ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ادامه روزه سکوت قلعه‌نویی درباره تیم ملی



اخبار ,اخبار ورزشی, روزه سکوت قلعه‌نویی

 

اخبار ورزشی - ادامه روزه سکوت قلعه‌نویی درباره تیم ملی

سرمربی استقلال تهران گفت: متاسفانه مشکلات همواره در کنار امیر قلعه‌نویی است. وقتی که قلعه‌نویی هست، پول نیست. وقتی که قلعه‌نویی نباشد، پول هست. او همانند چند وقت اخیر از اظهارنظر درباره تیم ملی فوتبال خودداری کرد.

 امیر قلعه‌نویی در پایان تمرین سه‌شنبه آبی‌ها با بیان اینکه تیمش در بازی گذشته نمایش بدی را از خود نشان نداد، خاطرنشان کرد: مهم گرفتن سه امتیاز در آن بازی بود. در بازی پیش‌رو مقابل صبا نیز کار سختی را داریم. این تیم خوب و با برنامه بازی می‌کند و نباید فراموش کنیم که باید در شهر قم به مصاف این تیم برویم. البته به نتایج صبا کاری نداریم. صبا خوب و با برنامه بازی می‌کند.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی درباره غیبت چند بازیکن این تیم در تمرین روز سه‌شنبه نیز خاطرنشان کرد: بهتر است کلمه غیبت را در مورد آنها به کار نبریم. بعضی‌ها مصدوم و در کلینیک حاضر هستند. بعضی‌ها هم مشغول تمرین‌های آماده‌سازی.

قلعه‌نویی درباره وضعیت ساموئل نیز گفت: او به خاطر مشکل مالی در کنار تیم حضور ندارد. مسئولیت من مربوط به مستطیل سبز می‌شود. البته همه ما تلاش می‌کنیم تا مشکلات را حل کنیم و به خاطر مردم و پیراهن استقلال از این تلاش دست برنمی‌داریم. مطمئنا آیندگان درباره ما قضاوت خواهند کرد.

او افزود: متاسفانه این مشکلات همواره در کنار امیر قلعه‌نویی هست. وقتی که قلعه‌نویی هست، پول نیست. وقتی که قلعه‌نویی نباشد، پول هست. البته این مشکلات با تغییر دولت و نبود چند ماهه وزیر نیز همراه بود. البته الان هم وزیر دغدغه‌اش چیز دیگری است.

قلعه‌نویی درباره محرومان و مصدومان بازی آینده استقلال نیز گفت: در بازی مقابل صبا محمد قاضی را در اختیار نداریم و احتمالا هاشم بیگ‌زاده نیز تا دو هفته در کنار تیم ما نباشد.

او درباره وضعیت پژمان منتظری نیز اظهار کرد: در جلسه‌ای که با فتح‌الله‌زاده داشتیم، بر ماندن پژمان منتظری و حل مشکل او تاکید کردیم. البته فراموش نکنیم که منتظری تاکنون پولی را دریافت نکرده است.

قلعه‌نویی از پاسخگویی به پرسشی درباره تیم ملی و هرگونه اظهارنظری در این باره خودداری کرد. سرمربی آبی‌پوشان که مدتی است این رویه را درباره تیم ملی در پیش گرفته و تاکنون درباره قرعه‌کشی جام‌جهانی اظهارنظر نکرده، به خبرنگاران حاضر در تمرین سه‌شنبه استقلال گفت، فقط در مورد تیمش صحبت می‌کند.

 

-------------------------------------------


هاشم بیک‌زاده دوباره مصدوم شد

مدافع چپ تیم فوتبال استقلال که در دیدار مقابل فجرسپاسی تنها گل این تیم را به ثمر رسانده بود بار دیگر مصدوم شد.

 هاشم بیک‌زاده مدافع چپ ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال بار دیگر به خاطر مصدومیت نمی‌تواند این تیم را همراهی کند. این بازیکن به همین خاطر در تمرین امروز سه‌شنبه آبی‌ها غایب بود و با حضور در کلینیک باشگاه به فیزیوتراپی پرداخت.

امیر قلعه‌‎نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال در حاشیه این تمرین به خبرنگاران گفت که بیک‌زاده به خاطر مصدومیت ممکن است تا دو هفته آینده شرایط بازی کردن را نداشته باشد و در دیدار بعدی استقلال غایب است.
اخبار ورزشی - ایسنا, مهر

 


ویدیو مرتبط :
حمله قلعه نویی به برخی افراد/استفاده از حربه تیم ملی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه نویی: تیم ملی هنوز محک جدی نخورده



 

 

قلعه نویی: تیم ملی هنوز محک جدی نخورده

 

سرمربی تراکتورسازی گفت: «همیشه دوست دارم بازیکنانم با تعصب بازی کنند و دوست نداشته باشند به راحتی ببازند. صادقی و آرفی هم درگیر نشدند و سر یک توپ محکم بازی کردند.»

به گزارش جام نیوز به نقل از پانا، امیر قلعه نویی در خصوص شرایط تراکتور، بازی با فولاد، درگیری آرفی و صادقی، صحبت های اولادی، پیروزی تیم ملی مقابل اندونزی و مسائل دیگر به سوالات پاسخ داد:

* تراکتور تعطیلات لیگ را چطور گذراند؟

- تعطیلات را به 2 هفته تقسیم کردیم. هفته اول سعی کردیم تمرینات سنگین صبح و بعد از ظهر انجام دهیم و شرایط بچه ها را حفظ کنیم و در هفته دوم هم از لحاظ تاکتیکی برای این که بتوانیم بچه ها را در شرایط مسابقه قرار دهیم یک بازی دوستانه با شهرداری تبریز انجام دادیم. خدا را شکر که خوب بود.

* تعطیلات به ضرر تراکتور بود؟

- وقتی تیم ملی بازی دارد که نمی شود گفت ضرر یا منفعت. ما هم بالاخره مجبوریم که به تاریخ های فیفا احترام بگذاریم. این شرایط برای همه تیم هاست.

* برای بازی با فولاد آماده هستید؟

- فولاد یکی از تیم های خوب لیگ ماست که همیشه خوب بازی می کند. این تیم از لحاظ کیفیت فوتبالی شاید جزو یکی 2 تیم اول ایران است. مربی بسار باهوش و کاربلدی دارد اما ما هم تراکتوریم و قطعا برای گرفتن امتیاز بازی می کنیم. تیم من هیچ وقت به یک امتیاز راضی نمی شود. البته نتیجه دست خداست ولی تمام تلاش ما کسب امتیاز کامل است.

* فشردگی تیم های مدعی در صدر خیلی بالاست. برای عقب نیفتادن از رقبا چه برنامه ای دارید؟

- همه بازی ها سخت است ولی من پا پس نمی کشم. قطعا بازی با فولاد در اهواز هم راحت نیست. باید همه شرایط را در نظر گرفت. تیم من آماده این بازی است. هم من و هم جلالی خوشبختانه به فکر فوتبال بازی کردن هستیم. جلالی دنبال بازی بسته نیست. این می تواند به فوتبال زیبا کمک کند. همیشه تیم های من مقابل تیم های جلالی خوب بازی کرده اند و امیدوارم این بار نیز از 2 تیم فوتبال خوبی شاهد باشیم.

* در مورد اظهار نظر اولادی که گفته بود تراکتور باید 7، 8 بازیکن بدهد تا مرا بگیرد، صحبت می کنید؟

- اولادی بازیکن بزرگی است و از لحاظ اخلاقی هم بچه خوبی است. او معذرت خواهی کرده و بهتر است دیگر در مورد این مسئله صحبت نکنیم.

* کلا دنبال اولادی بودید؟

- ببینید این صحبت من کلی است. اولادی یکی از بهترین فورواردهای ایران است. البته او اگر فکر و تمرکز خود را برای بازی بگذارد جزو بهترین هاست و می تواند به فوتبال ایران کمک کند. من هم دوستش دارم و امیدوارم به شرایط خوب خود برگردد.

* جریان درگیری صادقی و آرفی چه بود؟

- نه بابا این بحث ها نمی دانم از کجا می آید. تمرینات ما در سالن است. در سالن هم چون بازی هیجان دارد و محکم است این چیزها پیش می آید. من هم دوست داریم بازیکنانم با تعصب بازی کنند و به راحتی نبازند. در یک صحنه روی یک توپ صادقی و آرفی محکم بازی کردند فقط همین. اصلا درگیری نبود.

* حدادی فر به تراکتور آمد. آیا برای جذب افشین هم اقدام کردید؟

- حدادی فر کارش با ما تمام شده و از 18 آذر در تمرینات تیم شرکت می کند. افشین هم بگذارید مراحل قانونی اش طی شود. هر وقت نهایی شد اعلام می کنیم.

* بازی تیم ملی را دیدید؟

- متاسفانه وقتی تیم ملی بازی داشت، تراکتور در حال تمرین کردن بود و نتوانستم بازی را ببینم.

* از نتیجه که آگاه هستید؟

- بله خوشبختانه 4 بر یک بردیم. خوشحالم که در مرحله اول تیم ملی بالا آمد و قابل پیش بینی هم بود. ما نباید این گروه و این تیم ها را ملاک قرار دهیم. به نظرم تازه کار اصلی تیم ملی آغاز شده است.

* قبول دارید مشخص شدن عیار تیم ملی در گروه بعد است؟

- دقیقا. ما نباید نه به 6 گل بازی رفت با بحرین بسنده کنیم و مغرور شویم و نه به بازی ضعیف بازی برگشت مقابل بحرین نگاه کنیم و ناامید شویم. تا الان با تیمی بازی نکردیم که محک جدی بخوریم. بحرین که می دانید وضعیت داخلی اش خوب نیست و شاید تیمی که با ما بازی کرد تیم سومش بود. همه باید کمک کنیم و فضایی آرام برای بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فراهم کنیم. اگر انتقادی هم هست باید به نفع تیم ملی باشد.

* فکر می کنید با چه تیم هایی هم گروه شویم؟

- این قرعه کشی است که حریفان را مشخص می کند ولی قطعا عیار سخت تری در گروه بعدی داریم. اگر به کره، ژاپن و ازبکستان نخوریم به نفع ماست. فوتبال استرالیا بهاری است. یک روز 5 گل می زند و یک روز هم به عمان می بازد. چون بازیکنانش در لیگ های انگلیس و تیم های معتبر بازی می کنند آن عرق ملی را ندارند و همدل نیستند. شما نبینید که کره به لبنان باخت. قول می دهم کره یکی از تیم هایی باشد که به جام جهانی می رود چون تیمی با کمترین نوسان است.

* می توانیم به جام جهانی برویم؟

- کادر فنی خوبی داریم. همه نگاه ها و به خصوص نگاه مسئولین و دلها به یک سمت و آن موفقیت تیم ملی است. اگر مربی ایرانی بود و حتی فوتبال باکیفیتی هم بازی می کرد، شاید موضع می گرفتند ولی الان همه می خواهند کمک کنند. این نقطه خیلی مثبتی است. تیم ملی دارد خوب بازی می کند. باید وفاق ملی باشد تا تیم ملی بعد از چند سال به جام جهانی برود. اگر به جام جهانی برویم به نفع مملکت است. ما تا به حال با تیم های درجه 2 بازی کردیم. باید برای مرحله بعد بازی های دوستانه خیلی قوی برگزار کنیم و بستری فراهم کنیم تا بازیکنان و کادر فنی در آرامش کار خود را دنبال کنند.