ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اختلاف استقلالی ها در مورد کرار


در حالی که کرار هر روز بیشتر از روز قبل به باشگاه استقلال حمله می‌کند مسئولان استقلال هنوز در مورد وی به وحدت نظر نرسیده‌اند و طبق معمول پرونده کرار را به کمیته انضباطی فرستاده‌اند.

خبرگزاری مهر: در حالی که کرار در تلویزیون عراق اتهام های بدی به باشگاه استقلال زده و این باشگاه را کوچکتر از سپاهان و ذوب آهن و تراکتورسازی خوانده است، به نظر می رسد اختلافات در مورد او در هیات مدیره باشگاه هم اوج گرفته است.

پس از آنکه مسعود معینی در مورد کرار از افشارزاده انتقاد کرد و گفت بهتر است افشارزاده در مورد کرار یک موضع مشخص اتخاذ کند کرد. نوری هم کرار را گستاخ خواند و به او بابت حرف‌هایش حمله کرد.

پیگیری ها نشان می دهد اوضاع بین منصور پورحیدری و پرویز مظلومی هم خوب نیست و پورحیدری خیلی وقت است که می گوید کرار را رها کنید تا برود اما مظلومی تا جانشین کرار را برایش  تعریف نکنند حاضر به این جدایی نیست.

در هر صورت میان مسئولان استقلال در مورد کرار هنوز اتفاق نظری وجود ندارد و تنها پرونده کرار را مطابق همیشه به کمیته انضباطی فرستاده اند.

 مگر اینکه آخرین مصاحبه وی در تلویزیون عراق آنها را در مورد کرار به توافق برساند.


ویدیو مرتبط :
کرار: استقلالی ها روی مخ من رژه می روند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جاسم کرار استقلالی می‌شود؟



اخبار,اخبار ورزشی , باشگاه استقلال

 

اخبار ورزشی - جاسم کرار استقلالی می‌شود؟

سایت‌های عربی از عقد قرارداد جاسم کرار با باشگاه استقلال تهران خبر داده اند.

به گزارش خبرآنلاین؛ خبرگزاری الغد پرس عراق و سایت الكاس قطر خبر داده‌اند كه جاسم كرار با باشگاه استقلال تهران به توافق رسیده و با آن‌ها قرارداد امضا كرده است.

 

این خبر در حالی منتشر شده كه كرار پیش از این هم بازیكن استقلال بوده و در زمان حضورش در این باشگاه، حاشیه‌هایی داشته است.

 

مسئولان باشگاه استقلال خبر مذاكره با كرار را تكذیب نكرده‌اند چراكه واقعا مذاكراتی با او داشته‌اند اما اینكه قرارداد او نهایی شده یا نه، هنوز از سوی هیچ یك از مسئولان باشگاه تایید نشده است. 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین