ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ادینهو باید اخراج می شد یا حیدری؟!


جنجالی ترین صحنه تراکتورسازی ـ استقلال در دقیقه 90 اتفاق افتاد، زمانی که خسرو حیدری و ادینهو که بازیکن خوش اخلاق و خودداری هستند، در گوشه زمین و در فاصله نیمکت دو تیم به شدت با هم درگیر شدند.

ورزش سه: در صحنه ای که تلویزیون آن را به تصویر کشید، ادینهو با دست به صورت خسرو حیدری زده بود اما نکته این بود که دوربین دنبال توپ رفت و ادامه درگیری بین این دو را به تصویر نکشید و زمانی به صحنه بازگشت که مربیان مشغول جدا کردن این دو بازیکن از هم بودند.

ادینهو باید اخراج می شد یا حیدری؟!

جالب اینکه مثل سایر صحنه ها هرکس حق را به بازیکن خود می‌دهد مثلا رسول خطیبی که می‌ گوید حیدری با آرنج ادینهو را زد و جواد زرینچه که عقیده دارد ضربه اول ادینهو باید از سوی داور جریمه می‌شد.


ویدیو مرتبط :
گل ادینهو به پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حیدری: اخراج پولادی نظم ما را به هم زد


مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: شایسته کسب پیروزی بودیم.

خبرگزاری فارس: خسرو حیدری پس از پیروزی تیم ملی عراق مقابل ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌ها گفت: واقعا بازی سختی بود و بازیکنان زحمت زیادی کشیدند. شایسته کسب پیروزی بودیم.

وی افزود: وقتی بازی وارد ضربات پنالتی می‌شود شانس هم در نتیجه اثر می‌گذارد. ما بهتر ار عراقی‌ها بازی کردیم اما اخراج مهرداد پولادی نظم تیم ما را به هم زد. به هر حال این اخراج تصمیم داور بود.