ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ادعای بازیکنی که مسی را مصدوم کرد


بازیکن تیم فوتبال لاس‌پالماس که باعث مصدومیت مهاجم بارسلونا شد، گفت برخورد میان این دو بازیکن تصادفی بوده و هیچ نیتی سوئی در کار نبوده است.

خبرگزاری تسنیم: پدرو بیگاس، مدافع تیم فوتبال لاس‌پالماس که برخوردش با لیونل مسی، در بازی دو هفته پیش ستاره آرژانتینی بارسا را مصدوم و او را برای دو ماه خانه‌نشین کرد، درباره برخوردی که میان دو بازیکن صورت گرفت، گفت: مسی را عمداً‌ نزدم. من توپ را گرفتم و مسی با شیوه‌ای که توپ را شوت کرد به خودش آسیب رساند. مسی بازیکن بزرگی است و من آرزو می‌کنم که او هرچه زودتر به میادین برگردد.

بیگاس اضافه کرد که او پس از بازی قصد داشته است با مسی صحبت کند، اما نتوانسته این کار را انجام دهد. وی اظهار داشت: من می‌خواستم با مسی صحبت کنم، اما نشد چون او را به بیمارستان منتقل کرده بودند تا روی پایش معایناتی صورت گرفته شود.

دفاع وسط لاس‌پالماس فاش کرد که در لحظه برخوردش با مسی متوجه مصدومیت کاپیتان تیم ملی آرژانتین نشده است. وی تأکید کرد: تا زمانی که بازی برای مدت کوتاهی متوقف نشده بود، نفهمیدم که مسی مصدوم شده است. مسی بدشانس بود که مصدوم شد. توپ بین پای من و مسی قرار گرفت و مسی در همان صحنه بود که آسیب دید. دوست ندارم که این موضوع ادامه پیدا کند و برای مسی آرزوی سلامتی دارم.


ویدیو مرتبط :
بازیکنی که خود به خود مصدوم میشه ؟؟؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بارسلونا 3 – سلتاویگو 1: مسی مصدوم شد



بارسلونا 3 – سلتاویگو 1: مسی مصدوم شد

بارسا چند بار در دفاع مشکل پیدا کرد اما در نهایت هر سه امتیاز را گرفت.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار ورزشی – بارسلونا بردهای خود در لالیگا را به عدد 10 رساند. آنها سلتاویگو را در نوکمپ بردند اما این برد با مصدومیت لیونل مسی از ناحیه زانو تلخ شد.

بارسلونا بازی را عالی آغاز کرد و در دقیقه 21 به گل رسید. پدرو فراری عالی از سمت راست داشت و سانتر خطرناک او را آدریانو به آسانی به گل تبدیل کرد.

سلتا هم دست به حمله زد و در دقیقه 24 به گل رسید. یاگو آسپاس شوتی خطرناک زد که ویکتور والدس دفع کرد. لحظاتی بعد الکس لوپس ضربه‌ای زد که والدس باز هم گرفت اما برمخو در راه توپ ایستاده بود و گل تساوی را زد.

بارسلونا تنها دو دقیقه بعد بازی هم پیش افتاد. پاس پشت پای فوق‌العاده داوید ویا آندرس اینیستا را راه انداخت و اینیستا از نزدیکی خط عرضی زمین توپ را به ویا برگرداند تا او به سادگی گل دوم را بزند.

آدریانو در اواخر نیمه اول مصدوم شد و جایش را به دنی آلوز داد.

سلتا چند حمله خطرناک داشت اما در نهایت بارسا بود که گل سوم را در دقیقه 61 زد. پاس تماشایی داوید ویا به یوردی آلبا رسید و او خاوی واراس را پشت سر گذاشت و گل سوم را زد. تصاویر آهسته نشان می‌داد آلبا یک متر در آفساید بوده.

سلتا دیگر نتوانست حمله خوبی ترتیب دهد. اما نگرانی بزرگ بارسلونا این بود که مسی در اواخر بازی زانویش را گرفت و پس از مقداری درمان زمین را ترک کرد. هنوز اوضاع او مشخص نیست./گل