ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اخراج مارادونا از یک هتل به دلیل سوءرفتار



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

دیگو مارادونا، اسطوره آرژانتینی فوتبال، همچنان به دلایل غیرورزشی در سطح رسانه های دنیا خبر ساز است.

مارادونا به دلیل اضافه وزن و برای کوچک کردن معده خود، هفته گذشته در بیمارستانی در ونزوئلا مورد جراحی قرار گرفت. او چند روزی است که در هتلی در کاراکاس در حال طی کردن دوران نقاهت خود است.

مارادونا که هر از چندگاهی به دلایل غیرورزشی خبرساز می شود، این بار در هتل محل اقامت خود جنجال آفرین شد. ماموران حراست، شب گذشته مارادونا را در حالتی غیرعادی در یکی از استخرهای هتل یافته و او را به اتاقش بازگرداندند. به حکم مدیریت هتل نیز این اسطوره آرژانتینی مجبور به ترک محل اقامت خود شد. سوءرفتار با ماموران و کارکنان هتل و سلب آرامش از ساکنان هتل، دلیل این امر عنوان شده است.

 

اخبار ورزشی - ورزش سه

 


ویدیو مرتبط :
دلیل اخراج گوآردیولا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امری: اخراج بازیکن ما،دلیل برد سویا



 

 

 

امری: اخراج بازیکن ما،دلیل برد سویا

 

اونای امری مربی والنسیا معتقد است که اخراج مهمت توپال از ترکیب تیمش، روند بازی را تغییر داد.

اونای امری مربی جوان باشگاه والنسیا معتقد است که تصمیم داور برای اخراج مهمت توپال با کارت قرمز مستقیم در دقیقه 25 بازی ، کار را برای تیمش در راستای کسب نتیجه مطلوب مقابل سویا سخت کرد.

امری در کنفرانس خبری ، با مقصر دانستن ایتورالده گونسالس، داور این مسابقه اعلام کرد که تصمیم داور اشتباه بوده و گفت:« بازی کاملا تحت تاثیر این اخراج قرار گرفت. داور اشتباه کرد و با این اخراج، امتیاز مثبت بزرگی به تیم میزبان، در ورزشگاه خانگی اش داد.»

او ادامه داد:« تیم من به رغم آنکه یک یار کمتر داشت، هنوز به هدف برد بازی می کرد. ما مقابل حریف بزرگی بازی کردیم و فرصت مساوی کردن بازی را داشتیم. به تلاش سختمان ادامه خواهیم داد و کاملا به بازیکنانم اعتماد دارم. شاید جایگاه چهارممان را از دست داده باشیم ولی می خواهیم این جایگاه را باز پس بگیریم.»