ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اسامی 4 ورزشكار دوپینگی اعلام شد



 

اسامی 4 ورزشكار دوپینگی اعلام شد

 

 

فارس: اسامی 4 ورزشكار دوپینگی كه هفته گذشته احكام محرومیت آنها صادر شده بود از سوی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) اعلام شد.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون پزشكی ورزشی، اسامی 4 ورزشكاری كه هفته گذشته ستاد ملی مبارزه با دوپینگ تنها اسامی رشته‌های آنها را اعلام كرده بود، به شرح زیر اعلام شد: مسعود ریگی از بوكس، سجاد ملكی از كبدی، امیر پیاهو و امیر الوند سر كلاته از رشته دوومیدانی.

به این ترتیب و بر اساس رای شورای صدور رای نادو این 4 ورزشكار به دلیل استفاده از مواد نیروزا هر یك به مدت 2 سال از شركت در كلیه رقابت‌های داخلی و خارجی محروم شدند.../فارس


ویدیو مرتبط :
طنز/ نحوه اعلام اسامی و جریمه بازیکنان دوپینگی در ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اسامی ورزشکاران دوپینگی اعلام شد



اخبار,اخبار ورزشی ,ورزشکاران دوپینگی

شورای صدور رای ستاد ملی مبارزه با دوپینگ(نادو) حکم محرومیت ورزشکاران متخلف و دوپینگی را اعلام کرد.

به گزارش مهر، بر اساس اعلام دکتر رامین طباطبایی قائم مقام دبیرکل نادو، پس از طی مراحل قانونی احکام ورزشکاران متخلف به این شرح اعلام شد:

۱- پارسا معینی(بسکتبال) به دلیل استفاده از ماده ممنوعه استانوزولول به مدت دو سال یعنی از ۱۲ اسفند ۹۳ لغایت ۱۱ اسفند ۹۵ از حضور در کلیه مسابقات و فعالیت های ورزشی محروم شد.

۲- سعید محمدی(بسکتبال) به دلیل استفاده از ماده ممنوعه استانوزولول به مدت دو سال یعنی از ۱۲ اسفند ۹۳ لغایت ۱۱ اسفند ۹۵ از حضور در کلیه مسابقات و فعالیت های ورزشی محروم شد.

۳- وحید اسلامی علی آبادی(بسکتبال) به دلیل استفاده از ماده ممنوعه استانوزولول به مدت دو سال یعنی از ۲۵ فروردین ۹۴ لغایت ۲۴ فروردین ۹۶ از حضور در کلیه مسابقات و فعالیت های ورزشی محروم شد.

 ۴- محمدرضا مرادیان(بسکتبال ) به دلیل استفاده از ماده ممنوعه استانوزولول به مدت دو سال یعنی از ۲۵ فروردین ۹۴ لغایت ۲۴ فروردین ۹۶ از حضور در کلیه مسابقات و فعالیت های ورزشی محروم شد.

۵- مجید صالحی برزگر(بسکتبال ) به دلیل استفاده از ماده ممنوعه هیدروکلروتیازید تریامترن به مدت شش ماه یعنی از ۲۵ فروردین ۹۴ لغایت ۲۵ مهرماه۹۴ از حضور در کلیه مسابقات و فعالیت های ورزشی محروم شد.

۶- بهمن جهاندیده(والیبال) به دلیل استفاده از ماده ممنوعه دگزامتازون به مدت چهارماه یعنی از ۲۵ فروردین ۹۴ لغایت ۲۵مرداد۹۴ از حضور در کلیه مسابقات و فعالیت های ورزشی محروم شد.

۷- رهام پیروانی(شنا) به دلیل استفاده از ماده ممنوعه لتروزول به مدت دو سال یعنی از ۱۲ اسفند۹۳ لغایت ۱۱ اسفند۹۵ از حضور در کلیه مسابقات و فعالیت های ورزشی محروم شد.

۸- فرشید نادری(فوتبال) به دلیل استفاده از ماده ممنوعه تریامسینولون به توبیخ کتبی و درج در پرونده محکوم شد.

اخبار ورزشی - مهر