ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

استقلال در جام حذفی به 300 رسید


استقلال تهران با 3 گلی که برابر تیم فوتبال فولاد خوزستان زد جمع گلهای خود را در تاریخ جام حذفی به 300 رساند.

ورزش سه: استقلال تهران با 3 گلی که برابر تیم فوتبال فولاد خوزستان زد جمع گلهای خود را در تاریخ جام حذفی به 300 رساند.

در 28 دوره حضور در جام حذفی استقلال 139 بازی انجام داده و86 برد،34 مساوی و19 باخت به دست آورده است،استقلال در این 139 بازی صاحب 300 گل زده و105 گل خورده شده است.

استقلال در دوره دوم، با برد برابر تیم همای تهران ودر سال 1357،در دور نهم با برد برابر برق شیراز ودر تابستان سال 1375،در دوره دوازدهم وبا برد برابر تیم بهمن در خرداد 1379،در دوره چهاردهم با برد برابر تیم فجر شهید سپاسی ودرخرداد 1381،در دوره بیستم در بهار 1387 وبا پیروزی برابر تیم پگاه گیلان وبالاخره در دور بیست وچهارم با پیروزی برابر تیم فوتبال شاهین بوشهر در ضربات پنالتی ودر اسفند ماه 1390 صاحب عنوان قهرمانی شدند ضمن این که بعد از تیم فوتبال استقلال ،تیم فوتبال پرسپولیس دوم است،نکته قابل اشاره این که استقلال معمولا با تیم های متوسط فوتبال ایران به فینال رسیده است .

استقلال 1357 با تیم همایی بازی کرد که سال قبل در لیگ دوازدهم شد،برق در سال 1375یازدهم،بهمن 1379 تازه صعود کرده،فجر شهید سپاسی ،میانه جدولی بود و2 تیم پگاه وشاهین بوشهر در همان سال رسیدن به فینال جام حذفی به دسته پایین تر سقوط کردند!


ویدیو مرتبط :
ذوب آهن - استقلال تهران / جام حذفی - گل اول استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استقلال با شکست فولاد به یک چهارم نهایی جام حذفی رسید



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تیم فوتبال استقلال با نتیجه ۳ بر یک تیم فولاد خوزستان را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

در یکی از مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال، تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان در حضور تعداد کمی از هواداران فوتبال  از ساعت ۱۸:۰۰ امروز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برتری 3 بر یک آبی پوشان به پایان رسید.

تیم فوتبال استقلال تهران این دیدار را با ترکیب سید مهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، هرائر مگویان، میثم مجیدی، خسرو حیدری، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، محسن کریمی، فرشید اسماعیلی، جابر انصاری و پروپجیچ به مربیگری پرویز مظلومی آغاز کرد.

تیم  فوتبال فولاد خوزستان نیز با ترکیب  علیرضا سلیمی، لیوناردو مساریچ، بهمن کامل، حسین ابراهیمی، ساسان انصاری، اسماعیل شریفات، اکبر ایمانی، چاگو، امید خالدی، محمدرضا خانزاده و امیرحسین فشنگچی ومربیگری دراگان اسکوچیچ به میدان رفت.

در همان ابتدای بازی و در دقیقه سوم بازی اسماعیل شریفات با استفاده از یک موقعیت پشت دفاع کند استقلال گل اول این دیدار را به ثمر رساند که البته در دقیقه ۱۴ بازی با ضربه سر میثم مجیدی پاسخ داده شد.

استقلال در ادامه مجددا حنیف عمران زاده در دقیقه ۱۹ گل دوم را هم به ثمر رساند تا دو بریک از حریف خود جلو بیافتد.   استقلال و فولاد بعد از گل دوم استقلال تا پایان نیمه اول اتفاق خاصی را رقم نزدند و  نهایتا نیمه اول این دیدار  با همان  نتیجه دو بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

نیمه دوم این دیدار با احتیاط هر دو تیم شروع شد اما آرام  آرام فولاد به دروازه استقلال نزدیک تر شد تا اینکه در دقیقه ۶۰ پرویز  مظلومی شهباز زاده ای را که به دلیل کم گل زدن در دیدارهای اخیر استقلال از ترکیب فیکس خارج کرده بود به جای پروپئیچ به میدان آورد.

با افت کیفی این دیدار  در ادامه هواداران استقلال به تشویق مهدی رحمتی و کری خوانی برای پرسپولیس پرداختند تا اینکه سرمربی فولاد دغاغله را در دقیقه ۶۹ جانشین امیر حسین فشنگچی کرد که در این دقایق توپ‌های زیادی را لو می‌داد و سرمربی استقلال آرش برهانی را جانشین فرشید اسماعیلی در دقیقه ۷۳ کرد.

پس از این تعویض ها استقلال تا حدودی از زیر فشار نسبی فولاد خارج شد و در دقیقه ۷۶ بازی جابر انصاری توپ برگشتی امید ابراهیمی را با ضربه قیچی برگردان به تور دروازه فولاد رساند تا نتیجه ۳  بریک شود.

در دقیقه ۸۳بازی مظلومی که به نظر می رسد از برد تیم خود مطمئن بود، به علیرضا رمضانی که سال گذشته بازی های خوبی برای استقلال انجام  داده و مصدوم شده  بود میدان داد.

در دقیقه ۸۶ بازی اسکوچیچ مسعود مطلق زااده را به جای اسماعیل شریفات به میدان فرستاد تا از توپ های مستقیم استفاده کند که البته راه به جایی نبرد

در دقیقه ۸۸ بازی خسرو حیدری و حسین ابراهیمی در محوطه جریمه استقلال زمین خوردند که داور اعتقادی به پنالتی نداشت. با وجود عقب بودن تیم فولاد خوزستان، این استقلال بود که در دقایق پایانی باز هم به در وازه فولاد خوزستان فشار آورد و به دنبال گل چهارم بود که البته موفق نشد دروازه فولاد را باز کند.

در ثانیه های پایانی این فولاد خوزستان بود که حلقه محاصره را تنگ تر کرد اما این تلاش نتیجه ای در بر نداشت و نهایتا استقلال با نتیجه ۳ بر یک فولاد خوزستان را شکست داد و به مرحله یک  چهارم نهایی صعود کرد.

 

اخبار ورزشی - مهر