ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

استفاده از چسب مایع برای تقلب در قرعه کشی فینال!



اخبار,اخبار ورزشی,فینال جام حذفی

هنگام قرعه کشی به برگه گزینه مورد دلخواه خود چسب مایع می زنند و به شخص مورد نظر می گویند هر وقت دست شما به چسب خورد، قرعه را بردار همانند فینال جام حذفی چند سال پیش که رفت و برگشت بین دو تیم مطرح بود!

در بخشی از گزارش کمیسیون اصل نود قانون اساسی به مسایل تبانی و تقلب در قرعه کشی به شکل زیر اشاره شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، در این گزارش آمده است: عوامل مباشر در تبانی بر اساس مستندات، برخی از مسئولان میانی، مدیران و کارکنان وقت فدراسیون با بازیکنان و مدیران تیم ها، بین داوران و مدیران تیم ها و بازیکنان اتفاق می افتد. شکل و شیوه های تبانی، مصادیق مختلفی دارد که دعوت شدگان به کمیسیون اصل ۹۰ و برخی از مسئولان نهادهای نظارتی و امنیتی به این موارد، اینگونه اشاره کرده اند:

برخی اوقات هنگام قرعه کشی به برگه گزینه مورد دلخواه خود چسب مایع می زنند و به شخص مورد نظر می گویند هر وقت دست شما به چسب خورد، قرعه را بردار همانند فینال جام حذفی چند سال پیش که رفت و برگشت بین دو تیم مطرح بود، به همین شکل عمل شد.

پرداخت رشوه به بازیکنان برای کم کاری در زمین، درگیری عمدی منجر به اخراج، خطای عمد منجر به پنالتی با وعده انتقال به تیم های بزرگ با قراردادهای کلان و پرداخت رشوه به داور برای داوری یک سویه که برای این موارد از ۱۰۰ تا ۲۰، میلیون ریال پرداخت می‌شود.

 

  اخبار  ورزشی  -  تابناک 


ویدیو مرتبط :
اعلام برنده قرعه کشی بزرگ هایپرمارکت مجازی فینال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مورد عجیب تقلب در قرعه کشی فینال جام حذفی فوتبال/ استفاده از چسب!



اخبار,اخبار ورزشی,تقلب در قرعه کشی فینال

در گزارش کمیسیون اصل نود مجلس درباره فساد در فوتبال به مورد عجیبی از تقلب برای قرعه‌کشی در جام حذفی اشاره شده است.

در گزارشی که کمیسیون اصل نود درباره فساد در فوتبال در اختیار خبرگزاری مهر قرار گرفته است، به مواردی از فساد اشاره شده از جمله نحوه قرعه کشی جام حذفی فوتبال! در بخشی از این گزارش آمده است: « برخی اوقات هنگام قرعه کشی به برگه گزینه مورد دلخواه خود چسب مایع می زنند و به شخص مورد نظر می گویند هر وقت دست شما به چسب خورد، قرعه را بردار همانند فینال جام حذفی چند سال پیش که رفت و برگشت بین دو تیم مطرح بود، به همین شکل عمل شد!»

اخبار ورشی - مهر