هواداران او را تایید می‌کردند و البته این کار را نه به وقت «مردن سهراب» که پیش از این و زمانی که «نوش دارو» جواب می‌داد، انجام داد تا به این ترتیب به همه بگوید چند قدم از اعضای هیات مدیره ای که امسال مشکل تصمیم گیری داشتند جلوتر است. با این وجود اما به نظر می‌رسد نجف نژاد، افشارزاده و مظلومی قطعا رفتنی هستند.

مذاکرات منصوریان با معاون وزیر و دو شرط برای حضور در استقلال
تماس‌های  زیادی با منصوریان گرفته شده است. او نفر اول نیمکت اعضای هیات مدیره شده است اما با این حال جابه جایی احتمالی افشارزاده و البته اعضای هیات مدیره می‌تواند حتی این معادله را هم کاملا عوض کند. هر چند شایعه شده که منصوریان با یکی از معاونان وزیر تمام کرده است و حتی ایجاد تغییرات در هیات مدیره،  بعید است در حضور منصوریان تاثیری بگذارد. البته این مربی برای پذیرفتن هدایت استقلال دو شرط داشته است؛ اول عدم انتخاب یکی از مدیران لیگ برتری به عنوان مدیرعامل استقلال؛ دوم برکناری یکی از مدیران میانی باشگاه که خیلی ها او را عامل اصلی ناکامی استقلال می‌دانند.

کرانچار و اسکوچیچ در کنار مجیدی
با وجود آنکه منصوریان از هر مربی دیگری به نیمکت استقلال نزدیک است، باید تاکید کرد که گزینه های دیگری هم وجود دارند؛ به ویژه آنکه با وجود برانکو و نتیجه گرفتن این مربی در پرسپولیس برخی از مدیران و هواداران به دنبال مربی کارنامه‌دارتر هستند مثل زلاتکو کرانچار که قهرمان ایران و کرواسی شده است. همچنین صحبت‌هایی از دراگان اسکوچیچ به میان آمده است. البته در این مسیر فرهاد مجیدی هم گزینه دستیاری است که می‌تواند اندکی کفه ترازو را به سود مربی خارجی سنگین کند.

مهمترین بحث اما این است که آیا مدیر آینده باشگاه استقلال که به جای افشارزاده می‌آید قبول می‌کند که برایش مربی انتخاب کرده باشند؟

سونامی در استقلال و تماس یک بازیکن برای انتخاب سرمربی!
 هر چه باشد به هر حال باید منتظر رفتن خیلی‌ها از استقلال باشیم، عنایت الله آتشی مدیر داخلی استقلال که همان دیروز از دفترش در باشگاه خارج شد و البته به خبرنگاران گفت : تا مدتی نمی‌آیم! دیگر مدیران میانی هم که با استفاده از محبوبیت فرهاد مجیدی در استقلال ماندگار شده بودند نیز با رفتن افشارزاده و آمدن مدیر تمام وقت جدید از باشگاه کنار گذاشته می‌شوند.

در میان بازیکنان هم برخی که دیگر پا به سن گذاشته اند و البته برخی دیگر که در کار مربی دخالت می‌کردند با آمدن مربی جدید به احتمال زیاد کنار گذاشته خواهند شد و استقلال به دنبال جوان گرایی خواهد رفت. البته برخی بازیکنان که مدعی العموم باشگاه شده اند چهار روز قبل از فینال به جای تمرکز روی این دیدار سعی داشتند با تماس‌های تلفنی با گزینه‌های مربیگری آینده  جای پای خود را سفت کنند اما با شرایط کنونی بعید است که برخی برای سال آینده هم در کنار استقلال بمانند.

در واقع احتمال می‌رود که استقلال طی روزهای آینده پوست اندازی کند و تغییرات زیادی را به خود ببیند از راس باشگاه تا ترکیب بازیکنان.