ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ادامه مشکلات اسپانسر با سیاسی


عبدالله تفرشی می‌گوید مسئولان پرسپولیس با اسپانسر لجبازی می‌کنند.

خبرگزاری ایسنا: معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت همکاری اسپانسر با این باشگاه گفت: نمی‌دانم چرا دوستان می‌خواهند گرهی که با دست باز می‌شود را با دندان باز کنند. متاسفانه امروز از همکارانم شنیدم که بار دیگر از ورود کارکنان بخش اسپانسر به باشگاه جلوگیری شد و زمانی که رفته‌اند اسناد و وسایل اسپانسر را بردارند، به آنها گفته شد اتاق اسپانسر تخلیه شده است و چیزی در آن نیست.

او ادامه داد: متاسفانه کارها با بی‌تدبیری انجام می‌شود و دوستان به لجبازی افتاده‌اند. با این شرایط دیگر واگذاری سهام پرسپولیس به بخش خصوصی هم ممکن نخواهد بود. احساس می‌کنم عده‌ای از دوستان نمی‌خواهند این واگذاری اتفاق بیفتد و تلاش می‌کنند به هر نحوی که شده، در این فرآیند مشکل ایجاد شود.

تفرشی در واکنش به این که مشکل اصلی اسپانسر و مسئولان پرسپولیس بر سر چه چیزی است، گفت: فکر نمی‌کنم چیز خاصی در میان بوده باشد که منتج به این قضایا شود. در آخرین جلسه‌ای که بین هیات مدیره باشگاه و اسپانسر برگزار شد، همه چیز به خوبی پیش رفت و قرار شد یک بند به قرارداد بین دو طرف اضافه شود. آن بند از طرف باشگاه گذاشته شده بود و عبارت از این بود که اگر هر یک از چک‌های اسپانسر به هر دلیلی برگشت خورد، باشگاه بلافاصله می‌تواند قرارداد را لغو کند که این از نظر ما منطقی نبود.

معاون اقتصادی پرسپولیس گفت: با این وجود گفتیم که مشکلی نیست. اگر مایل به اضافه کردن این بند هستید، بند دیگری هم اضافه می‌کنیم به این صورت که اگر باشگاه هم به تعهدات خود در قبال اسپانسر عمل نکرد، خسارتی را پرداخت کند. من در این زمینه با منتقمی و حتی خادم صحبت کردم و قرار شد با گلرخسار هم هماهنگی‌ها انجام شود. صورتجلسه آماده شد و به وزارت ورزش رفت تا امضا شود اما ناگهان دیدیم که سیاسی روی 5- 6 بند صورتجلسه خط قرمز کشیده است؛ آن هم صورتجلسه‌ای که 4-5 روز روی آن کار شده بود و همه بر سر آن توافق کرده بودند.

تفرشی در ادامه گفت: روز گذشته خادم گفت به باشگاه 24 ساعت برای حل مشکلات با اسپانسر فرصت می‌دهیم که با یکدیگر تعامل کنند. مشکلات به قدری نیست که نتوان آنها را حل کرد اما نمی‌دانم چرا دوستان نمی‌خواهند به شکل دیگری به موضوع نگاه کنند.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس با اشاره به این که تغییر در مدیریت این باشگاه در یکی دو روز آینده محتمل است، گفت: من از مجاری مختلف شنیده‌ام که ظرف امروز و فردا تغییرات در باشگاه رخ می‌دهد. با توجه به اتفاقاتی که در مذاکره با مسئولان رئال مادرید رخ داد کوچک‌ترین توقع ما این بود که حداقل از مردم عذرخواهی شود. به هر حال دوستان نمی‌دانستند که در این مذاکرات فردی وجود داشته که پیش از این در جهت براندازی نظام تلاش می‌کرده است اما این که بعد از بازگشت به ایران از او تعریف و تمجید هم بکنند، کار درستی نیست. این مملکت چندین هزار شهید داده است. باید حداقل از خانواده شهدا و رزمندگان و حزب‌اللهی‌ها عذرخواهی می‌شد که متاسفانه این کار انجام نشد. ما از خادم هم توقع داشتیم که در این زمینه موضع‌گیری کند. به هر حال خود ما هم با پشتوانه این مردم به باشگاه آمده‌ایم.


ویدیو مرتبط :
اهنگ روز برفی پاشایی .من یه اسپانسر میخوام ادامه در توض

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آزادی زندانیان سیاسی ادامه می‏یابد



 

 

 

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: از منابع مطلع خبر می‌رسد عفو محكومان حوادث بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری سال 88 در آینده ادامه خواهد یافت.

قریب یكصد نفر از این محكومان به مناسبت عید سعید فطر مشمول عفو رهبر معظم انقلاب شده و آزاد گردیدند.

این اقدام تأثیر مثبتی در خانواده‌های آزاد شدگان و افكار عمومی جامعه داشت.