ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

استخدام جادوگر برای برکناری سرمربی!



اخبار,اخبارورزشی,استخدام جادوگر برای برکناری سرمربی

 
 اخبار ورزشی - خواهرزاده رئیس هیات مدیره تیم را طلسم کرده بود؛
استخدام جادوگر برای برکناری سرمربی!

در این فوتبال همه جور حاشیه دیده و شنیده بودیم به غیر از اینکه رئیس هیات مدیره یک باشگاه برای برکناری سرمربی تیم جادوگر استخدام کند!

 چند روز پیش یک شخصی که مدعی جادوگری است با سرمربی یکی از تیم های لیگ برتری تماس می گیرد و می گوید: «خواهرزاده عضو با نفوذ هیات مدیره باشگاه شما من را استخدام کرده تا تیم شما را طلسم کنم اما دلم نمی آید شما بیش از این خراب شوید. کمک تان می کنم تا این بازی را ببرید.»

سرمربی که شگفت زده شده ابتدا زیر بار پذیرش این حرف نمی رود اما جناب جادوگر می گوید: «شما این بازی را با این نتیجه می برید اگر این بازی را با این نتیجه که من می گویم بردید، اجازه بدهید کمک تان کنم.»

 سرمربی به صورت شفاهی موافقت می کند و وقتی بازی با همان نتیجه که مدعی جادوگر می گفت تمام می شود، سرمربی قبول می کند طرف را به حضور بپذیرد.

 جناب جادوگر در این ملاقات موبایل خود را به سرمربی نشان می دهد و سرمربی به چشم خود می بیند که خواهرزاده عضو با نفوذ هیات مدیره به او پیغام داده "فلان فلان شده مگر قرار نبود تیم را طلسم کنی ببازد؟!"

 حالا اینکه جناب جادوگر می گوید دلش نیامده بیش از این تیم سرمربی را طلسم کند تا ببازد و بعضی می گویند خواهرزاده رئیس هیات مدیره پولش را نداده به طرف سرمربی چرخیده یک بحث است و ادامه ماجرا یک بحث دیگر!

 راست و دروغش گردن راوی که می گفت وقتی سرمربی پیامک را دید با عضو با نفوذ تماس می گیرد و هر چه از دهانش می آید به او می گوید. و به او می گوید به زودی این موضوع را رسانه ای می کند تا آبروی رئیس برود.

 رئیس هیات مدیره در پاسخ سرمربی با لبخند می گوید: «برو رسانه ای کن تا همه بفهمند همین بردی که آوردی با کمک جادو بود و خودت از لحاظ فنی چیزی بلد نیستی!»

یک منبع موثق این خبر را تایید کرده و گفته قرار است به زودی مسئولان ذی صلاح به این پرونده ورود کنند!

 اخبار ورزشی - خبر ورزشی
 


ویدیو مرتبط :
برکناری سرمربی بوسنی (فوتبال ۱۲۰ - ۳۰ آبان)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احتمال برکناری سرمربی پارما و حضور زولا



 

 

تیم ملی , سرمربی

 

ممکن است مهاجم پیشین تیم ملی ایتالیا هدایت باشگاه پارما را به عهده بگیرد.

به نظر می‌رسد باشگاه پارما قصد دارد فرانکو کولومبا سرمربی خود را اخراج کرده و مربی دیگری را جایگزین وی کند.

پارما در دیدار هفته هفدهم خود در سری آ ایتالیا برابر اینترمیلان ۵ بر صفر شکست خورد تا وضعیت این تیم بدتر از گذشته شود. آن‌ها اکنون با ۱۹ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار گرفته‌اند.

پیترو لئوناردی، مدیر باشگاه پارما پیش از این اعلام کرد همه از شرایط به‌وجود آمده در تیم ناراضی هستند و برای بررسی این موضوع در جلسه‌ای که به زودی برگزار خواهد شد، در مورد سرمربی تصمیم‌گیری خواهد شد.

نخستین گزینه باشگاه برای نیمکت تاردینی، جیان فرانکو زولا است. او بین سال‌های 93 تا 96 قهرمان باشگاه بوده و محبوب هواداران به شمار می‌رود. اکنون بسیاری از هواداران امیدوار به بازگشت وی به پارما هستند.

یکی دیگر از گزینه‌های باشگاه روبرتو دونادونی است که در ابتدای فصل از کالیاری اخراج شد. گفته می‌شود جی‌جی دل‌نری، سرمربی فصل پیش یوونتوس نیز از سوی برخی رسانه‌های ایتالیا به عنوان مربی بعدی پارما اعلام شده است.