ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اخباری: باید سهمیه آسیایی را بگیریم


شماره یک تراکتوری‌ها می‌گوید تمام تلاششان را می‌کنند تا دو بازی باقیمانده تا پایان لیگ را همانند ملوان ببرند تا بتوانند سهمیه کسب و دل هوادارانشان را شاد کنند.

ورزش سه: محمدرضا اخباری در مورد پیروزی با ملوان انزلی گفت: به نظرم بازی خوب و سختی بود و گرفتن سه امتیاز برای هر دو تیم مهم بود که ما توانستیم آن را کسب کنیم.

او در مورد حضور کم‌تعداد هواداران در استادیوم یادگار امام ادامه داد: متاسفانه هواداران زیادی نیامدند، امیدوارم در دو بازی باقیمانده از ما حمایت کنند.

این بازیکن درباره قضاوت داوری نظرش را اینگونه بیان کرد: داور خوب بود، سر قضیه پنالتی نمی‌دانم دقیقا چه اتفاقی افتاد اما در کل داوری خوب بود و آقای حق‌وردی توانست این دیدار را خیلی خوب کنترل کند.

گلر ملی‌پوش سرخپوشان تبریزی با اشاره به اینکه حقشان کسب سهمیه آسیایی است در این رابطه می‌گوید: تمام امیدمان به گرفتن سهمیه آسیایی است و تلاشمان را می‌کنیم تا سهمیه آسیایی را کسب کنیم و اینکه برای سال دیگر بتوانیم مدعی قهرمانی بشویم و در لیگ قهرمانان آسیا هم شرکت کنیم.

وی درباره کار سخت تراکتورسازی در ادامه بازی‌ها نظرش را اینگونه بیان کرد: دو بازی سخت داریم یکی با تیم الهلال و دیگری با استقلال امیدوارم بهترین نتایج را کسب کنیم.

بازیکن تراکتورسازان درباره دیدار با الهلال اینگونه توضیح می‌دهد: صددرصد انگیزه داریم آنها را ببریم و دل مردمان را شاد کنیم. درست است که از مرحله قبل صعود کردیم، اما با تمام توانمان به زمین می‌رویم تا با پیروزی در این دیدار هوادارانمان را خوشحال کنیم.

دروازه‌بان جوان تراکتورسازی که در آسیا عملکرد خوبی داشته و 4 کلین‌شیت کسب کرده در پاسخ به این سوال که به دنبال کسب پنجمین کلین شیت است یا نه می‌گوید: خیلی خوشحالم به خاطر رکوردی که تا الان زدم و این قضیه باعث می‌شود انگیزه‌ام بیشتر شود. امیدوارم این رکورد را حفظ کنم، کار سختی دارم و امیدوارم این روند را ادامه دهم.

اخباری در پایان درباره دیدار حساس با استقلال در هفته بیست‌ونهم از رقابت‌های لیگ‌برتر افزود: همانطور که قبلا هم گفتم این بازی برای ما از حساسیت بالایی برخوردار است، آنها می‌خواهند قهرمانی را کسب کنند و ما هم می‌خواهیم سهمیه بگیریم. ما می‌جنگیم که علاوه بر انجام فوتبال پاک صاحب سهمیه نیز بشویم.


ویدیو مرتبط :
مچ اندازی دختر آسیایی یا یک پسر آفریقایی-آسیایی ها شیرن!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عضو ایرانی AFC تشریح کرد: چرا سهمیه آسیایی ایران کم شد؟



اخبار,اخبار ورزشی , جام ملت‌‌‌های آسیا

 

اخبار ورزشی - عضو ایرانی AFC تشریح کرد: چرا سهمیه آسیایی ایران کم شد؟

شاهین رحمانی  با بیان اینکه میزبان جام ملت‌‌‌های آسیا در سال 2019 در ماه نوامبر 2014 (آبان‌ماه 93) مشخص می‌شود، اظهار داشت: در ماه نوامبر جلسه کمیته مسابقات و سپس جلسه کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا تشکیل و تصمیم نهایی در این خصوص بر اساس گزارش بازرسان AFC گرفته و اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: برای رقابت‌های جام ملت‌های آسیا کشوری میزبانی را به دست می‌آورد که شرایط بهتری داشته باشد و در صورتی که شرایط خیلی نزدیک باشد، مسائل دیگری می‌تواند در این خصوص تأثیرگذار باشد.

عضو ایرانی کمیته برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در AFC گفت: اگر کشوری می‌خواهد برنده این میزبانی باشد تردیدی نیست که باید بهترین شرایط را برای برگزاری رقابت‌ها فراهم کرده باشد که البته این شرایط طی سال‌های اخیر تغییر کرده است. در گذشته برای چنین میزبانی‌هایی احتیاج به 4 استادیوم استاندارد بود اما در حال حاضر به 1+6 ورزشگاه استاندارد نیاز است که البته یکی از آنها به عنوان رزرو معرفی خواهد شد بنابراین برای دادن میزبانی جام ملت‌های 2019 آسیا باید دید که کدام یک از کشورهای نامزد شرایط بهتری دارند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 4 کشور ایران، عربستان، امارات و تایلند از 11 کشوری که روز اول برای میزبانی این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده بودند، باقی مانده‌اند، گفت: به هر حال هدف‌گذاری برای کسب میزبانی تورنمنت‌های بزرگ، کار بزرگی محسوب می‌شود و این میزبانی‌ها می‌تواند به کشورها از هر جهت کمک کند.

رحمانی افزود: وقتی میزبان می‌شوید علاوه بر نگاه نتیجه‌گرا در طول مسابقات که امری طبیعی محسوب می‌شود و می‌توان از شرایط میزبانی در راه کسب بهترین مقام استفاده کرد؛ این میزبانی میراث و بقایایی دارد که برای کشور میزبان طی سالیان باقی مانده و برای آن کشور قابل استفاده خواهد بود که از جمله آنها می‌توان به زیرساخت‌هایی اشاره کرد که به منظور میزبانی در کشورهای فوق ساخته می‌شود و می‌تواند فوتبال آن کشور را از شرایط استاندارد لازم نیز بهره‌مند سازد.

وی تأکید کرد: غیر از این حتی تجربه و دانشی که برای کشور میزبان به منظور برگزاری یک تورنمنت بزرگ به دست می‌آید نیز امری قابل توجه بوده چرا که جام ملت‌ها معتبرترین و گران‌ترین تورنمنتی است که در سطح آسیا برگزار می‌شود و هر کشوری که میزبان می‌شود باید با سطح بالایی این رقابت‌ها را مدیریت کند به همین دلیل است که می‌گویند هدف‌گذاری برای کسب میزبانی این رقابت‌ها اتفاق خوبی به شمار می‌رود.

عضو ایرانی کمیته برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در AFC گفت: رقابت‌های جام ملت‌های آسیا قطعا با استانداری بالا برگزار می‌شود و کشورهایی که می‌خواهند اقدامات جهشی انجام دهند، نمی‌توانند روی کسب این میزبانی حساب باز کنند و باید برای انجام این کار برنامه‌ریزی ویژه‌ای داشت.

وی در خصوص اینکه برخی رسانه‌های عربستانی از میزبانی قطعی این کشور برای جام ملت‌های آسیا در سال 2019 نام می‌برند، گفت: باید ابتدا از کشورها بازرسی به عمل بیاید و در حال حاضر ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا فقط از امارات بازرسی کرده‌اند. روند تصمیم‌گیری این است که ابتدا از کشورها بازرسی می‌شود و شرایط میزبانی مورد بررسی قرار گرفته و سپس گروه بازرس، گزارشات خود را به کمیته مسابقات ارائه داده و در نهایت کمیته اجرایی در مورد میزبان جام ملت‌ها تصمیم‌گیری خواهد کرد.

عضو ایرانی کمیته برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در AFC در مورد کم شدن تعداد سهمیه کشورها در لیگ قهرمانان آسیا گفت: دلیل اصلی تغییرات این است که از سال 2014 تعداد کشورهایی که در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کنند بیشتر شده و این تصمیم هم از بعد از آمدن شیخ سلمان به AFC به اجرا درآمد و از آن زمان کنفدراسیون فوتبال آسیا به سمتی رفته است که کشورهای بیشتری در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشند.

وی افزود: در حال حاضر 22 کشور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند و به منظور توزیع سهمیه به کشورهای بیشتر، سهمیه‌ کشورهایی که در گذشته در لیگ قهرمانان حضور داشتند کمتر شده است یعنی دیگر 4 سهمیه کامل وجود ندارد و این سهمیه‌ها به 1+3 سهمیه تبدیل شده و به ترتیب برای کشورهای دیگر نیز کمتر می‌شود.
اخبار ورزشی - فارس