ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

از هم استرالیا آخرین مانع صعود ایران به جام جهانی!



مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا - تهران

كویت هم به ایران باخت/ باز هم استرالیا آخرین مانع صعود ایران به جام جهانی!

تیم فوتبال نوجوانان ایران با پیروزی بر كویت حریف استرالیا در پلی‌آف مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا شد.

تیم ملی نوجوانان فوتبال ایران در آخرین بازی قهرمانی آسیا عصر امروز (چهارشنبه) به دیدار كویت رفت و با نتیجه دو بر یك پیروز شد.

ملی پوشان ایران با این پیروزی 9 امتیازی شدند و به عنوان تیم اول از گروه اول صعود كرده و باید در مرحله پلی‌آف با تیم دوم گروه دو یعنی استرالیا بازی كنند.

پیروزی بر استرالیا مجوز حضور تیم ملی فوتبال ایران را در جام جهانی 2013 امارات را صادر می‌كند.

گل‌های تیم ایران را در این مسابقه سیدمجید حسینی در دقیقه 39 و علی شجاعی در دقیقه 62 وارد دروازه كویت كردند. تك گل كویتی‌ها را بادر الله در دقیقه 24 به ثمر رساند. تیم ایران همچنین در وقت‌های اضافه گلی به ثمر رساند كه داور قبول نكرد.

كویتی‌ها با وجود این شكست با چهار امتیاز توانستند به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شده و باید در پلی‌آف با عراق بازی كنند.

در مسابقه امروز تیم نوجوانان كه از ساعت 17 در حضور كمتر از 200 نفر در ورزشگاه دستگردی برگزار شد، افرادی چون مهدی محمدنبی، فریدون معینی، هومن افاضلی، مرتضی كرمانی‌مقدم، محمد نوازی، فرهاد كاظمی، محسن بیاتی‌نیا، محمدرضا مهدوی، علیرضا منصوریان و مصطفی قنبرپور حضور داشتند.

همچنین دوستی‌مهر از چندین بازیكن اصلی‌اش استفاده نكرد. در نیمه دوم شروین كاظمی‌فرد، صادق محرمی و میلاد دایی به ترتیب به جای رضا كرملا چعب، محمدرضا بازاج، و كمیل حق‌زاده به زمین فرستاده شدند.

دیگر بازی این گروه را تیم‌های یمن و لائوس در ورزشگاه اكباتان برگزار كردند كه این مسابقه تا دقایق پایانی دو بر یك به سود لائوس ادامه داشت كه این نتیجه صعود تیم كویت را مسجل می‌كند. بازیكنان كویت پس از پایان مسابقه با پرچم كشورشان در زمین خوشحالی می‌كردند.

همچنین كادرفنی و اعضای تیم عراق و استرالیا و همچنین مدیر استعدادیابی باشگاه موناكو هم در ورزشگاه بودند./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
***صعود ایران به جام جهانی***

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

همه آسیا درخشش دلاوران نوجوان ایران را دیدند غیر از ما/صعود به جام جهانی با ۵ تایی کردن استرالیا



همه آسیا درخشش دلاوران نوجوان ایران را دیدند غیر از ما/ ممنون از مسئولان ورزش سیما!/صعود به جام جهانی با ۵ تایی کردن استرالیا

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

صدا و سیما باز هم نگذاشت تا مردم بازی تماشایی تیم ملی نوجوانان ایران را ببینند.

به گزارش خبرآنلاین ؛ شیربچه های تیم ملی نوجوانان ایران درحالی توانستند در کمتر از یک نیمه دو گل به استرالیا بزنند که تلویزیون ملی ایران همزمان اقدام به پخش بازی والیبال نوجوانان کرده بود

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

تا این بازی را که در چند کیلومتری ورزشگاه آزادی برگزار می شد را روی آنتن نبرند. شاگردان علی دوستی مهر با این بازی دلنشین مجوز صعود به جام جهانی را بدست آوردند. این دومین بار است که علی دوستی توانست با شاگردانش به جام جهانی صعود کند و کفاشیان این افتخار را بدست آورد که باری دیگر به لطف دوستی ، جهانی شد. 

در روزهایی که مردم ایران از بازی های کسل کننده لیگ و تیم ملی به تنگ آمده اند ، تیم ملی در همان نیمه اول با دو گل عزت اللهی و کرم لاچب، توانست در یک قدمی صعود به جام جهانی قرار بگیرد.نیمه دوم هم برتری از آن شیر بچه های ایران بود.با این تفاوت که در این نیمه شاگردان دوستی سه بار دیگر دروازه حریف خود را باز کردند و یک صعود پر گل را جشن گرفتند.گلهای تیم ایران را در نیمه دوم محمد رضا بازاج ،کرم لاچب و ریگی به ثمر رساندند.این اتفاق در حالی افتاد که نهایت تلاش استرالیایی ها در این نیمه فقط یک بار باز کردن دروازه ایران بود که در آخرین دقایق این بازی به ثمر رسید.آنتانیو زننده این گل برای استرالیایی ها بود.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

این بازی مثل همه بازی های دیگر تیم نوجوانان ، روی آنتن  شبکه 3 نرفت . این بار که آنها مشکلی هم برای پخش بازی نداشتند ، بازی را از شبکه ورزش روی آنتن بردند تا جمع کثیری از ملت ایران زیباترین نمایش ملی چند ساله اخیر فوتبال ایران را از دست بدهند. مسابقه ای که همزمان از همه شبکه های عربی روی آنتن رفته بود.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

برای تماشای این بازی و حمایت از ملی پوشان نوجوان ، بازیکنان استقلال به ورزشگاه رفته بودند ، هادی ساعی هم در ورزشگاه حضور داشت و البته خیلی دیگر از چهره های سرشناس ورزش کشور اما خبری از جمعیت زیاد در استادیوم و پخش زنده بازی نبود تا حسرت دیدن یک فوتبال ناب ایرانی بعد از این بازی به دل خیلی از ایرانی ها بماند./خبرآنلاین