ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

استعفای مردی که به "دیوانه" مشهور است



اخبار,اخبار ورزشی,مارچلو بیلسا

تنها پس از یک روز از آغاز فصل جدید لوشامپیونه فرانسه سرمربی نامدار و موفق مارسی از سمت خود کنار رفت.

مارچلو بیلسا سرمربی نامدار مارسی فرانسه تنها یک روز پس از آغاز فصل جدید لوشامپیونه که البته با شکست مارسی همراه بود از سمت خود کنار کشید. مارسی در هفته نخست رقابت‌های لیگ فرانسه برابر کاین تن به شکست داد.

 

بیلسا که نزد رسانه های مختلف به دلیل رفتارهای عجیبش به "دیوانه" ملقب شده است بدون دلیل قانع کننده ای در کنفرانس خبری بعد از بازی مارسی مقابل کان کناره گیری خود را اعلام کرد.

به گزارش سایت گل ، او گفت: من این نامه را به رئیس باشگاه هم دادم و به او گفتم که می‌خواهم از هدایت تیم کنار بروم. با همدیگر به توافق رسیدیم که قرارداد را لغو کنیم. ماموریت من در مارسی به پایان رسیده است و زمان آن رسیده که به کشورم آرژانتین برگردم.

البته بیلسا در حالی از بازگشت به کشورش حرف می زند که از تیم های ملی مکزیک و عربستان پیشنهاد دارد و این احتمال زیاد است که به خاطر هدایت یکی از این دو تیم چنین تصمیمی را گرفته باشد.گفته می شود پیشنهاد مالی وسوسه انگیز عربستانی ها باعث چنین تصمیمی از سوی بیسا شده است.

اخبار ورزشی - جام جم


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زن فوتبالیست مشهور روزی آرزو داشت مردی به او ابراز علاقه کند+ عکس



زن فوتبالیست مشهور روزی آرزو داشت مردی به او ابراز علاقه کند+عکس
شاید در حال حاضر ویکتوریا بکهام یک شخصیت معروف و شناخته شده باشد اما او در مصاحبه اخیرش گفته است روزی آرزو داشته است که مردی به او توجه و ابراز علاقه کند.
شاید در حال حاضر ویکتوریا بکهام همسر دیوید بکهام یک شخصیت معروف و شناخته شده باشد اما او در مصاحبه اخیرش گفته است روزی آرزو داشته است که مردی به او توجه و ابراز علاقه کند.

ویکتوریا بکهام,ویکتوریا بکهام همسر دیوید بکهام

ویکتوریا بکهام,ویکتوریا بکهام همسر دیوید بکهام

همسر 38 ساله جذابترین مرد دنیا که مادر چهار فرزند و زنی موفق در عرصه مد است می گوید:در اوایل جوانی هیچ مردی حاضر به پذیرفتن او نبود. و دختر فوق العاده افاده ای و پول پرست بوده  و همیشه به دنبال بهترینها بوده است .
وی میگوید آن زمان همیشه به بهترین رستورانها میرفت و بهترین لباسها را میپوشید و به دنبال بهترین عطر و کفش  و کیف بوده است. او معتقد است جاه طلبی به نوعی در ذات او نهادینه شده است. او میگوید به سختی لبخند میزند و در کل انسان سردی است و به سختی با غریبه ها ارتباط برقرار میکند..../rouzegareno.ir