ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

استقلال، پیکان را 6 تایی می کند؟


تیم های استقلال و پیکان در هفته بیستم لیگ برتر برای بیست و ششمین بار در طول تاریخ باهم روبرو می شوند.

خبر آنلاین: تیم های استقلال و پیکان در هفته بیستم لیگ برتر برای بیست و ششمین بار در طول تاریخ باهم روبرو می شوند. این دو تیم اولین بار در سال 1348 در جام باشگاه های تهران به مصاف هم رفتند و از آن روز تاکنون دو تیم 25 بار در مسابقات مختلف روبروی هم قرار گرفته اند. در این بازی ها استقلال دو برابر پیکان پیروز شده است: 14 برد در مقابل 7 برد پیکان و 4 مساوی. استقلال 46 گل وارد دروازه پیکان کرده و 26 گل از این تیم دریافت کرده است.

استقلال در 5 بازی آخر خود مقابل پیکان پیروز از میدان خارج شده و آخرین بار در فصل 88 به این تیم باخته است. در دور رفت فصل جاری نیز استقلال 3- صفر پیکان را شکست داد.

حضور بازیکن و مربی سابق استقلال روی نیمکت پیکان و حضور بازیکنان سابق آبی پوش مثل رحمتی، اکبرپور، جمشیدیان و ساموئل در ترکیب تیم باعث شده تا این بازی دوئل استقلالی های سابق با استقلال قلعه نویی باشد.


ویدیو مرتبط :
هشت تایی جعلی و شش تایی شدن استقلال برای دومین بار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استقلال، پرسپولیس را ۶ تایی کرد/ آبی‌ها دربی امیدها را بردند



استقلال، پرسپولیس را ۶ تایی کرد/ آبی‌ها دربی امیدها را بردند

 

تیم فوتبال استقلال, استقلال, دربی

 

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال استقلال موفق شد با برتری ۶ بر ۲ پرسپولیس را در هفته اول مسابقات امیدهای تهران شکست دهد.

دو تیم استقلال و پرسپولیس در هفته اول مسابقات فوتبال امیدهای تهران در ورزشگاه هرندی از ساعت 16 به مصاف یکدیگر رفتند که در اولین دربی سال 91 تیم استقلال موفق شد با نتیجه پرگل 6 بر 2 شکست دهد.

 

نیمه اول این دیدار را آبی‌پوشان با برتری 3 بر یک به نفع خود به پایان رسانده بودند. گل‌های تیم استقلال را در این دیدار فرهاد قلی‌زاده 2 گل، مرتضی حسینی 2 گل، عرشیا جباری و مدافع پرسپولیس به صورت گل به خودی به ثمر رساندند.

از این مسابقه بیش از 500 نفر دیدن کردند. سرمربی تیم استقلال مرتضی صادقی و سرمربی تیم پرسپولیس، منوچهر عبدالله‌نژاد است..../فارس