ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

استقلال با تاخیر به تبریز پرواز کرد


تیم فوتبال استقلال ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه امروز به تبریز پرواز کرد.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال استقلال قرار بود ساعت 14 امروز راهی تبریز شود اما پرواز استقلال به تبریز با تاخیر مواجه شد و آبی‌پوشان ساعت 18 و 30 دقیقه به تبریز پرواز کردند.

به دلیل همین تاخیر هم پرویز مظلومی به نشست خبری پیش از مسابقه با گسترش فولاد تبریز نرسید.

دیدار دو تیم فردا ساعت 17 در تبریز برگزار می‌شود.


ویدیو مرتبط :
سردرگمی و عصبانیت مسافران به خاطر تاخیر پرواز تهران به ارومیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرواز بغداد – تبریز رکورد زد، 34 ساعت تاخیر!


پرواز هواپیمای بغداد – تبریز با 34 ساعت تاخیر یکشنبه در فرودگاه تبریز به زمین نشست.

خبرگزاری ایرنا: پرواز هواپیمای بغداد – تبریز با 34 ساعت تاخیر یکشنبه در فرودگاه تبریز به زمین نشست.

این پرواز متعلق به شرکت ایران ایر تور است و قرار بود 140 مسافر چهار کاروان زیارتی عتبات اعزامی از تبریز را عصر روز جمعه گذشته برگرداند.

 ولی مسافران روز جمعه پس از مراجعه به فرودگاه بغداد با خبر شدند که پرواز آنان لغو شده و مسوولان شرکت ایران ایر تور بدون دادن توضیحی از آنان می خواهند که به صورت زمینی به کشور برگردند.

 اعتراض مسافران و خودداری آنان از بازگشت زمینی شرکت یاد شده را مجاب می کند که با پرواز دیگری امروز 140 مسافر را با 34 ساعت تاخیر به تبریز برگرداند.


مدیر حج و زیارت آذربایجان شرقی در این خصوص گفت: شرکت ایران ایر تور مسوولیت پرواز های این چهار کاروان زیارتی را برعهده داشته است.

 بر این اساس متاسفانه هواپیمایی که قرار بود چهار کاروان جدید زایران عتبات را به بغداد رسانده و آنها را به تبریز برگرداند در هنگام دور زدن از باند فرودگاه خارج و دچار نقص فنی شد.


'مرتضی آقایی' اظهار کرد: به همین دلیل این شرکت به دنبال جایگزین کردن هواپیمایی برای بازگرداندن مسافران این سفر زیارتی بود که دچار تاخیر شده است.

 تدابیر لازم برای ایجاد امکانات رفاهی این عزیزان در بغداد فراهم شده بود.