ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

استقلال به دنبال فرار از کسر امتیاز


یکی از محورهای نشست هیات مدیره استقلال اختصاص داشت به پرداخت سریع بدهی بازیکنان خارجی.

ایران ورزشی: یکی از محورهای نشست هیات مدیره استقلال اختصاص داشت به پرداخت سریع بدهی بازیکنان خارجی. در این نشست میزان بدهی استقلال به بازیکنان خارجی مشخص شد و علی اصغر مانوسی‌فر، مسوول امور بین‌الملل باشگاه استقلال که ظاهرا اطلاعات دقیقی در این باره داشته پیرامون این بدهی‌ها صحبت‌هایی انجام داده است.

گفته می‌شود اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال صورت وضعیت مالی این بازیکنان را دریافت کرده‌اند تا در اختیار حامیان مالی قرار دهند. البته در این نشست سبک‌دست حضور داشت اما قولی بابت پرداخت این بدهی‌ها نداد تا آینده استقلال با خارجی‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد. سبک‌دست که مبلغ 3 میلیارد تومان به باشگاه استقلال کمک مالی کرده بود دیگر نمی‌خواهد هزینه‌ای را متحمل شود و ظاهرا باشگاه استقلال اگر می‌خواهد در زمینه پرداخت این بدهی‌ها موفق عمل کند، باید دست به دامان دیگر حامیان مالی خود شود. شاید افرادی که اخیرا نامشان مطرح شده بتوانند بدهی به خارجی‌ها را متحمل شوند تا احیانا امتیازاتی از استقلال کسر نشود.


ویدیو مرتبط :
استقلال در خطر کسر امتیاز قرار گرفت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرار قطعی استقلال از خطر کسر امتیاز



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,استقلال

تیم فوتبال استقلال با تامین مبلغ بدهی به هافبک برزیلی از خطر کسر امتیاز رهایی پیدا کرد.

به گزارش فارس، رودریگو توزی چندی پیش از باشگاه استقلال به دلیل مطالبات 400 هزار دلاری شکایت کرد و حتی نامه تهدید فیفا به باشگاه استقلال در راستای کسر امتیاز هم ارسال شد. در این بین مسئولان باشگاه استقلال در تدارک تهیه پول از طریق مطالباتی که از فدراسیون فوتبال دارند بوده اما بعد از مخالفت فیفا استقلالی‌ها این مبلغ را تهیه کردند.

شب گذشته بهرام افشارزاده به صورت تلفنی با مدیربرنامه‌های توزی گفت‌وگو کرد و مقرر شد این باشگاه مطالبات این بازیکن را با وجود فرصت یک روزه‌ای که در اختیار داشتند به حساب این بازیکن واریز کند البته قرار است رودریگو توزی برای دریافت مطالبات خود با توجه به مشکلات بانکی و یا بسته بودن سوئیفت راهی امارات یا کشور سوئیس شود و مبلغ خود را از نماینده باشگاه استقلال دریافت کند.

رودریگو توزی چند سال پیش از تیم تراکتورسازی تبریز به استقلال آمد ولی بعد از چند هفته بدون اطلاع ایران را ترک و از باشگاه استقلال شکایت کرد.

 

اخبار ورزشی  - فارس