ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ازدواج رومئو و ژولیت / یوروم وافشین در ژاپن عروسی کردند



ازدواج رومئو و ژولیت / یوروم وافشین در ژاپن عروسی کردند

 

سایت گل- افشین قطبی و تیمش این روزها حال و اوضاع مساعدی در لیگ ژاپن دارند. شیمیزو با پیروزی در سه بازی متوالی كه داربی حیثیتی شیزوئوكا آخرین آن‌ها بوده است جایگاه خوبی در جدول جی‌لیگ دارد.

 

 

افشین قطبی, عکس افشین قطبی, همسر افشین قطبی

 

 

این عکس نشان دهنده پایان رسمی دوران نامزدی این دوست و حالا افشین قطبی و یوروم بیکمن رسما زن و شوهرند. یوروم در کره‌شمالی به دنیا اومده ولی هلند و توسط خانواده هلندی بزرگ شده. مدیریت خوانده ولی به هنر گرایش پیدا کرده است.او فیلم مستند زیبایی هم درباره چادر در ایران ساخته که قرار بود از شبکه اول پخش شود اما این اتفاق رخ نداد.یوروم نقاش هم هست و در ایران همه با تابلوهای وی آشنا هستند!

آنها که در شرق آسیا زندگی عاشقانه شان را ادامه می دهند روزهای خوبی دارند . پیش از شروع فصل٬ با توجه به اتفاقات فصل نقل و انتقالات و همینطور سابقه و نفرات تیمها٬ بیشتر کارشناسان فوتبال ژاپن رتبه‌های میانه جدول و حداکثر هشتم نهم را برای شیمیزو پیش‌بینی میکردند٬ اما عملکرد شیمیزوی قطبی چه از حیث فنی و چه از حیث نتیجه چنان خوب بوده که حالا همه چیز تغییر کرده!

شیمیزو یکشنبه ۳ اردیبهشت ساعت ۱۴:۳۰ به وقت ایران بازی این هفته خود در لیگ ژاپن را انجام می دهد.تیم افشین در دو تورنمنت 5 برد متوالی کسب کرده است که از زمان حضور او در شیمیزو بی سابقه بوده است.../سایت گل


ویدیو مرتبط :
چایکوفسکی-رومئو و ژولیت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرقت فیلم عروسی در شب ازدواج



 

 فیلم عروسی زوج جوانی شب عروسی آنها به سرقت رفت.به گزارش فارس، مراسم عروسی مجللی برگزار شده بود و معلوم بود كه هزینه بسیاری نیز برای آن شده است.

عروس و داماد برای برپایی این مراسم با سیلی صورتشان را سرخ نگاه داشته بودند، چرا كه پا به پای هم درس می خواندند و كار می كردند.

حتی عروس یواشكی به عكاس مراسم گفته بود كه شوهرش برای این كه عروسی آبرومندی بگیرد بجز كار روزانه، هفته ای چند بار در یك بیمارستان تا صبح نگهبانی می داد.

بعد از پایان عروسی، فیلمبردار فیلم را در صندوق عقب ماشین قرار داد و پس از خداحافظی راهی خانه اش در اطراف «نارمك» شد.

اما صبح روز بعد با صحنه ای باورنكردنی روبه رو شد؛ دزدی قفل صندوق عقب ماشین را شكسته و فیلم عروس و داماد را همراه كیف او برده بودند.

فیلمبردار می گوید: كاش كسی كه حالا فیلم را در دست دارد بداند كه چه كابوس مرگباری در لحظه لحظه های زندگی ام لانه كرده است، شاید دلش به رحم آید و یادگار یك شب شیرین پرخاطره را بازگرداند.... / خبرگزارى فارس

سرقت