ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

استقلال بازیکنی که هواداران «واویلا» صدایش می کنند را جای ریوالدو می خرد؟



اخبار,اخبار ورزشی,میلاد میداوودی

در پی جدا شدن ریوالدو از استقلالاستقلال این تیم به دنبال جایگزین مناسب برای او است.

پرویز مظلومی بازیکنی را برای استقلال می خرد که هواداران تیم با هیجان برایش شعار خاصی را می خوانند. شعار واویلا ! میلاد میداودی بازیکنی است که استقلال جوان نوشته جای ریوالدو را می گیرد.

مسئولین باشگاه استقلال تهران پیش از شروع شدن لیگ پانزدهم ریوالدوی برزیلی را خریداری کردند که معتقد بودند او یکی از هافبک تدافعی های حاضر در لیگ برتر است. ریوالدو در شروع لیگ مصدوم شد و تنها توانست دقایقی برای استقلال بازی کند. نام ریوالدو زمانی روی زبان ها افتاد که خبر گم شدن پول قرارداد او با استقلال رسانه ای شد.

 

مسئولین باشگاه استقلال معتقد بودند به ریوالدو 80 هزار دلار پول داده اند اما خود ریوالدو این مبلغ را تکذیب کرد. بالاخره پس از کش و قوس های فراوان ریوالدو قراردادش را با استقلال فسخ کرد. پس از رفتن ریوالدو از استقلال این روزها اخباری مبنی بر بازگشت میلاد میداوودی به استقلال به گوش می رسد.

 

مظلومی می خواهد میداوودی را جانشین ریوالدو کند اما مشکلی که وجود دارد این است که ریوالدو هافبک دفاعی بود و مظلومی او را اشتباهی به جای پلی میکر خریده بود.

حالا هم خیرد پیشنهادی جدید آنها ، میلاد میداوودی یک مهاجم است.یعنی باز هم او پلی میکر نمی خرد که تیمش از کمبودش رنج می برد. استقلال در لیگ پانزدهم  مهاجمان خوبی اقلا در پست میداودی دارد . سجاد شهباززاده و جابر انصاری از بهترین های فصل استقلال بودند.

 

میداوودی به خاطر ضربه های آزاد خوبش و گلی که در دربی به پرسپولیس زد، بین هواداران استقلال محبوب و به واویلا معروف شد. میداوودی فصل گذشته پیراهن تیم سایپا را بر تن کرد و توانست در 9 بازی 4 گل برای این تیم به ثمر برساند.

 

او در لیگ پانزدهم در سایپا ماند اما به خاطر درگیری با پورغلامی مربی این تیم، اخراج شد. روزنامه استقلال جوان در چاپ روز دوشنبه اش خبر از پیوستن او به استقلال داده است و باید دید سرنوشت این ماجرا چه خواهد شد.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
سالگرد وحشی گری های هواداران استقلال... با هواداران استقلال آشنا شوید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ریوالدو بازیکنی که برادرزاده سرمربی استقلال به آبی ها داده چطور می تواند از این تیم جدا شود؟



اخبار,اخبارورزشی, ریوالدوی برزیلی

ریوالدوی برزیلی می گوید نمی تواند در استقلال بماند و چون فرزند کوچک دارد ، برایش سخت است که در ایران زندگی کند.

به گزارش خبرآنلاین؛ دوباره لیگی جدید آغاز شد و دوباره استقلال با خریدهای خارجی اش ، توفانی به راه انداخت. آنها غیر از کرار که با دعواهایش فوتبال ایران را به ستوه آورده ، پروپئیچ را در شرایطی خریدند که رئالی ها نتوانستند دخیا را از منچستر یونایتد بخرند و خرید سوم شان هم ریوالدو است. بازیکنی که قرار بود هافبک هجومی باشد اما بعدا مشخص شد هافبک دفاعی قهاری است. بازیکنی که تا پایش به ایران رسید ، بچه دار شد و حالا می گوید اصلا شرایط زندگی در ایران و دوری از همسر و فرزندش را ندارد.

 

بازیکنی که 80 هزار دلار از استقلالی ها پول گرفته اما می گویند بر سر رقم دریافتی اش از آبی ها با این تیم مشکل دارد. امیر مظلومی مدیر برنامه های این بازیکن که برادرزاده سرمربی استقلال هم هست ، چنین اتهامی را رد می کند و می گوید:«به ازای هر رقمی که این بازیکن از تیم گرفته ، رسید داده شده و این مسائل بین باشگاه و ماست و نباید رسانه ای شود ولی ریوالدو مشکلاتی دارد از جنس مشکلات کرار ، اما او نمی تواند در ایران بماند و برایش سخت است.»


ریوالدو می خواهد برود و حالا سرمربی استقلال هم مشکلی از این بابت ندارد. مشکل اما باشگاه است. ریوالدو 4 بازی نصف و نیمه برای استقلال بازی کرده و گذشتن از کنار نام او یعنی پریدن 80 هزار دلار. افشارزاده شرط فسخ قرارداد با این بازیکن را برگرداندن پول می داند ، تمام پول . اینکه این ارقام چطور و بین چه کسانی تقسیم شده برایش مهم نیست و می گوید باید پول تیم برگردانده شود تا او بتواند از ایران برود . نظری جویباری معاون ورزشی باشگاه هم در این باره به خبرآنلاین می گوید:«راستش من نمی دانم دقیقا پولی که از ما گرفتند را چه کارش کردند اما این دیگر ارتباطی به ما ندارد. باشگاه 80 هزار دلار به این بازیکن پول داده . ما برای پولی که داریم از این بازیکن رسید داریم.

 

او مدیربرنامه های برزیلی اش و رابط ایرانی که کارهایش را کرده اند ، اگر الان قصد فسخ قرارداد را دارند باید پول ما را برگردانند. ریوالدو 4 بازی برای ما انجام داده که به نسبت 30 بازی کل فصل و بازی های حذفی ، رقمی را از قراردادش کم می کنیم و به صورت توافقی در ازای بازگشت پول مان ، اجازه می دهیم برود. فسخ قراردادش هم با نظر مستقیم سرمربی است. چون مظلومی گفته ریوالدو را نمی خواهد و قصد دارد بجایش بازیکن جدیدی بگیرد.»
اینکه استقلالی ها می توانند پولشان را از بازیکن برزیلی بگیرند ، سئوالی است که به سختی می توان مطمئن بود انجام می شود!

اخبار  ورزشی  -  خبر انلاین