ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اختلاف رحیمی و عابدینی بالا گرفت



اخبار,اخبار ورزشی , اختلاف رحیمی و عابدینی

 

اخبار ورزشی - اختلاف رحیمی و عابدینی بالا گرفت

امروز عده‌ای دنبال پست و مقام در پرسپولیس هستند و باید به برخی اقدامات آنها به دیده تردید نگریست.

در اینکه اصفهانی‌ها مردمان زبر و زرنگ و باهوشی هستند، کوچک ترین شکی وجود ندارد. در این هم تردیدی نیست که امیر عابدینی یک مدیر با سیاست است و می‌داند کجا و چگونه باید ورود کند!


بر همین اساس علیرضا رحیمی تصور می‌کند مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس خیز بلندی برای تصاحب صندلی مدیریت او برداشته است، زیرا پذیرش عضویت در کمیته فنی آن هم از سوی شخصی مثل امیر عابدینی توجیهی منطقی ندارد.

از سوی دیگر امیر عابدینی هم کسی نیست که موقعیت و جایگاه خود را از لحاظ ورزشی و حتی سیاسی نشناسد و بخواهد اشتباهات علی پروین را مرتکب شود.

چه‌بسا همین شخص اعتقاد داشت پروین با پذیرش مدیرعاملی پرسپولیس برای سایر پیشکسوتان فرصت‌سوزی کرد، اما حالا چه شده که عابدینی منتقد پستی به مراتب کوچکتر را می‌پذیرد، جای بسی پرسش دارد!

از ما نشنیده بگیرید اما ظاهرا حمید استیلی، عضو هیات‌مدیره از روی دلسوزی (!) پیشنهاد تشکیل کمیته فنی را داد تا امروز آتش اختلافات به اوج برسد.

بی‌تعارف پرسپولیس امروز آرامش می‌خواهد و این وضعیت بیش از هر چیز تولید حاشیه می‌کند و در این مطلب کوتاه هشدار می‌دهیم که دوستان برای اجرای برنامه‌ها و پیشبرد اهداف خود نباید هر اقدامی را انجام دهند.

اصلا قصد شوخی یا وقت تلف کردن نداریم، اما پرسپولیس در چند سال اخیر هر چه ضربه خورده از همین حواشی خودساخته و داخلی بوده است.

علیرضا رحیمی به درستی اعتقاد دارد 80 درصد انرژی علی دایی در فصل گذشته صرف مسائل حاشیه‌ای و غیرفنی شده است، اما با انتخاب کمیته فنی شاید در لیگ چهاردهم سرمربی پرسپولیس باید 99 درصد تمرکز خود را روی چنین مسائلی بگذارد!

آنچنان که در آغاز نوشتیم، امروز عده‌ای دنبال پست و مقام در پرسپولیس هستند و باید به برخی اقدامات آنها به دیده تردید نگریست.

سربسته به این دوستان که پرسپولیس را نشانه رفته‌اند هشدار می‌دهیم این بساط را جمع کنند و در غیر این صورت مجبوریم دست به افشاگری زده و مواردی را مطرح کنیم که چندان خوشایند دوستان نخواهد بود.
اخبار ورزشی - رادنیوز

 


ویدیو مرتبط :
صحبتهای فتح الله زاده و امیر عابدینی و رحیمی و عادل فردوسی پور در برنام هنود مورخ 13 آذر قسمت دوم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قائم مقام باشگاه سپاهان: اختلاف نظر در ارتباط با کادر فنی دلیل استعفای رحیمی بود



استعفای رحیمی , اخبارورزشی ایران

قائم مقام باشگاه سپاهان: اختلاف نظر در ارتباط با کادر فنی دلیل استعفای رحیمی بود

قائم مقام باشگاه سپاهان گفت: اختلاف نظر در ارتباط با کادر فنی وجود داشت که آقای رحیمی استعفا داد.

مسعود تابش امروز  در ارتباط با استعفای علیرضا رحیمی اظهار کرد: آقای رحیمی استعفای خود را به صورت مجدد به باشگاه ارائه دادند و از این باشگاه رفتند.

وی در پاسخ به این سوال که دلیل استعفای رحیمی چه بود گفت: چرای این قضیه را بگذارید برای فردا، وی شرایطی داشتند در ارتباط با کادر فنی و به هرحال اختلاف سلیقه‌ای در این ارتباط وجود داشت که منجر به استعفای وی شد اما باید بگویم هیچکس در باشگاه و هیئت مدیره تمایلی به این نداشت که رحیمی از سپاهان جدا شود و همه از این موضوع ناراحت هستند و اینکه چرا رحیمی استعفا داد را باید از خود وی سوال کنید.

قائم مقام باشگاه سپاهان ادامه داد: من تنها این نکته را می‌دانم که با تمام اصراری که برای ماندن رحیمی در سپاهان داشتیم، وی کلیدها و ماشین را تحویل داده و رفتند.

وی در پاسخ به این سوال که در حال حاضر مسئول باشگاه چه کسی است افزود: من با توجه به سمتی که در باشگاه دارم فعلا مسئولیت باشگاه را برعهده دارم.

تابش در ادامه به بازی این هفته تیمش برابر پرسپولیس اشاره و تاکید کرد: آماده این دیدار هستیم و در صورتی‌که یکی دو بازیکن ما در این دیدار برسند گمان می‌کنم بازی خوبی را شاهد باشیم و تیم ما هم به دنبال کسب سه امتیاز است./فارس