ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اختلافات داخلی استقلال را زمین می‌زند؟


استقلال با بازیکنان جوانی که در اول فصل جذب کرد خیلی‌ها را امیدوار به کسب نتایج خوب کرد اما اختلاف داخلی در این باشگاه می‌تواند به قیمت از دست دادن صدر جدول رده‌بندی تمام شود.

نسیم: استقلال در حالی روز سه شنبه در هفته هجدهم لیگ برتر در یکی از حساس‌ترین بازی‌های خود به مصاف ذوب‌آهن رده سومی می‌رود که این تیم در تعطیلات نیم فصل با مشکلات عدیده‌ای روبرو بود. هرچند استقلال موفق شده در پایان هفته هفدهم لیگ برتر به عنوان صدرنشین لیگ برتر به تعطیلات برود اما اوضاع نابسمان این تیم همه را نگران کرده است. شاید مشکلات مالی در این روزها بزررگترین دغدغه آبی‌ها باشد اما مشکل اصلی به اختلاف‌های دورنی باشگاه بر می‌گردد، اختلافی که حتی عده‌ای بر این باورند که بعضی از مدیران باشگاه چندان تمایلی به موفقیت این تیم ندارند تا بتوانند به اهداف خاص خود برسند.

بی‌تردید بزرگترین مشکل استقلال اختلاف بعضی از مدیران این تیم با پرویز مظلومی است. هرچند مظلومی موفق شده تا پایان هفته هفدهم لیگ  استقلال را به عنوان صدنشین معرفی کند اما در همین مدت هم مقداد نجف‌نژاد رییس هیأت مدیره باشگاه و البته مسعود معینی فنی ترین عضو هیأت مدیره انتقادهایی گاه و بی گاهی از سرمربی استقلال کرده‌اند. در این بین گفته می‌شود در اول فصل هم بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال هرگز موافق انتخاب مظلومی نبود و او هم در این مدت همکاری لازم را با بازیکنان نکرده است.

در اختلاف بین سرمربی و بعضی از اعضای هیأت مدیره همین را بس که روز چهارشنبه پرویز مظلومی فانتون توسکی را از حضور در تمرینات استقلال جواب کرد اما با تماسی یکی از مدیران استقلال او از فرودگاه برگشت و حالا در آستانه عقد قرارداد با این تیم قرار گرفته است، بازیکنی که نیم فصل بدون تیم مانده بود و به هرحال حداقل از نظر آمادگی نمی تواند در شرایط ایده آلی باشد.

اما این تمام ماجرا نیست. بهرام افشاررزاده در این روزها هرگز رابطه خوبی با علی نظری جویباری، معاون باشگاه ندارد. او هرکاری می کند که نظری را از کار برکنار کند و باید دید آیا در این کار موفق می شود یا نه.

اما موضوع اسپانسر باشگاه هم در این روزها یک اختلاف بزرگ میان اعضای هیأت مدیره این باشگاه به وجود آورده است. شاهرخ سبک دست به عنوان اسپانسر باشگاه در این مدت موفق نشده به تعهدات خود عمل کند و عده‌ای از اعضای هیئت مدیره  اعتقاد دارند باید قرارداد باشگاه با او لغو شود و عده از اعضا هم بر این باور هستند در شرایط فعلی شرایط برای جذب اسپانسر وجود ندارد و باید سبک دست به کارش ادامه دهد. این ماجرا در حال حاضر شکاف عمیقی بین اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال به وجود آورده است.

در روزهایی که استقلال بیش از هر زمان دیگری به اتحاد نیاز دارد، مشکلات مالی بازیکنان بارها تمرینات این تیم را تا پای اعتصاب پیش برده است. هرچند بازیکنان روز گذشته چک 20 درصد از قراردادشان را از افشارزاده دریافت کردند اما خیلی از بازیکنان امید ندارند این چک‌ها پاس شود.

استقلال با بازیکنان جوانی که در اول فصل جذب کرد خیلی‌ها را امیدوار به کسب نتایج خوب کرد اما اختلاف داخلی در این باشگاه می تواند به قیمت از دست دادن صدر جدول رده بندی تمام شود.


ویدیو مرتبط :
اختلافات به اتحاد ملی لطمه می زند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سعیدلو: پرسپولیس و استقلال تا پایان امسال صاحب زمین اختصاصی می‌شوند



 

  پرسپولیس و استقلال تا پایان امسال صاحب زمین اختصاصی می‌شوند

 

 رئیس سازمان تربیت‌بدنی گفت: استقلال و پرسپولیس تا پایان سال صاحب زمین اختصاصی خواهند شد كه شاید قرمزها زودتر مالك شوند.

به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، علی سعیدلو پس از امضای تفاهم‌نامه میان سازمان تربیت‌بدنی و سازمان انتقال خون اظهار داشت: یكی از نیازهای اساسی به خون در زمان جراحی و موارد اضطراری چون زلزله و آتش‌سوزی است. در این موارد باید منابع خون به اندازه كافی در اختیار باشد. ما نیز به دلیل مشاركت بیشتر جامعه ورزشی كه از نظر جسمی و روانی سطح بالای سلامتی را دارد، این تفاهم‌نامه را امضا كردیم.

وی ادامه داد: هدف، اصرار بر این است كه اهدای خون كار خوبی است و ریشه در اعتقادات مذهبی و سنتی ما دارد. این عمل می‌تواند اهدای زندگی به شمار زیادی از افراد باشد. این راهی است تا ورزشكاران به طور مستمر با توجه به نیاز سازمان انتقال خون، خون سالم خود را اهدا كنند.

سعیدلو درباره بازی دوستانه بین تیم‌های فوتبال ایران و برزیل، گفت: برای آمادگی تیم‌ها لازم است مقدمات كار فراهم شود و اردوهایی تشكیل شود تا ایران بتواند با تیم‌های شایسته‌تری رقابت كند. شرایط خوبی فراهم شده تا این دو تیم مقابل هم بازی كنند.

معاون رئیس جمهوری گفت: تیم ایران در نظر دارد كه در دیداری دیگر با یكی از تیم‌های قدرتمند جهان در ورزشگاه آزادی رقابت كند. تا 15 روز آینده نام دیگر حریف قدرتمند ایران برای انجام دیدار دوستانه مشخص خواهد شد.

وی درباره احتمال سفرش به امارات برای تماشای دیدار دوستانه برابر برزیل عنوان كرد: احتمالاً در آن زمان در تماشای مسابقه رالی كه از پكن به پاریس می‌رود و این مسیر از شمال كشور ایران نیز رد می‌شود، حضور خواهم داشت. نمی‌توانم این دیدار دوستانه را از نزدیك تماشا كنم.

رئیس سازمان تربیت بدنی در خصوص پیش‌بینی این دیدار، اظهار داشت: امیدوارم بازی خوبی باشد و تیم ما دقیق بازی كند تا ظرفیت واقعی‌اش را مقابل یك تیم قدرتمند به نمایش بگذارد. در این صورت، احساس می‌كنیم چه جایگاهی در جهان داریم.

علی سعیدلو با اشاره به خصوصی‌سازی 2 تیم استقلال و پرسپولیس، گفت: این مسئله وظیفه ما است. با نامه‌نگاری‌هایی كه به سازمان خصوصی‌سازی انجام شده، این كار تا آخر امسال انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: از گذشته صحبت بر سر امكانات این دو باشگاه وجود داشت. امكاناتی چون زمین، خوابگاه، محل تمرین، بدن‌سازی و استخر از مواردی است كه از اول سال 89 تصمیم گرفته شد تا برای آنها انجام شود.

وی گفت: تا آخر امسال باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس می‌توانند زمین اختصاصی خود را داشته باشند و شاید این كار برای پرسپولیس زودتر نتیجه دهد. اگر خصوصی سازی شد، سازمان تربیت بدنی می‌تواند امكانات در نظر گرفته را به این 2 باشگاه منتقل كند و جزء سرمایه آنها قرار دهد.

رئیس سازمان تربیت بدنی در خصوص كاروان اعزامی به مسابقات آسیایی گوانگجو، گفت: حق مردم است كه از تعداد نفرات و رشته‌های اعزامی و پیش‌بینی مدال‌ها اطلاع داشته باشند؛ اما گزارش مفصل مربوط به این بازی‌ها در هفته آینده با حضور افشارزاده و با هماهنگی كمیته ملی المپیك ارائه خواهد شد. كسانی كه برای این مسابقات تصمیم‌گیری می‌كنند، این مورد را مدنظر داشته باشند كه كسی بیهوده به مسابقات اعزام نشود.... / فارس