ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

استقلالی ها پوگبا را خریدند!



اخبار,اخبارورزشی,تیم فوتبال استقلال

تمرین های استقلال پشت درهای بسته برگزار می شود اما هواداران این تیم در تمرینات بازیکنانی را می بینند که قبلا گفته می شد قرار است در بارسلونا بازی کنند!

به گزارش خبرآنلاین؛ با شروع تمرینات استقلال با کادر فنی جدید و تشویق های گاه و بیگاه بازیکنان سرشناسی چون پوگبا در تمرینات آبی ها آن هم از پشت درهای بسته ، مشخص شد هواداران این تیم روزبه چشمی را با پوگبا مقایسه می کنند. اینکه او چه شباهتی با بازیکن سیه چرده یووه و مورد نظر بارسا دارد را کسی نمی داند اما خودش می گوید: «هواداران تیم صدایم می کنند پوگبا و من هم از این اسم بدم نمی آید.»


  اخبار ورزشی  -  خبر  آنلاین 

 


ویدیو مرتبط :
پل پوگبا کیست ؟ مصاحبه اختصاصی و متفاوت با پوگبا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نصیرزاده : من استقلالی نیستم



 

استقلال

 

پس از دیدار استقلال و استیل‌آذین که داوری آن حرف و حدیث‌های زیادی را به همراه داشت، کارشناسان داوری در مورد قضاوت تورج حق‌وردی اظهارنظر کردند که یکی از آنها هوشنگ نصیرزاده بود.

نصیرزاده اعتقاد داشت که قضاوت حق‌وردی در نتیجه بازی تاثیرگذار بود و استقلال بابت اشتباهات او در نهایت ضرر کرد. این موضوع واکنش‌های متفاوتی را در مورد این کارشناس داوری به وجود آورد و حتی بعضی از بازیکنان استیل‌آذین در مصاحبه‌های خود گفته‌اند که نصیرزاده استقلالی است. این کارشناس داوری در گفت‌وگو با خبرگزاری فوتبال ایران حرف‌هایش را اینگونه آغاز می‌کند: «۱۱ سال است که کار کارشناسی را انجام می دهم و برای این کار خودم را یک آدم حرفه‌ای می دانم. نظراتی را هم که می‌دهم بدون توجه به این موضوع است که همکارانم من چه می‌گویند و بدون توجه به اینکه چه تبعاتی برای باشگاه‌ها در پی دارد.در ضمن من نه استقلالی ام نه پرسپولیسی.»

وی ادامه می‌دهد: «فردوسی‌پور را پرسپولیسی می‌دانند، من را استقلالی و نفرات دیگر را هم متهم به طرفداری از تیم‌های دیگر می‌کنند. معمولا برخی افراد اتهام زدن را به این دلیل انجام می‌دهند که فشار روانی را از روی خودشان کم کنند.» نصیرزاده در مورد این موضوع که خیلی‌ها معتقدند که او دوست دارد نظراتش با دیگران فرق داشته باشد، می‌گوید: «من ۱۲۰۰ کیلومتر با دیگران فاصله دارم و از اظهارنظر هیچکس باخبر نیستم که بخواهم برخلاف آنها حرف بزنم. خیلی از مواقع هم یک روز بعد متوجه می‌شوند که نظراتم گاهی با نظرات بقیه متفاوت است. در ضمن مردم می توانند انتخاب کنند که نظر مرا بخوانند یا نظر دیگر کارشناسان را. در ضمن دلیلی ندارد کسی بابت این مسائل به من فشار بیاورد.»

نصیرزاده در پایان حرف‌هایش می‌گوید: «هر کس دیگری جای حق‌وردی بود فریب حرکت حسین کعبی را می‌خورد. او به شیوه‌ای خودش را سرنگون کرد که فقط بدلکاران حرفه‌ای سینما می‌توانند این کار را انجام دهند. به نوعی دیگر می‌توان گفت که حسین کعبی، پایان رافت و احمد مومن‌زاده شخصیت‌های داستان پنالتی‌های غیرواقعی در فوتبال هستند. در یک صحنه دیگر هم فرهاد مجیدی توسط مهدی مهدوی‌کیا شارژ شد و معتقدم داور باید به سود استقلال پنالتی می‌گرفت.»