ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اردوی تراکتوری‌ها در ترکیه


تراکتورسازان اردوی خارجی پیش فصل خود را در کشور ترکیه برگزار می کنند.

خبرگزاری ایسنا: تمرینات آماده سازی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از حدود یک هفته قبل آغاز شده و حدود 20 بازیکن زیر نظر تونی اولیویرا به تمرین می پردازند.

در حالی که روز به روز تعداد بازیکنان حاضر در تمرینات این تیم بیشتر می شود، به نظر می رسد تا هفته آینده تکلیف بازیکنان بسیاری از پست های این تیم معلوم شود.

از همین رو، باشگاه تراکتورسازی در نظر دارد اردوی پیش فصل خود را در کشور ترکیه برپا کند و به همین منظور، روز بیستم تیر ماه راهی این کشور می شوند.

تا امروز جمعه سامان نریمان جهان، مهرداد بایرامی، محمد ایران پوریان، خالد شفیعی، میرهانی هاشمی، شاهین ثاقبی، شجاع خلیل زاده، علی حمودی و سینا عشوری قرارداد خود را با تراکتور تمدید کرده اند و محمدرضا اخباری تاکنون تنها بازیکن جدید این تیم است و بازیکنانی همچون حبیب گردانی، مهدی کیانی و فرشاد احمدزاده نیز جداشدگان این تیم هستند.


ویدیو مرتبط :
اردوی استقلال در ترکیه از زبان مرتضی تبریزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بی احترامی علی دایی به قلعه نویی در اردوی ترکیه



اخبار,اخبارورزشی , علی دایی

 

 اخبار ورزشی - حاشیه ها در استانبول بالا گرفت
بی احترامی علی دایی به قلعه نویی در اردوی ترکیه

علی دایی در اردوی ترکیه امیر قلعه نویی را تحویل نگرفت، البته این ادعایی است که عضو هیئت مدیره استقلال آن را مطرح می کند.

به گزارش جام جم ورزشی ؛ گویا در حاشیه دیدار دوستانه استقلال و بورسا اسپور ترکیه، اعضای تیم پرسپولیس از جمله بهزاد غلامپور و سایر اعضای کادر فنی و بازیکنان یک به یک سمت استقلالی ها آمدند اما خبری از علی دایی نشد. یکی از مسئولان پرسپولیس اعلام کرد که دایی زیر دوش است و به زودی می‌آید اما بعد از گذشت 30 دقیقه باز هم خبری از دایی نشد. در این لحظه قلعه‌نویی تصمیم گرفت که به هتل محل اقامت‌مان برگردند.

این رفتار دایی از سوی استقلالی ها بی احترامی وی به قلعه نویی تعبیر شده است. سید سعید افجه‌ای عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در این رابطه به تسنیم گفته است: دایی به لحاظ سنی کوچک‌تر از قلعه‌نویی است و او با رفتارش احترام کوچک و بزرگ را حفظ نکرد. شاید کار دایی عمدی نبود اما اطرافیانش به او خبر داده بودند که قلعه‌نویی و اعضای کادر فنی استقلال در لابی هتل هستند.

البته این عضو هیئت رییسه استقلال اظهار داشته که قلعه نویی مربی دایی محسوب می شود زیرا زمانی که قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی ایران شد، دایی تصمیم به خداحافظی از تیم ملی گرفت!

 اخبار  ورزشی - جام جم ورزشی