ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

استرالیا بدون کاپیتانش به برزیل می‌رود


سرمربی تیم ملی استرالیا کاپیتان «ساکروس» را به دلیل ناآمادگی او پس از مصدومیت اخیرش در فهرست بازیکنان خود برای سفر به برزیل قرار نداد.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ملی استرالیا کاپیتان «ساکروس» را به دلیل ناآمادگی او پس از مصدومیت اخیرش در فهرست بازیکنان خود برای سفر به برزیل قرار نداد.

 آنژه پوستکوغلو، سرمربی تیم ملی استرالیا اعلام کرد لوکاس نیل، کاپیتان این تیم را در فهرست بازیکنان خود برای حضور در جام جهانی 2014 برزیل قرار نمی‌دهد. به نظر می‌رسد تصمیم پوستکوغلو به معنای پایان حرفه ملی لوکاس نیل 36 ساله که 96 بازی ملی برای استرالیا انجام داده است باشد و این در حالی است که او پیشتر اعلام کرده بود برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در سال 2015 که به میزبانی کشور او برگزار می‌شود انگیزه فراوانی دارد.

سرمربی تیم ملی استرالیا گفته تصمیم وی برای کنار گذاشتن نیل از فهرست اولیه 30 نفره بازیکنانش در جام جهانی 2014 آسان نبوده اما دلیل اتخاذ این تصمیم عدم اطمینان او از آمادگی کاپیتان «ساکروس» برای تحمل فشار سنگین بازی‌های استرالیا در برزیل است.

پوستکوغلو با اعتراف به این موضوع که یک هفته پیش تصمیم خود برای کنار گذاشتن نیل را به اطلاع وی رسانده است، اظهار داشت: لوکاس نیل کاملاً ناراحت بود. تصمیم سختی بود. او واقعاً سخت تلاش کرد تا خودش را برای جام جهانی آماده کند و انگیزه فراوانی برای حضور در این رقابت‌ها نشان داد.

وی افزود: ملاک و معیار ارزیابی من برای وضعیت نیل نه گذشته دور او بلکه وضعیت او در 6 ماه اخیر بوده است. از نظر آمادگی جسمانی، شواهد و مدارک زیادی برای من وجود نداشت تا ثابت شود که نیل آماده حضور در جام جهانی است.

لوکاس نیل اولین بازی ملی‌اش برای تیم ملی استرالیا را در سال 1996 انجام داد و 60 بار بازوبند این تیم رابر بازو بست. دوران افت نیل از ماه نوامبر سال گذشته که مقطعی در فوتبال ژاپن توپ زد، آغاز شد. نیل سرانجام توانست در ماه فوریه با تیم واتفورد قرارداد ببندد و این قبل از انتقال قرضی او به تیم دونکسترراورز بود.

از زمان روی کار‌آمدن پوستکوغلو به عنوان سرمربی تیم ملی استرالیا پس از اخراج هولگر اوسیک آلمانی در ماه اکتبر سال 2013، گروهی از بازیکنان کهنه‌کار تیم ملی استرالیا از جمله مارک شوارتزر، هری کیول و برت امرتون با فوتبال ملی خداحافظی کرده‌اند.

تیم ملی استرالیا در مرحله گروهی جام جهانی 2014 برزیل باید با تیم‌های ملی اسپانیا، هلند و شیلی رقابت کند.


ویدیو مرتبط :
برزیل 6 - استرالیا 0

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كاپیتان تیم ملی فوتبال استرالیا: هدف بعدی جام جهانی برزیل و قهرمانی در خانه است



 

 

 

كاپیتان تیم ملی فوتبال استرالیا: هدف بعدی جام جهانی برزیل و قهرمانی در خانه است

 

کاپیتان تیم ملی فوتبال استرالیا از شکست در دیدار پایانی بهت‌زده است.

تیم ملی فوتبال استرالیا دردیدار پایانی جام ملتهای آسیا با شکست مقابل ژاپن به نایب قهرمانی بسنده کرد. نتیجه‌ای که کاپیتان استرالیا آن را چندان عادلانه نمی‌داند.

لوکاس نیل درباره دیدار مقابل ژاپن گفت: شاید خستگی بیش از اندازه بازیکنان باعث شد که در وقت اضافی کم بیاورند و گل بخوریم. در بازی که در چنین سطحی برگزار می‌شود تنها یک اشتباه می‌تواند برنده یا بازنده را مشخص کند.

نیل ادامه داد: اشتباه ما این بود که ژاپن را مجازات نکردیم. زمانی که فرصت‌های گلزنی را از دست دادیم باید فکر می‌کردیم که ممکن است در دقایقی آنها ما را جریمه کنند و گل بزنند. کاری که ما انجام ندادیم.

کاپیتان تیم ملی استرالیا درباره تاثیر این شکست برروی بازیکنان گفت: قرار نیست که در این شکست غرق شویم اما فکر می‌کنم مقابل ژاپن کار بیشتری نمی‌توانستیم انجام دهیم. هیچ یک از دو تیم عملکرد فوق‌العاده‌ای نداشتند و ما واقعا توانستیم به اندازه کافی فرصت ایجاد کنیم اما به هر حال پیروزی نصیب تیم ما نشد و حالا باید برای حضور در جام جهانی برزیل استارت بزنیم.

نیل در پایان گفت: بعد از آن باید تلاش کنیم تا در شرایطی که میزبان جام ملتها هستیم به مقام قهرمانی برسیم چرا که استفاده از امتیاز میزبانی و حمایت هواداران می‌تواند فرصت مناسبی برای ما ایجاد کند.