ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ادینهو: به پرسپولیس می‌روم


مهاجم فصل گذشته تیم تراکتورسازی تبریز گفت: با برانکو برای حضور در پرسپولیس صحبت کردم ، اما در این بین، شرایط مالی هم برای من مهم است.

آنا: لوسیانو ادینهو مهاجم برتر فصل گذشته رقابت های لیگ برتر در مورد پیشنهاداتش از دو باشگاه پرسپولیس و تراکتورسازی گفت: «چند وقت پیش پیشنهادی غیر رسمی از تیم تراکتورسازی به من رسید، یکی از دوستان آقای‌ عباسی مدیر عامل باشگاه با من در مورد پیوستن دوباره به تیم تراکتور صحبت‌هایی انجام داد. بعد از این پیشنهاد غیر رسمی، باشگاه پرسپولیس جلو آمد و به صورت جدی پیشنهاد داد.»

وی افزود: «چند وقت پیش با برانکو سرمربی تیم پرسپولیس حرف زدم و وی خواهان پیوستن من به تیم پرسپولیس شد اما هنوز تصمیم قطعی در این مورد نگرفته ام. البته من بازیکن باشگاه السیلیه هستم و به خودی خود نمی توانم در این مورد تصمیم بگیرم اما شاید در صورت فسخ قرارداد با السیلیه به پرسپولیس بروم.»

این مهاجم برزیلی در خصوص شرایطش در باشگاه السیلیه گفت: «سرمربی تیم به من اعتقادی ندارد و بدین جهت چند بازی هست که روی نیمکت ذخیره‌ها هستم، از این رو تصمیم به جدایی از این تیم گرفته‌ام.»

ادینیو در رابطه با اینکه قبلا در مصاحبه‌هایش گفته بود علاقه زیادی به تیم تراکتورسازی و هوادارانش دارد، حالا چه شده که می خواهد به تیم پرسپولیس برود، خاطرنشان کرد: «چیزی از علاقه من به این تیم و هواداران‌اش کم نشده‌ است، من آنها را دوست دارم و فکر می کنم آنها هم من را دوست دارند، هواداران تراکتور در شبکه های اجتماعی همیشه با جملات محبت آمیز من را خطاب قرار می دهند، اما در این بین شرایط مالی هم برای من مهم است، احساس می کنم در صورتی که پرسپولیس پیشنهاد مالی خوبی ارائه دهد به این تیم بروم بهتر است. البته صحبتی که با برانکو سرمربی پرسپولیس انجام داده‌ام هم در پرسپولیسی ‌شدنم بی‌تاثیر نیست دوست دارم به این باشگاه بروم.»

آقای گل لیگ برتر فصل گذشته در مورد اینکه قلعه نویی ابراز تمایل کرده تا وی را به خدمت بگیرد هم تاکید کرد: «با قلعه نویی در تیم مس کار کرده ام، او مربی با دانش و کار کشته‌ای است و کارش را بلد است، البته تونی هم مربی خوبی بود و نمی دانم به چه دلیل از تراکتور رفت اما قلعه نویی کارش را بلد است و من فکر می کنم وی بتواند تراکتور را به صدر جدول بازگرداند، اما در این شرایط من با تیمی وارد مذاکره می شوم که شرایط بهتری داشته باشد.»


ویدیو مرتبط :
گل ادینهو به پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دروازه بان جدید سرخ پوشان: برای کمک به اهداف بزرگ پرسپولیس به ایران می روم



لیگ قهرمانان , پرسپولیس , تیم های آسیا

 

آسمیر می گوید به خاطر حضور در لیگ قهرمانان آسیا با پرسپولیس قرارداد بسته است و می خواهد به این تیم کمک کند.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، دروازه بان جدید سرخپوشان در نخستین اظهار نظرش درباره آمدن به ایران گفت: «همه چیز ناگهانی اتفاق افتاد. من دارم به ایران می روم و امیدوارم همه چیز خوب پیش برود.»

آسمیر آودوکیچ که این حرف ها را در گفتگو با یکی از سایت های بوسنایی زده است ادامه داده داد: «پرسپولیس از بهترین تیم های آسیا است اما الان در میانه های جدول لیگ برتر ایران قرار دارد. آنها در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند و من به خاطر این مسابقات قرار است به ایران بروم. پرسپولیسی ها اهداف بزرگی دارند. امیدوارم در این رقابت ها بتوانم کمکشان کنم.»

این در حالی است که رادمیلو آقاسی پوواچ مدیر تیم بوراک هم در این زمینه گفته است: «آسمیر یکی از مهمترین بازیکنان تیم ما است. او کمک زیادی به ما کرده است. قطعا دل ما برای او تنگ می شود ولی چاره ای نیست و ما باید خودمان را برای نیم فصل دوم آماده کنیم. باید جانشین خوبی برای او پیدا کنیم.»