ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اخباری: قلعه نویی ناراحت بود


دروازه بان تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: من سعی کردم مثمرثمر باشم که خوشبختانه این مهم حاصل شد.

افکارخبر: محمدرضا اخباری درباره تساوی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خیلی خوبی انجام شد و هردو تیم باکیفیت بالا فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتند. تماشاگران هم از این بازی لذت بردند. ما برای برد بازی کردیم اما پرسپولیس هم تیم بزرگی است و برای موفقیت تلاش کرد که در نهایت قسمت بر این شد تا مسابقه با تساوی به پایان برسد.

خوشحالم مفید بودم

وی درباره عملکرد خوب خودش در این مسابقه عنوان کرد: خیلی خوشحالم که توانستم به تیمم کمک کنم. مهم تر از عکس العمل های من زحمات بازیکنان دیگر بود که بیش تر از حد توانشان زحمت کشیدند. من سعی کردم مثمرثمر باشم که خوشبختانه این مهم حاصل شد. من در این بازی هم با دست و هم با پا توپ گرفتم و خوشبختانه امیر قلعه نویی نیز از عملکردم راضی بود.

دروازه بان تراکتورسازی درباره اینکه فرزین گروسیان بعد از گل به سمت او آمد و خوشحالی کرد، بیان داشت: فرزین دوست خیلی خوب من است. ما با هم شادی کردیم و او حتی بعد از بازی نیز به من تبریک گفت. از او بابت حمایت هایش ممنون هستم.

حق وردی جاگیری خوبی نداشت

اخباری با اشاره به حواشی مسابقه دیروز گفت: فکر می کنم همه چیز از تکل خطرناکی که محسن بنگر زد، آغاز شد. خداراشکر می کنم که محمد ایرانپوریان اتفاق تلخی را تجربه نکرد. محمد واقعا دوست داشتنی است و در تیم ما محبوبیت خاصی دارد. با توجه به اینکه سعید آقایی را نیز نیمه اول از دست داده بودیم، دوست نداشتیم ایرانپوریان هم مصدومیت بدی را تجربه کند. شاید بهتر بود داور مسابقه بهتر صحنه را کنترل کند. من فکر می کنم حق وردی در آن صحنه جاگیری مناسبی نداشت. با این حال بهتر است کارشناسان درباره صحنه نظر بدهند.

وی درباره فریادهایش بر سر مدافعان تراکتورسازی گفت: حضور پرتعداد هواداران در ورزشگاه سبب شده بود تا صدابه صدا نرسد و من مجبور بودم بر سر دوستان خیلی خوبم فریاد بزنم و آن ها را در جاگیری کمک کنم. همین حالا هم صدایم گرفته است.

هواداران بازهم به ورزشگاه بیایند

دروازه بان تراکتورسازی درباره احتمال محرومیت هواداران پرسپولیس و بازی هفته جاری تیمش مقابل فولاد بدون حضور تماشاگر تاکید کرد: من هرگز اتفاقی که روز گذشته افتاد و نارنجک هایی که منفجر شد را تایید نمی کنم. اتفاقا خیلی هم ناراحتم که چنین حوادثی در ورزشگاه رخ داد. همه ما واقعا ترسیده بودیم اما مساله ای که وجود دارد، موضوع آشتی هواداران با ورزشگاه ها است. من دیروز بسیار خوشحال شدم وقتی دیدم نزدیک به صد هزار هوادار در ورزشگاه حضور دارند. فوتبال بدون تماشاگر معنی ندارد و وقتی هوادار به ورزشگاه می آید، همه چیز خوب می شود. به بازی دیروز نگاه کنید، همه چیزهایی که برای جذابیت یک بازی فوتبال لازم است در بازی پرسپولیس و تراکتورسازی وجود داشت.

اخباری ادامه داد: امیدوارم کاری کنند تا هواداران باز هم به ورزشگاه بیایند. ما به حضور هواداران خودمان بسیار نیاز داریم. از تمام افرادی که روز گذشته در حمایت از تراکتورسازی هم به ورزشگاه آمدند، تشکر می کنم. امیدوارم این حضور ترک زبان ها ادامه داشته باشد.

قلعه نویی ناراحت بود

وی در پاسخ به این پرسش که امیر قلعه نویی بعد از بازی به بازیکنان چه گفت، اظهار کرد: امیر خان کمی ناراحت بود. دلیلش هم این بود که نتوانستیم یک برد خوب تقدیم تماشاگرانی کنیم که تبریز و یا تهران به آزادی آمده بودند. با این وجود او حرف خاصی به بازیکنان نزد.

اخباری در پایان افزود: دوست داشتیم چهارمین پیروزی متوالی مان را جشن بگیریم اما قسمت نبود. از حالا به بعد باید حواسمان به دیدار با فولاد باشد تا بتوانیم با یک برد خوب هواداران را خوشحال کنند.


ویدیو مرتبط :
قلعه نویی:اصالتم از قلعه نو نیشابور است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فتح‌الله‌زاده: از قلعه‌نویی ناراحت نیستم گلایه دارم/تکلیف نکونام هفته دیگر مشخص می‌شود



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

کارت مجیدی صادر شد

فتح‌الله‌زاده: از قلعه‌نویی ناراحت نیستم گلایه دارم/تکلیف نکونام هفته دیگر مشخص می‌شود

مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید از امیر قلعه‌نویی ناراحت نبوده و قهر هم نیستم.

علی فتح الله زاده در گفت و گو با فارس در مورد وضعیت استقلال صحبت های زیر را انجام داد:

فردا با ابومسلم بازی دارید. به پیروزی استقلال امیدوار هستید؟

بازی سختی است. ابومسلم تیم های لیگ برتری را حذف کرده است و علاوه بر این تیم خوب و قدری هم هستند. ما هم به پشتکار استقلال ایمان داریم و به امید خدا می بریم.

تکلیف نکونام چه شد؟ این بازیکن بالاخره می رود یا می ماند؟

باید از یک باشگاه پیشنهاد رسمی برسد که در مورد آن تصمیم گیری کنیم. تازه اگر پیشنهاد برسد من باید موضوع را با کادرفنی در میان بگذارم. دوست ندارم تیم ضعیف شود. با وجودی که از نظر مالی مشکلاتی داریم اما دوست ندارم تیم قوی خود را از دست بدهیم. اگر نظر کادرفنی برای جدایی نکونام مثبت باشد باید ببینیم پیشنهاد رسمی برای بازیکن و باشگاه مناسب هست یا خیر. طبق صحبت هایی که با نکونام داشته ایم قرار را بر این گذاشته ایم که او بماند و برای فصل بعد جدا شود با این حال وضعیت نکونام تا پایان هفته دیگر مشخص می شود.

 قضیه الونگ چیست؟

می گویند که این بازیکن سال گذشته در حالی برای ما بازی کرده که ITC او را باید از باشگاه دی استردا می گرفتیم. اول اینکه اگر قرار به چنین چیزی بود فدراسیون فوتبال به ما اعلام می کرد. این موضوع دو حالت دارد یا باشگاه اولیه او خودش را زمان درخواست ITC به آن راه زده و اکنون می خواهد از آب گل آلود ماهی بگیرد و درخواست پول کند یا اینکه خود این باشگاه حواسش به پاسخ دادن به درخواست فدراسیون فوتبال نبوده است. ما در حال مذاکره با باشگاه دی استردا هستیم. اگر از طریق مذاکره این موضوع حل شد که هیچ در غیر این صورت راه های قانونی برای ما محفوظ است چون در این مسئله باشگاه استقلال مقصر نیست.

 چرا کارت فرهاد مجیدی صادر نمی شود؟

ما به باشگاه الغرافه درخواست صدور ITC را دادیم ولی تا امروز که 15 روز از این درخواست گذشته جوابی نداده اند. سازمان لیگ هم طبق قانون با توجه به اینکه 15 روز از پاسخ ندادن به درخواست باشگاه استقلال گذشته کارت مجیدی را صادر کرد و او برای بازی کردن مشکلی ندارد.

ظاهرا این بازیکن هنوز آماده نیست؟

این دیگر بستگی به نظر کادرفنی و خود مجیدی دارد. مجیدی خودش هم گفته تا زمانی که آماده نباشد دوست ندارد بازی کند.

 رسولی نژاد معاون حقوقی وزارت ورزش گفته اگر قرار باشد مجموعه کشوری به استقلال واگذار شود سهام این باشگاه باید دولتی بماند.

حتما دولتی مانده که شخص رئیس جمهور و وزیر مساعدت کردند و این مجموعه را به استقلال دادند. از آقای رسولی نژاد می خواهم که به این طرف کمک کند نه ان طرف. این کارها، کارهای ماندگار است. ما باید دست به دست هم دهیم تا باشگاهی مثل استقلال به حق خودش برسد. دو باشگاه پرسپولیس و استقلال قبل از انقلاب صاحب مجموعه بوده اند و اکنون که به آنها کمک می شود نباید اسیر مسائل اداری شود. در واگذاری مجموعه کشوری به استقلال دکتر سجادی هم تلاش زیادی کرد که باید از او هم تشکر کنیم.

این واگذاری دقیقا چه زمانی صورت می گیرد؟

اگر همه چیز درست شود ظرف روزهای آینده واگذار می شود.

 فدراسیون هایی که در این مجموعه هستند چه می شوند؟

ما با آنها تعامل خواهیم داشت چون آنها دوستان ما هستند به خصوص آقای مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال که از استقلالی های دو آتشه است. ما با همه تعامل می کنیم تا وزارت ورزش مکان مناسب تری را به آنها بدهد.

تکلیف مجموعه مرغوبکار چه می شود؟

این مجموعه را هم حفظ می کنیم و حتی سعی می کنیم کهسند آن هم به نام استقلال بخورد و حتی می خواهیم با جذب بخش خصوصی برای بازسازی آن اقدامات لازم را انجام دهیم.

ما شنیده بودیم  می خواهند مرغوبکار را از استقلال بگیرند؟

(باخنده) این طور نیست. من دست بده ندارم و فقط می گیرم.

 گفته می شود چطور استقلال که مشکل مالی دارد می خواهد این سه مجموعه را نگهداری کند؟

این تحلیل کارشناسی نیست. مرغوبکار که بافت فرسوده ای دارد اما هزینه بر نبوده است و بیشتر برای ما دردسر داشته است. هر مقداری درآمد داشته ایم همان مقدار هم هزینه شده است. کمپ محروم حجازی را هم که من یک سال است ساخته ام 700 میلیون تومان درآمدزایی داشتیم. مجموعه کشوری را هم که بگیریم قطعا درآمدزایی می کنیم و سال بعد من بیلان این موضوع را نشان می دهم.

شنیده ایم که می گویند شما به دلیل مصاحبه امیر قلعه نویی که از مشکلات مالی استقلال گلایه هایی کرده بود ناراحت هستید و با او قهر کرده اید؟

این مسئله نه دروغ است و نه راست. درواقع من ناراحت نیستم مطئنم که امیر قلعه نویی به دلیل فشارهایی که بوده این صحبت ها را کرده است اما از او گلایه دارم و انتظار نداشتم که این صحبت ها را بگوید. ما به نسبت تیم های دیگر به جز پرسپولیس که فعلا پولدارترین تیم است، بابت پرداخت مطالبات عقب نیستیم و در چند روز گذشته هم با حضور اعضای هیئت مدیره به خصوص نجف نژاد جلساتی داشتیم تا هر چه زودتر شرایط مالی باشگاه بهتر شود. البته دیروز هم امیر قلعه نویی مصاحبه کرده و گفته منظور صحبت های او بخاری نبوده است. من تا الان بابت امسال 8 میلیارد تومان هزینه کرده ام. از طرفی پرداختی های وزارت ورزش به دلیل مشکلات اقتصادی کشور به کل فدراسیون ها عقب افتاده است.

فردا که میرشاد ماجدی نیست چه کسی سرپرست استقلال می شود؟

این موضوع را خود امیر قلعه نویی مدیریت می کند.

فارس