ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اخطار هواداران استقلال به کی روش


هواداران استقلال بعد از گل سوم تیمشان با سر دادن شعارهایی برای خبرنگاران حاضر در ورزشگاه کری خواندند.

خبرگزاری فارس: هواداران استقلال بعد از گل سوم تیمشان با سر دادن شعارهایی برای خبرنگاران حاضر در ورزشگاه کری خواندند.

استقلال و فولاد خوزستان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند.

* مارکار آقاجانیان مربی تیم ملی بزرگسالان و هادی طباطبایی مربی تیم ملی امید در بین نیمه بازی دقایقی با یکدیگر  خوش و بش کردند.

* هواداران استقلال با سر دادن شعار کی‌روش یادت باشه سید سرورته از گلر تیم خود حمایت کردند.

* در یک صحنه اسماعیل شریفات با خطای حنیف عمران‌زاده متوقف شد که بازیکنان فولاد معتقد بودند داور باید بازیکن استقلال را به دلیل اینکه از موقعیت صد در صد گل جلوگیری کرده اخراج کند اما داور نظر دیگری داشت و با کارت زرد بازیکن استقلال را جریمه کرد.

* جابر انصاری برای سومین بازی پیاپی موفق شد برای استقلال گلزنی کند

* هواداران استقلال بعد از گل سوم استقلال به سمت جایگاه خبرنگاران برگشتند و با شعارهایی حذف پرسپولیس از جام حذفی را به برخی خبرنگاران طعنه زدند. این حرکت در اعتراض به برخی خبرنگاران بود که بعد از گل پرسپولیس در دربی خوشحالی کرده بودند. جایگاه خبرنگاران در دربی بالای جایگاه هواداران استقلال بود.

* هواداران استقلال بعد از گل سوم تیمشان 2 شعار که خطاب به عادل فردوسی‌پور و علی ضیا مجریان تلویزیون بود را سر دادند. «عزا عزا است امروز ضیا پرسپولیسی صاحب عزا است امروز»


ویدیو مرتبط :
سالگرد وحشی گری های هواداران استقلال... با هواداران استقلال آشنا شوید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بنری عجیب برای اسارت هواداران استقلال نزد کی‌روش!



هواداران استقلالی‌ حاضر در ورزشگاه خرمشهر بنر عجیبی را در حمایت از دروازه‌بان استقلال به ورزشگاه آوردند.

هواداران استقلال بنری را در حمایت از مهدی رحمتی به ورزشگاه آورده‌اند که روی آن نوشته « خرمشهر خدا تو را دوست داشت که زود آزاد شدی ولی ما را دوست ندارد که سال هاست گرفتار کی‌روش هستیم. تیم ملی بدون سید نمی‌خواهیم»

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید