ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

استقلال در فینال جام شهدا


دیدار استقلال و ملوان با برتری دو بر یک استقلال به پایان رسید.

ایسنا: دیدار استقلال و ملوان با برتری دو بر یک استقلال به پایان رسید.

دیدار استقلال و ملوان از رقابت‌های جام شهدا با برتری دو بر یک استقلالی ها به پایان رسید.

در نیمه اول این دیدار آبی پوشان پایتخت با ترکیبی جوان و کمتر شناخته شده به میدان رفتند و در بیشتر دقایق بازی توپ در میانه های میدان در جریان بود اما تک گل این نیمه را سید جلال رافخایی در دقیقه 25 روی یک ارسال کوتاه از جناح راست به ثمر رساند.

در این دیدار بازیکنان استقلال تلاش داشتند بیشتر با شوت از راه دور دروازه ملوان را تهدید کنند که ضربات آنها دقت لازم را نداشت و نتوانست خطری جدی روی دروازه این تیم ایجاد کند.

استقلال در نیمه نخست با ترکیب فرزین گروسیان، محمد خلیلی، هرائر مگویان، امید نورافکن، میلاد فخرالدینی، محمد کربلایی، مجید ابراهیمی، غلامرضا رمضانی، امیرحسین طاحونی، علیرضا خرسندنیا و محمدرضا سلیمانی به میدان رفت.

با آغاز نیمه دوم آبی پوشان دست به تغییرات زیادی زدند و امید ابراهیمی، سجاد شهباززاده، آرش برهانی، محمد قاضی، پژمان نوری به میدان آمدند.

در این نیمه استقلالی ها بیشتر بر بازی سوار بودند و چند فرصت خوب گلزنی را بدست آوردند که با واکنش های خوب دروازه ملوان این فرصت ها از دست می رفت و از سویی دیگر ملوانی ها هم می توانستند در لحظاتی اختلاف گل‌ها را بیشتر کنند اما در زدن ضربات آخر بی دقت بودند. بهترین فرصت آنها در دقیقه 57 توسط رافخایی از دست رفت. این بازیکن در شرایط تک به تک توپ را به دستان دروازه بان استقلال کوبید تا بازی همچنان یک بر صفر بماند.

در دقیقه 75 این دیدار داور مسابقه یک ضربه پنالتی به سود استقلال اعلام کرد که آرش برهانی این فرصت را به گل تساوی تبدیل کرد.

در آخرین دقایق نیمه دوم این دیدار شوت سنگین امید ابراهیمی از یک ضربه آزاد که به سود استقلال اعلام شده بود با دفع ناقص دروازه بان ملوان همراه شد و برهانی از این فرصت استفاده کرد و با یک ضربه آرام و فنی توپ را از بین پاهای دروازه بان ملوان به گل دوم استقلال تبدیل کرد تا آبی پوشان این دیدار را با برتری دو بر یک به پایان برسانند و فینالست جام شهدا شوند.


ویدیو مرتبط :
گلهای تراکتور به استقلال در فینال جام شهدا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ قلعه نویی به انتقادات درباره حضور استقلال در جام شهدا



اخبار,اخبار ورزشی,قلعه‌نویی

 
 اخبار ورزشی - بازی با ملوان برای ما یک مسابقه جدی بود
قلعه‌نویی: افتخار می‌کنیم که در جام شهدا شرکت کردیم/ به این استقلال خیلی امیدوارم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان مورد نیاز را جذب کرده‌ایم و من به این استقلال خیلی امیدوارم.

به گزارش  فارس، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های استقلال و ملوان در جام شهدا گفت: در ابتدای صحبت‌هایم به مناسبت شب‌های قدر تسلیت می‌گویم. افتخار مجموعه فرهنگی ورزشی استقلال این است که در این تورنمنت شرکت کرد و باید از مسئولان برگزارکننده این بازی‌ها تشکر کنم و همچنین باید از چهار تیم شرکت‌کننده در این بازی‌ها قدردانی نمود چرا که اگر در این کشور آرامشی است مدیون شهدا هستیم و من به عنوان عضو کوچکی از خانواده استقلال افتخار می‌کنم که در این تورنمنت شرکت کردیم.

وی ادامه داد: تیم ما تیم خسته‌ای بود و شاید هر مربی دیگری هم بود با تیم اصلی بازی نمی‌کرد چرا که ما دو روز گذشته از سفر برگشتیم اما در نیمه اول به دلیل همین خستگی با ترکیب جوان راهی میدان شدیم. باید بگویم که ملوان هم تیم جوانی بود که بسیار با برنامه بازی می‌کرد این بازی هم برای ما جدی بود و خوشبختانه در نیمه دوم توانستیم 2 گل بزنیم و بازی را ببریم اما این را بدانید که هنوز هم زیر فشار بدنسازی هستیم و امیدوارم تا پنج‌شنبه هفته آینده که در لیگ برتر بازی داریم بدن‌های بازیکنان‌مان به وضعیت ایده‌آل برسد.

سرمربی تیم استقلال در ادامه نشست خبری‌اش خاطرنشان کرد: من به این تیم استقلال امیدوارم چرا که نقاط ضعف‌مان را پُر کردیم اما باید بدانیم که از نظر بدنی هنوز بالانس نیستیم چرا که یکسری از بازیکنان از ابتدای تمرینات با ما بودند و یکسری هم دیرتر اضافه شدند و این بالانس نبودن مشکل تیم ما برای شروع لیگ است اما فکر می‌کنم با حضور بازیکنان ملی‌پوش در تمرینات انگیزه بازیکنان هم بالا برود.

قلعه‌نویی درباره نقل و انتقالات باشگاه استقلال هم تصریح کرد: از افشازاده و نظری جویباری برای فعالیت در نقل و انتقالات تشکر می‌کنم و تقریباً همه بازیکنانی که می‌خواستیم را جذب استقلال کردن اما بالانس نبودن وضعیت بدنی بازیکنان و مصدوم بودن چند بازیکن کمی کار ما را سخت کرده اما باید بگویم شرایط سنی استقلال خوب شده و جوانان خوبی در تیم ما حضور دارند به طوری که دیدید امروز رمضانی هم خوب بازی کرد و هم برای ما پنالتی گرفت.

وی در پایان درباره خروج نام احمد جمشیدیان از لیست استقلال تصریح کرد: جمشیدیان بازیکن بزرگی است که من دو سال با او در سپاهان کار کردم اما متأسفانه سال قبل مصدومیت داشت و اول فصل هم ما با هم صحبت کردیم و قرار شد به او فرصت دیگری بدهیم اما دیدیم که او نیاز دارد جایی باشد که بتواند بازی کند و شاید در استقلال به او بازی نمی‌رسید و به همین دلیل نخواستیم فرصت را از او بگیریم و امیدوارم که سلامتی و اعتماد به نفسش را به دست بیاورد چرا که جمشیدیان از هافبک‌های خوب فوتبال ما است.
  اخبار ورزشی - فارس