ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ارومیه بدون معروف هم برد


اولین هفته از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر والیبال با پیروزی تیم‌های مدعی میزان خراسان و شهرداری ارومیه به پایان رسید.

ایسنا: در هفته اول دور برگشت لیگ برتر والیبال شهرداری ارومیه میزبان سایپا بود، ارومیه در حالی به مصاف سایپا می‌رفت که سعید معروف پاسور نامدار خود را در اختیار نداشت زیرا معروف در نیم فصل به تیم زنیت کازان روسیه پیوسته بود. با این حال سایر ستارگان ارومیه یک بازی یک طرفه و مقتدرانه را به نمایش گذاشتند و سایپا را 3 بر صفر شکست دادند اما در مشهد تیم قدرتمند میزان کار دشواری برابر ارتعاشات صنعتی ایران نداشت. شاگردان رضا مومنی مقدم با ارائه یک بازی کامل و بی نقص ارتعاشات صنعتی ایران را در 3 ست پیاپی شکست دادند و 3 امتیاز ارزشمند گرفتند.

اما تیم والیبال شهرداری زاهدان با توجه به مشکلاتی که در هفته گذشته برای محل تمرینش داشت نتوانست بازی خوبی را مقابل شهرداری تبریز ارائه دهد و 3 بر صفر به این تیم باخت. بدین ترتیب پرونده هفته هفتم لیگ برتر والیبال با پیروزی تیم‌های شهرداری ارومیه، میزان خراسان ،‌شهرداری تبریز، متین ورامین، نوین کشاورز و جواهری گنبد بسته شد.

نتایج هفته هفتم لیگ برتر والیبال:

تعاون گنبد صفر- جواهری گنبد 3

آلومینیوم المهدی یک- نوین کشاورز 3

متین ورامین 3- مهرپارس صفر

شهرداری زاهدان صفر- شهرداری تبریز 3

میزان 3 – ارتعاشات صفر

شهرداری ارومیه 3 – سایپا صفر


ویدیو مرتبط :
شادمانی مردم ارومیه بعد از برد والیبال تیم ملی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دختری که آبروی بسیاری از بازیکنان معروف فوتبال را خواهد برد + عکس



شاید بسیاری از ارتباط وین رونی با یک دختر ۲۱ ساله خوانده و یا شنیده‌ باشند با این مضمون که رونی با دختری به نام جنیفر به مدت ۴ ماه در ارتباط بوده و همین امر موجب شد که همسرش تلاش خود را برای جدایی از وین رونی آغاز کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام ، اما شاید بسیاری ندانند که وی، دختری است که آبروی بسیاری از بازیکنان فوتبال را خواهد برد!

نکته اول درمورد جنیفر، خانواده بسیار ثروتمند اوست بطوریکه پدرش عضو یک شرکت نفتی است و مادرش هم فرد ثروتمندی است. حالا با داشتن چنین خانواده‌ای چرا او خواهان ارتباط با افراد مشهور و دریافت پول از آنهاست؟! سوالی که بسیاری از سایت‌ها و روزنامه‌های خارجی آن را مطرح کرده‌اند.

دوستان جنیفر صحبت‌های زیادی درباره او مطرح کرده‌اند. یکی از دوستانش می‌گوید: برای او هیچ محدودیتی وجود ندارد، اگر او را اذیت کنید، مطمئن باشید که زندگی شما را از بین خواهد برد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

یکی دیگر از دوستانش می‌گوید: او یک دختر وحشی و همیشه مست بود. در مهمانی‌ها بگونه ای الکل مصرف می‌کرد که همیشه مجبور بودیم جنیفر را به بیمارستان برسانیم! دوست دیگرش نیز گفته: هیچ کدام از اعضای خانواده‌اش از کارهای او با خبر نبوده و نمی‌دانستند که او در ازای دریافت پول با فوتبالیست‌ها ارتباط برقرار می‌کند.نکته عجیب درمورد جنیفر این است که تا قبل از ۱۴سالگی دختر خوبی بوده و در یک مدرسه کاتولیک درس می‌خوانده است. گفته می‌شود این مشکلات از زمانی شروع شد که پدرش به دلیل شغل دائما در سفر بود و فرزندانش درخانه تنها بودند و زمانی که والدین‌شان نبودند در آنجا مهمانی برگزار می‌کردند!

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

جنیفر در ۱۶سالگی با مواد مخدر آشنا می‌شود و زمانی که فقط ۱۷سال سن داشت با ال حاجی دیوف بازیکن مشهور فوتبال رابطه برقرار می‌کند و ۲۰۰پوند از او دریافت می‌کند. علاوه بر وین رونی، فردیناند و ال حاجی دیوف، فوتبالیست‌های دیگری نیز با او ارتباط داشته‌اند که گفته می‌شود حدود ۱۳نفر هستند!حالا تمام این افراد نگران هستند که این دختر ۲۱ساله افشاگری کند و نام تمام آنها را اعلام بکند!! پس از این اتفاقات و رسوایی‌ها‌، پدر و مادر جنیفر اعلام کردند که دیگر او را به فرزندی قبول ندارند و به هیچ وجه حاضر به پذیرش او نخواهند بود!/پارس فوتبال