ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ادعای عجیب سرمربی والیبال لهستان



اخبار,اخبارورزشی,ادعای سرمربی والیبال لهستان

 

 اخبار ورزشی - ادعای عجیب سرمربی والیبال لهستان/داور پول گرفته است!

 سرمربی لهستان داور بازی را به دریافت رشوه متهم کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛سرمربی تیم والیبال لهستان زمانی که داور بازی امتیاز 22 را به ایران داد با نشان دادن حرکت دست ادعا کرد که داور پول گرفته است!ادعایی که بدون شک واکنش فدراسیون جهانی و احتمالا محرومیت این مربی را به همراه خواهد داشت. 

 اخبار ورزشی - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
خلاصه ی بازی ،ایران لهستان جام جهانی والیبال لهستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اظهارات سرمربی والیبال ایران و لهستان پس از بازی



اخبار,اخبارورزشی,لیگ جهانی والیبال

کواچ: داور و مسئولان ویدئو چک لهستانی بودند/ شرایط خوبی داریم و امیدوارم بازی دوم بهتر باشیم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت:به عملکرد داور و مسئولان ویدئو چک دیدار نخست ایران و لهستان اعتراض دارم و معتقدم که آنها نیز لهستانی بودند.

به گزارش  و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، اسلوبودان کواچ در نشست خبری بعد از دیدار تیم ملی والیبال ایران برابر لهستان که سه بر یک به سود لهستان به پایان رسید، افزود: به لهستان تبریک می گویم. والیبال خوبی را در زمین از آنان شاهد بودیم.

وی تصریح کرد:‌بازی خوب ما از ست دوم شروع شد. وقتی در زدن سرویس خوب کار کردیم نتیجه بهتری گرفتیم. تیم مقابل نیز بسیار خوب ظاهر شد و از توپ‌های بلند بهترین نتیجه را گرفت.

سرمربی تیم ملی والبیال تاکید کرد: باید فردا بهتر بازی کنیم و سرویس‌های بهتری بزنیم و از آبشارها و توپ‌های برگشتی نیز نهایت استفاده را ببریم.

وی درباره درخواست های ویدیو چک در این مسابقه گفت: من عملکرد داور این بازی را قبول ندارم. همه در این سالن می گویند که توپ به دست بازیکنانم برخورد نکرده ولی او به تنهایی می گوید که برخورد کرده و این طریقه داوری نیست.

کواچ درباره عکس العمل داوران این مسابقه نسبت به اعتراض های او گفت: فقط می گفتند عقب بمان و جلو نیا. البته من فکر می کنم فردا خیلی بهتر بازی کنیم. نمی دانم چرا اینطور می شود. ما خیلی خوب تمرین کردیم. شرایط تیم خوب است. امیدوارم در بازی فردا، تغییراتی نویدبخش بدهم و فردا بهتر باشیم.

تیم ملی والیبال ایران فردا شنبه در چهارمین دیدار خود در لیگ جهانی برای دومین بار به مصاف لهستان قهرمان جهان می‌رود.

 

                            ....................................................

 

آنتیگا: فشار بسیار زیادی را برابر ایران تحمل کردیم

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان گفت: تیم ایران در این مسابقه به ویژه ست های پایانی فشار زیادی به بازیکنان ما وارد کرد.

به گزارش   فارس و به نقل از به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، استفان آنتیگا در نشست خبری بعد از نخستین مسابقه تیم ملی والیبال ایران و لهستان در هفته چهارم لیگ جهانی والیبال افزود: از کسب این پیروزی بسیار خوشحال هستم، اما باید بگویم که بسیار سخت بود.

وی با بیان اینکه لهستان در اواخر بازی تحت فشار زیادی بود، گفت: از نظر تکنیکی می‌توانستیم در دریافت‌ها بهتر کار کنیم. سعی می‌کنیم فردا نیز بازی را خوب شروع کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان تاکید کرد: از قبل می‌دانستیم که ایران در دفاع تیم بسیار قدرتمند و خوبی است، بنابراین تلاش کردیم توپ را به نقاط مختلف زمین ببریم تا بتوانیم از زوایای دیگر آن ها را تحت فشار بگذاریم.

وی در پایان افزود: سطح بازی بارتش کورک امتیازآورترین بازیکن این دیدار واقعاً ستودنی است. به او تبریک می‌گویم و عملکردش بسیار عالی بود.

تیم ملی والیبال ایران شنبه در چهارمین دیدار خود در لیگ جهانی برای دومین بار به مصاف لهستان قهرمان جهان می رود.

 اخبار  ورزشی  -  فارس