ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

استارت تیم ملی فوتسال برای جام جهانی


ملی‌پوشان فوتسال ایران از امروز نخستین اردوی خود را برای حضور در جام جهانی 2016 کلمبیا آغاز کردند.

خبرگزری ایسنا: اردوی تیم ملی فوتسال ایران از امروز در کمپ تیم‌های ملی فوتسال آغاز شد و ملی‌پوشان نخستین جلسه تمرینی خود را از ساعت 11 برگزار کردند. دومین جلسه تمرینی تیم ملی ساعت 18 امروز در همین کمپ برگزار می‌شود.

در حال حاضر مسئولان فدراسیون نتوانستند دیداری تدارکاتی را برای تیم ملی فوتسال در نظر بگیرند اما رایزنی‌هایی با چند کشور اروپایی برای برگزاری بازی انجام شده است.


ویدیو مرتبط :
ورود تیم ملی فوتسال به برزیل برای جام جهانی کوچک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یکشنبه سیاه فوتبال ایران/حذف ناباورانه تیم ملی فوتسال از جام جهانی/حسرت جوانان برای صعود به جام جهانی



ایران یک - کره جنوبی چهار

حسرت جوانان برای صعود به جام جهانی 16 ساله شد/ کره بازهم ترمز فوتبال ایران را کشید

تیم ملی فوتبال جوانان ایران با قبول شکست سنگین برابر کره جنوبی از صعود به جام جهانی جوانان باز ماند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های فوتبال قهرمانی جوانان آسیا که در امارات برگزار می‌شود، از ساعت 16:30 امروز (یکشنبه) تیم ملی فوتبال جوانان برابر کره جنوبی قرار گرفت و در پایان چهار بر یک شکست خورد تا ضمن حذف از رقابت‌ها از راهیابی به جام جهانی 2013 جوانان هم باز ماند.

چانگ جین (2) سونگ جئون (49)، گوانگ هین (81) و چانگ هون(4+90) برای کره جنوبی گلزنی کردند و علیرضا جهانبخش (29) تک گل ایران را به ثمر رساند.

شاگردان اکبر محمدی در نیمه دوم و پس از دریافت گل زودهنگام بازی را در دست گرفتند و حملات متعددی روی دروازه کره ترتیب دادند اما ضربات نهایی بازیکنان تیم ملی که در راس آن‌ها جهانبخش قرار داشت، با بی‌دقتی و البته کمی بدشانسی به گل تبدیل نشد. کره‌جنوبی هم روی ضدحمله ها خطرناک ظاهر می‌شد و در یکی از همین موقعیت‌ها گل سوم خود را به ثمر رساند.

دفاع ایران در ده دقیقه پایانی بازی بسیار پراشتباه ظاهر شد، به گونه‌ای که در هر ضدحمله کره‌ای ها بازیکنان این تیم با دروازه‌بان ایران تک به تک می‌شدند. ایران خوش‌شانس بود که روی این توپ‌ها گل‌های بعدی را نخورد.

به این ترتیب جوانان ایران که با عملکرد خوب خود در دور گروهی و شکست ژاپن فوتبال‌دوستان را به کسب نتیجه خوب در این جام و صعود به جام جهانی امیدوار کرده بودند، با این شکست از دور رقابت‌ها کنار رفتند تا کره جنوبی همانند رده بزرگسالان بار دیگر گربه سیاه فوتبال ایران در رقابت‌های آسیایی بوده باشد.

ایران از سال 2000 نتوانسته به جام جهانی صعود کند و حسرت جوانان 16 ساله شد. 

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

یکشنبه سیاه فوتبال ایران

حذف ناباورانه تیم ملی فوتسال از جام جهانی

تیم ملی فوتسال ایران در عین ناباوری از جام جهانی فوتسال حذف شد.

تیم ملی فوتسال ایران در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی تایلند از ساعت 17:30 به مصاف تیم نه چندان مطرح کلمبیا رفت و با نتیجه‌ی 2 بر یک شکست خورد.

ملی‌پوشان فوتسال از همان ابتدا حملات‌شان را روی دروازه کلمبیا آغاز کردند و حریف حرفی برای گفتن نداشت. حملات متداوم شاگردان صانعی راهی از پیش نبرد و باعث شد که بازیکنان شوت از راه دور را در دستور کارشان قرار دهد اما دروازه‌بان کلمبیا توپ‌های ایران را مهار می‌کرد و در چند صحنه نیز تیر دروازه به کمک کلمبیا آمد. بازیکنان کلمبیا که به صورت حرفه‌ای دفاع را در دستور کارشان قرار دادند تک موقعیت‌ به دست آوردند اما بازیکن این تیم توپ را به بیرون زد.

صانعی در نیمه اول از تمام بازیکنانش استفاده کرد.

ملی‌پوشان در آغاز نیمه دوم نیز همانند نیمه اول از همان ابتدا حملات‌شان را روی دروازه کلمبیا آغاز کردند، اما دفاع همه جانبه حریف اجازه گلزنی را به شاگردان صانعی نداد. همچنین در یکی از صحنه‌ها محمد کشاورز شوت محکمی را روانه دروازه کلمبیا کرد اما این شوت از کنار دروازه به بیرون رفت و با شروع سریع دروازه‌بان این تیم بازیکن راس کلمبیا در موقعیت گلزنی قرار گرفت و در حالی که کشاورز نیز جا مانده بود، گل اول بازی توسط کلمبیا در دقیقه 13 به ثمر رسید.خوشحالی بازیکنان کلمبیا پس از برد ایران

همچنین پس از این گل مصطفی طیبی به دلیل خطا روی دروازه‌بان کلمبیا با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد.

در حالی که بازیکنان ایران برای جبران گل خورده تلاش می‌کردند بازیکن کلمبیا با نفوذ به خط دفاعی ایران از راه دور شوت زد و در عین ناباوری این توپ وارد دروازه ایران شد تا شاگردان صانعی با نتیجه 2 بر صفر از کلمبیا عقب بیفتند.

بازیکنان تیم ملی به خودشان آمدند و در حالی که صانعی از سیستم 5 نفره استفاده می‌کرد علی رهنما در دقیقه 15 نیمه‌ی دوم با شوت از کنار زمین گل اول ایران را به ثمر رساند و نتیجه 2 بر یک شد.

حملات ایران تا ثانیه‌های پایانی بازی ادامه یافت و در حالی که ایران از سیستم 5 نفره نیز استفاده می‌کرد، نتوانست حریف کلمبیا شود.

همچنین عصر امروز تیم ملی فوتبال جوانان با شکست سنگین 4 بر یک از کره جنوبی ضمن حذف از رقابتهای قهرمانی آسیا از صعود به جام جهانی بازماند./ایسنا