ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

استقلال خواستار جذب کاوه رضایی شد


باشگاه استقلال خواستار به خدمت گرفتن مهاجم تیم فوتبال سایپا شد.

خبرگزاری تسنیم: باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به باشگاه سایپا خواستار به خدمت گرفتن کاوه رضایی مهاجم این تیم شد. این در حالی است که استقلالی‌ها با بابک حاتمی دیگر بازیکن سایپا نیز مذاکراتی انجام داده‌اند و از او خواسته‌اند که رضایت‌نامه‌اش را از باشگاه سایپا بگیرد.

رضا عنایتی و میلاد نوری دیگر بازیکنانی هستند که مدنظر آبی‌پوشان قرار دارند.


ویدیو مرتبط :
وزیر اقتصاد خواستار استقلال بانک مرکزی شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کاوه رضایی: استقلال برای جذبم جدی نبود


کاوه رضایی مهاجم سریع و درخشان سایپا به ذوب‌آهن پیوست.

ورزش سه: این بازیکن جوان سابقه عضویت در تیم امید ایران را دارد، دومین مهاجم سایپاست که از این تیم جدا می‌ شود. رضایی گفت: پیشنهادهای مختلفی برای من وجود داشت اما از بین آنها باشگاه پیشنهاد پیکان و ذوب‌آهن را تایید کرده بود. در این زمینه اوکی اولیه را باید باشگاه سایپا می‌ داد و آنها به من گفتند با توجه به درخواست ها به یکی از این دو تیم بروم. البته گفته می‌ شد استقلال هم من را می‌ خواهد اما آنها جدی نبودند. ضمن اینکه دو بازیکن قبلی که از سایپا جدا شده بودند، بحث پول های معوقه داشتند و باشگاه به همین دلیل چندان راغب به این انتقال نبود.

رضایی ادامه داد: با توجه به اینکه من نیم فصل با سایپا قرارداد داشتم باشگاه تصمیم داشت از انتقال من درآمدزایی کند و من هم با توجه به شرایط می‌ خواستم به باشگاه کمک کنم. آقا یحیی و آقای آذری چندباری با من تماس گرفتند و آقای آذری در دفعاتی که به تهران آمد، شخصا با من صحبت کرده بود. برای آینده هدف های من و ذوب‌آهن و آقای گل‌محمدی خیلی نزدیک بود و من چون دیدم در این مقطع می‌ شود به باشگاه هم کمک کرد این پیشنهاد را پذیرفتم و خیلی هم افتخار می‌ کنم که زیرنظر آقای گل‌محمدی کار می‌ کنم.

رضایی در پاسخ به این سوال که آیا وسوسه نشده بود به استقلال برود هم گفت: هر کدام از این انتخاب ها خاص خودشان هستند اما همانطور که گفتم پول ذوب‌آهن نقدتر بود. آنها خیلی سفت و سخت خواستار این انتقال بودند اما دیگر باشگاه ها جدیت لازم را نداشتند. امیدوارم در ذوب‌آهن پیشرفت بکنم و به همه آرزوهای فوتبالی ام برسم.

این بازیکن جوان به زودی به تمرینات ذوب‌آهن اضافه خواهد شد.