ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اسامی بازیكنان به توافق رسیده با استقلال مشخص شد



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه استقلال

 

اخبار ورزشی - اسامی بازیكنان به توافق رسیده با استقلال مشخص شد

خبرهای خوش نظری‌جویباری به هیئت مدیره استقلال حاكی از اسامی بازیکنانی بود که با مسئولان استقلال به توافق اولیه رسیده‌اند.

با وجود اینکه مسئولان استقلال هنوز اسامی بازیکنان مد نظر خود برای فصل آینده را اعلام نکرده‌اند اما شنیده‌ها حاکی از آن است که علی نظری جویباری به عنوان مسئول نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال روز گذشته در جلسه هیئت مدیره استقلال خبر از توافق با چند بازیکن داده است.

میلاد فخرالدینی از تراکتورسازی تبریز نخستین بازیکنی بود که روز گذشته با نظری به توافق اولیه رسید. دیگر بازیکنی که پای مذاکره با مسئولان استقلال نشست، سجاد شهباززاده مهاجم ساپیا بود که با نظری جویباری قرارداد داخلی امضا کرد.

طبق خبرهای رسیده، هادی عقیلی، امید ابراهیمی و علی حمودی دیگر گزینه‌های جدی آبی‌پوشان برای فصل آینده هستند که نظری در جلسه هیئت مدیره استقلال خبر از توافق اولیه با آنها داده است.

اسماعیل شریفات یکی دیگر از گزینه‌های استقلال است اما این بازیکن با باشگاه فولاد یک‌سال دیگر قرارداد دارد و خودش باید رضایت‌نامه‌اش را از مسئولان فولاد بگیرد.

مسئولان استقلال با دو بازیکن داماش گیلان یعنی مسعود حسن‌زاده و هادی محمدی صحبت‌هایی انجام دادند که با توجه به قرارداد این بازیکنان با باشگاه داماش همه چیز منوط به رضایت امیر عابدینی مدیرعامل این باشگاه دارد.

نظری روز گذشته در جمع خبرنگاران اعلام کرد که تا یکی دو روز دیگر اسامی بازیکنان جدید استقلال اعلام خواهد شد. تاکنون محمدرضا خرسندنیا از تیم پدیده مشهد به استقلال پیوسته است.

اخبار ورزشی - تسنیم

 


ویدیو مرتبط :
دعوا بازیكنان استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فتح‌الله‌زاده:‌ با نكونام به توافق مالی رسیده‌ایم/ پرونده جباری و استقلال بسته شده است



جام حذفی, مدیرعامل باشگاه استقلال

 

مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید با جواد نكونام به توافق رسیده و تنها رضایتنامه باشگاه اوساسونا باقی مانده است.

علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره مذاكره با جواد نكونام اظهار كرد: با نكونام مذاكره ‌كرده‌ایم و او قول داده است كه رضایت‌نامه‌اش را از اوساسونا بگیرد.

وی در پاسخ به این سوال كه آیا مبلغ رضایت نامه را باشگاه استقلال پرداخت می‌كند یا خیر؟ گفت: ما بر سر رقم توافق كردیم و آن را تقبل می‌‌كنیم. در واقع توافقات مالی بین ما انجام شده و همه چیز تمام شده است. اگر باشگاه اوساسونا موافقت كند، نكونام به استقلال می‌آید.

او همچنین درباره محمدرضا خلعتبری نیز، گفت: امروز با این بازیكن صحبت می‌‌كنیم.

فتح‌الله‌زاده درباره پیوستن رودریگو توزی بازیكن فصل گذشته تراكتورسازی به استقلال گفت: با او مذاكره كردیم و قرارداد داخلی یك ساله را بستیم. او پس از ثبت قراردادش در هیات استان فوتبال تهران باید به جمع سایر بازیكنان در اردوی تركیه بپیوندد.

مدیر عامل باشگاه استقلال همچنین گفت: جی لوید ساموئل امروز به اردوی استقلال اضافه می‌شود.

علی فتح‌الله‌زاده درباره شایعه درگیری لفظی و فیزیكی بین او و مجتبی جباری در یكی از جلسه‌هایی كه بین این دو انجام شده بود، گفت: یك بازیكن یا به تیمی می‌رود یا نمی‌رود. نه ما می‌توانیم بگویم كه حتما جباری می‌تواند به استقلال بیاید و نه او. ما با هم صحبت كردیم، توافق حاصل نشد و جباری به استقلال نیامد. در حال حاضر هم همه چیز تمام شده است.

وی افزود: اگر اتفاقی افتاده باشد، من از چیزی خبر ندارم.

مدیر عامل باشگاه استقلال همچنین درباره مذاكره با سایر بازیكنان برای سهمیه خارجی، گفت: با چند بازیكن مذاكره كردیم و منتظریم كه وضعیت نكونام مشخص شود. اگر نتوانیم او را در اختیار داشته باشیم با این بازیكنان صحبت می‌‌كنیم.

فتح‌الله‌زاده ردباره صحبت‌هایی كه پیرامون برگزار نشدن جام حذفی مطرح می‌شود، گفت: طبیعی است كه مخالف حذف جام حذفی هستم. باید در فوتبال به سمتی برویم كه در فضای ورزش امكان برگزاری مسابقات بیشتری وجود داشته باشد، نه این كه آن را به حداقل برسانیم. قبلا هم گفتم كه بعید است كه كی‌روش این نظر را داده باشد و دیدید كه خودش هم اعلام كرد این پیشنهاد او نبوده است. كی‌روش مربی بزرگی است و می‌داند این كارها خوب نیست. باید طوری برنامه‌ها را پیش ببریم كه جام حذفی برگزار شود، چرا كه یك جام معتبر است و یك سهمیه آسیا را برای جام حذفی قرار داده‌اند و خیلی‌ها هم تلاش می‌كنند كه بتوانند قهرمان جام حذفی شوند..../ایسنا