ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اخبار کمیته انضباطی



 

 

اخبار کمیته انضباطی

 

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اصغر دلیلی مدیر عامل باشگاه ذوب آهن را به دلیل انجام مصاحبه جنجالی در مورد مسئولان فدراسیون فوتبال به جریمه نقدی محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اصغر دلیلی را به دلیل تکرار مصاحبه‌های جنجالی و ترک محل کمیته انضباطی در روز رسیدگی به پرونده نامبرده و گفتگو با رسانه‌ها طبق بند 2 ماده 23 آیین نامه انضباطی به توبیخ کتبی و پرداخت 15 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

همچنین کمیته انضباطی سیدمحمد حسینی بازیکن تیم ذوب آهن را به دلیل انجام مصاحبه‌های جنجالی و تحریک آمیز پیرامون دیدار ذوب آهن و مس کرمان و همچنین مصاحبه‌ای با عنوان "فدراسیون فوتبال ضعیف است" به پرداخت سه میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد.

کمیته انضباطی طی حکم دیگری مهدی تارتار سرمربی تیم راه آهن شهرری را به دلیل مصاحبه غیرمجاز درباره انتخاب بازیکنان تیم ملی و تضعیف جایگاه این تیم به استناد بند 2 ماده 23 آیین نامه انضباطی به پنج میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد.

همچنین محمود خوراکچی سرمربی تیم فوتسال گسترش فولاد تبریز به دلیل جنجال و ایجاد درگیری در دیدار با علم ادب مشهد تا اطلاع ثانوی از حضور در کلیه مسابقات محروم شد.


ویدیو مرتبط :
شکایت کیروش از ترابیان به کمیته انضباطی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اخبار کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال



 

 

 

اخبار کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

 

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای های خود را در مورد تیم های متخلف صادر کرد.

** جریمه و محرومیت برای بازیکن تیم داماش گیلان

دیدار دو تیم داماش گیلان و مقاومت شهید سپاسی در حالی 23 دی از سری رقابتهای لیگ دسته اول برگزار شد که محمدرضا مهدوی بازیکن تیم داماش گیلان به داور مسابقه توهین و اقدام به هل دادن وی کرد. بر همین اساس وی به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم مربوطه و حضور درمسابقات رسمی و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این محرومیت از تاریخ صدور این دادنامه به مدت 6 ماه با تعلیق مواجه می‌شود.

** احتمال کسر امتیاز از تیم فولادماهان سپاهان

کمیته انضباطی، باشگاه فولاد ماهان را موظف به رفع مشکلات سید مهدی ابطحی کرد و این باشگاه به مدت یک هفته فرصت دارد تا اقدامات لازم را انجام دهد، در غیر اینصورت به پرداخت مبلغ 50 میلیون ریال جریمه نقدی و کسر امتیاز تیم را در دستور کاری خود قرار می دهد.