ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ادعای نشریه میرر درباره جانشین فن‌خال


نشریه انگلیسی میرر ادعا کرده است که شیاطین سرخ از هم‌اکنون گزینه خود را برای جانشینی سرمربی هلندی‌شان انتخاب کرده‌اند.

خبرگزاری تسنیم: با تأکید لوئیز فن‌خال بر اظهارات اخیر خود مبنی بر ترک منچستریونایتد در پایان قراردادش (سال 2017)، گمانه‌زنی‌هایی درباره جانشین این مربی هلندی در اولدترافورد صورت گرفته و در این بین نشریه میرر انگلیس مدعی شده است که پپ گواردیولا سرمربی بعدی شیاطین سرخ خواهد بود.

میرر نوشته است که با وجود اظهارات اخیر فن‌خال 64 ساله که در آن از رایان گیگز، دستیار ولزی فعلی خود، به عنوان گزینه‌ای شایسته برای هدایت منچستریونایتد نام برده است، مسئولان باشگاه نظر دیگری دارند و این پپ گواردیولاست که در صدر گزینه‌های مورد نظر آنها برای هدایت قرمزپوشان اولدترافورد قرار دارد. آنها نمی‌خواهند سکان هدایت تیم را به دست یک مربی کم‌تجربه بدهند و ترجیح می‌دهند که سرمربی پیشین بارسلونا را استخدام کنند.

قرارداد گواردیولا با بایرن مونیخ تنها تا پایان فصل جاری اعتبار دارد و او تا به امروز از تمدید قراردادش خودداری کرده است. از طرف دیگر قرارداد فن‌خال با منچستری‌ها تا سال 2017 اعتبار دارد.

ادعای میرر درباره قرار گرفتن نام گواردیولا در صدر گزینه‌های مربیگری منچستریونایتد در شرایطی است که پیش از این گفته می‌شد، سرمربی اسپانیایی باواریایی‌ها گزینه اصلی منچسترسیتی برای جانشینی مانوئل پیگرینی است و دلیلش هم رابطه خوبی است که او با دو مسئول اجرایی این باشگاه، فران سوریانو و تکسیکی بگرستاین (دو مدیر پیشین بارسلونا در دوره مربیگری گواردیولا در کاتالونیا) دارد.


ویدیو مرتبط :
فلسفه ی فن خال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ کنایه‌آمیز پیگرینی به ادعای فن‌خال


سرمربی شیلیایی منچسترسیتی پاسخ ادعای اخیر سرمربی هلندی شیاطین سرخ را داد.

خبرگزاری تسنیم: مانوئل پیگرینی که شاگردانش در گروه D از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا امشب (چهارشنبه) در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر پذیرای سویای اسپانیا هستند، می‌گوید که اطلاع دقیقی از آمار بازی‌های خانگی تیمش ندارد، ولی مردانش باید عملکرد خود را در دیدارهای خانگی بهبود ببخشند. او همچنین از بازیکنانش خواست که تنها به این بازی فکر کنند و کاری به گذشته نداشته باشند.

وی تأکید کرد: امیدوارم تنها به بازی با سویا فکر کنیم، مابقی چیزها هم تنها آمار و تاریخ است که نمی‌تواند به برد و باخت ما کمکی کند. انتظار داشتیم که سویا وضعیت بهتری در لالیگای اسپانیا داشته باشد، ولی به هر حال هر تیمی در طول فصل ممکن است لحظاتی ضعیف داشته باشد. اینجا اما لیگ قهرمانان اروپاست و سویا هم سرشار از امید و به دنبال راهیابی به دور بعد رقابت‌هاست.

پیگرینی تأکید کرد: سویا چند بازیکن فوق‌العاده دارد و بی‌دلیل نبوده که در دو فصل اخیر برای دو دور متوالی قهرمان لیگ اروپا شده‌ است. اطمینان دارم که تمامی تیم‌ها رؤیای قهرمانی در لیگ قهرمانان را در سر دارند، اما فتح این جام کار آسانی نیست. هدف ما پیروزی در هر بازی که انجام می‌دهیم، است.

سرمربی شیلیایی آبی‌های شهر منچستر همچنین عنوان کرد که یحیی توره بازیکن مهمی برای سیتی است و از بودن در این تیم خوشحال است. پیگرینی گفت که شاید او از بابت انتقادات نگرانی‌های داشته باشد، ولی این با موضوع خوشحال نبودن او در منچسترسیتی متفاوت است.

اخیراً لوئیز فن‌خال گفته است با توجه به اینکه منچسترسیتی چهارشنبه در لیگ قهرمانان در خانه خود بازی می‌کند و نسبت به منچستریونایتدی که در همین روز در مسکو به مصاف زسکا می‌رود، شاگردان پیگرینی برای دربی یکشنبه منچستر دارای مزیت بیشتری هستند.

وی در پاسخ و کنایه به ادعای سرمربی هلندی شیاطین سرخ هم اظهار داشت: فکر نمی‌کنم این موضوع خیلی روی دربی منچستر تأثیری بگذارد و از چهارشنبه تا یکشنبه چند روز برای ریکاوری وقت است. ما در حال حاضر به بازی سویا و کسب سه امتیاز می‌‌اندیشیم، نه به سفر به اولدترافورد.