ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

استقلال اهواز سه بازیکن جدید جذب کرد


استقلال اهواز در ادامه جذب بازیکنان جدید، روز گذشته با سه بازیکن برای حضور در این تیم به توافق رسید.

خبرگزاری مهر: استقلال اهواز که برای حضور در لیگ برتر فصل آینده وقت کافی را در اختیار ندارد، این روزها به شدت در تکاپوی جذب بازیکن است زیرا این تیم به علت خرید امتیاز تیم فولاد نوین اهواز، عملا بدون در اختیار داشتن بازیکن، فعالیت‌های خود را آغاز کرد.

بر همین اساس این روزها تمرینات تیم فوتبال استقلال اهواز مملو از بازیکنان جدیدی است که قصد دارند با نشان دادن توانایی‌های خود فصل آینده در لیگ برتر حضور داشته باشند هر چند در این شرایط سخت و پایانی نقل و انتقالات، کادر فنی استقلال اهواز باید مراقب ورود بازیکنان تحمیلی و بی‌کیفیت به بدنه تیم باشند.

در همین خصوص سعید سالارزاده مدافع میانی فصل گذشته تیم نفت مسجدسلیمان پس از توافق با مسئولان باشگاه استقلال اهواز به عضویت این تیم لیگ برتری درآمد تا این تیم را در پانزدهمین دوره لیگ برتر همراهی کند. سعید سالارزاده طی چهاردهمین دوره لیگ برتر در ۲۵ بازی لیگ برتر به مدت ۲۱۷۲ دقیقه برای نفت مسجدسلیمان بازی کرد.

همچنین سعید شیرازی مدافع تیم صنعت نفت آبادان قرارداد یک ساله‌ای با تیم لیگ برتری استقلال اهواز منعقد کرد تا در دوره جدید مسابقات لیگ برتر با پیراهن این تیم خوزستانی به میدان برود. سعید شیرازی سابقه بازی در نفت مسجدسلیمان زیر نظر سیاوش بختیاری زاده را داشته است.

اما یکی از بهترین خریدهای استقلال اهواز تا این لحظه بی‌شک جذب مهاجم گل زن فصل گذشته استقلال خوزستان است. سید مهدی سید صالحی مهاجم فصل گذشته تیم استقلال خوزستان با عقد قراردادی یک‌ساله به استقلال اهواز ملحق شد تا این تیم خوزستانی را در پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور همراهی کند. سید مهدی سید صالحی در نیم‌فصل دوم لیگ چهاردهم برای استقلال خوزستان به میدان رفت و هفت گل به ثمر رساند.


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // وسایل بازیکن استقلال در فرودگاه اهواز گم شد؛ اردوی تیم ملی پرید‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رای شکایت استقلال از سه بازیکن لیگ برتر صادر شد



اخبار,اخبار ورزشی ,فدراسیون فوتبال

 

اخبار ورزشی - رای شکایت استقلال از سه بازیکن لیگ برتر صادر شد

رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از صدور رای این کمیته در ارتباط با شکایت باشگاه استقلال از مهدی رحمتی، ایمان موسوی و حسین کعبی خبر داد.

علی اکبر محمد زاده عصر سه شنبه در گفت و گو ایرنا اظهار داشت: بعد از ظهر امروز جلسه کمیته اخلاق فدراسیون در ارتباط با شکایت باشگاه استقلال از بازیکنان یاد شده تشکیل و رای صادر شد.

رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال درباره جزئیات رای صادره گفت: رای کمیته اخلاق دراختیار فدراسیون قرار گرفته و تا ساعات آینده از طریق سایت فدراسیون فوتبال جزئیات رای اعلام می شود.

محمدزاده در پاسخ به این سئوال که آیا بازیکنان یاد شده محکوم شده اند یا تبرئه افزود: فعلا نمی توان اطلاعاتی دراین خصوص بدهم و رسماازطریق فدراسیون اعلام می شود.

باشگاه استقلال تهران در واکنش به اظهارات جواد نکونام، مهدی رحمتی، ایمان موسوی وحسین کعبی مبنی بر وجود سوء جریان در این باشگاه با ارایه نامه ای به کمیته اخلاقی فدراسیون خواستاررسیدگی به ادعاهای این بازیکنان شده است.

با توجه به عدم حضور نکونام در ایران، کمیته اخلاق فدراسیون از نکونام خواسته مدارک و اسناد خود را دال بر اثبات ادعاهایش مبنی بر وجود سوء جریان در باشگاه استقلال ارایه کند.

علاوه براین، امیر قلعه نویی نیز از طریق وکیل شخصی خود پیگیر اظهارات و ادعاهای بازیکنان یاد شده از طریق مراجع قضایی است.
اخبار ورزشی - ایرنا