ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

استقلال برد و فینالیست شد


استقلال با برتری دو بر یک برابر تراکتورسازی به فینال جام حذفی راه یافت و حریف ذوب آهن در دیدار پایانی شد.

خبرگزاری ایسنا: دیدار دو تیم استقلال و تراکتورسازی در چارچوب نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران با برتری دو بر یک آبی‌های پایتخت به پایان رسید. برای استقلال شهباززاده در دقایق 29 و 52 و برای تراکتورسازی سزار در دقیقه 49 گلزنی کردند.

نیمه نخست:

در نیمه نخست این دیدار بیشتر بازی در میانه‌های زمین در جریان بود. بازی درگیرانه‌ بود و بازیکنان دو تیم با چاشنی خشونت بازی را دنبال می‌کردند.

در اواسط بازی و در دقیقه 29، استقلالی‌ها به گل رسیدند. ارسال خسرو حیدری با ضربه ناقص عمران‌زاده همراه شد و این توپ را شهباززاده با یک بغل پا براحتی به گل تبدیل کرد.

در دقیقه 39 بازی تراکتوری‌های یک فرصت مناسب برای گلزنی را داشتند اما ضربه خلیل‌زاده و سپس کاردوسو با واکنش رحمتی و مدافعان استقلال راهی به دروازه‌ پیدا نکرد. پس از این فرصت بازی به سمت تعادل رفت تا اینکه در آخرین لحظات نیمه اول ضربه ناگهانی فرشید اسماعیلی برای استقلال می‌توانست یک گل به همراه داشته باشد اما این توپ با اختلافی ناچیز از کنار دروازه تراکتورسازی راهی اوت شد تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر استقلال به پایان برسد.

نیمه دوم:

با آغاز نیمه دوم تراکتوری‌ها برای جبران نتیجه جلو کشیدند و در دقیقه 49 روی پرتاب یک اوت دستی و اشتباه عمران‌زاده، سزار براحتی دروازه استقلال را باز کرد تا بازی مساوی شود اما این نتیجه پایدار نبود و در دقیقه 52 اشتباه عجیب یکی از بازیکنان تراکتورسازی باعث شد تا شهباززاده در مصافی تک به تک با اخباری قرار بگیرد و در نهایت با یک ضربه دیدنی کار را دو بر یک به سود استقلال کند.

در ادامه تراکتوری‌ها فشار خود را برای تغییر نتیجه ادامه دادند ولی استقلالی‌ها در دقیقه 62 روی یک ضد حمله می‌توانستند بازهم به گل برسند اما مصاف تک به تک شهباززاده و اخباری با برتری اخباری به پایان رسید تا حساب کار همچنان بازی دو بر یک به سود استقلال باقی بماند.

در اواسط نیمه دوم دو تیم فرصت‌های مناسبی برای گلزنی بدست آوردند اما در دادن پاس نهایی دقت لازم را نداشتند تا اینکه بازهم استقلالی‌ها روی یک ضد حمله صاحب موقعیت گلزنی شدند. آنها در دقیقه 85 روی پاس رمضانی به جابر صاحب موقعیت شدند اما توپ این بازیکن را اخباری با یک واکنش دیدنی راهی کرنر کرد.

ترکیب تراکتورسازی: محمدرضا اخباری، خالد شفیعی، کارلوس کاردوسو، محمد ایرانپوریان (فردین عابدینی 87)، سعید آقایی، سینا عشوری، شجاع خلیل زاده، آگوستو سزار، بختیار رحمانی، شاهین ثاقبی، سروش رفیعی (سامان نریمان جهان 60).

ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، هرائل مگویان، میثم مجیدی، میلاد فخرالدینی، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، خسرو حیدری (علیرضا رمضانی 83)، جابر انصاری، فرشید اسماعیلی (محسن کریمی 54)، سجاد شهباززاده.


ویدیو مرتبط :
استقلال برد،اما مرد تا برد!! استقلال 1-راه آهن 0

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حریف استقلال برد و در مكان ششم باقی ماند



 

 

 

حریف استقلال برد و در مكان ششم باقی ماند

 

هفته شانزدهم لیگ برتر قطر

حریف استقلال برد و در مكان ششم باقی ماند

هفته شانزدهم لیگ برتر قطر با پیروزی السد قطر مقابل الاهلی پیگیری شد.

هفته شانزدهم لیگ برتر قطر شب گذشته با برگزای 2 دیدار پیگیری شد.

در نخستین بازی شب گذشته السد، حریف استقلال در گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا با حساب یک بر صفر از سد الاهلی، قعرنشین جدول رده‌بندی گذشت، اما با 26 امتیاز از جای خود در مکان ششم تکان نخورد. یوسف احمد تک گل السدی‌ها را در این دیدار به ثمر رساند.

در دیگر دیدار شب گذشته الوکره با حساب 3 بر یک العربی تیم دوم جدول را برد و یک پله از قعر جدول جدا شد و به رتبه نهم رسید.

در ادامه این رقابت‌ها امروز الخور با الغرافه دیدار می‌کند و الریان، حریف ذوب‌‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا در خانه از السیلیه پذیرایی می‌کند.