ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اخباری: آسیا ما را از قهرمانی دور کرد


دروازه بان تراکتورسازی تبریز همچنان به کسب سهمیه توسط تیمش خوش بین است‌.

ورزش سه: محمدرضا اخباری در رابطه با شکست برابر سیاه جامگان گفت: سه امتیاز بازی برای هر دو تیم خیلی مهم بود تا دقیقه ۸۲ پیش بودیم اما بعد بازی را واگذار کردیم اگر می بردیم شانس داشتیم که قهرمان شویم ولی قهرمانی را از دست دادیم و الان نیم نگاهی به کسب سهمیه داریم، امیدوارم بتوانیم سهمیه را برای تبریز بگیریم.

او درمورد اینکه تا چند وقت پیش داشتند در لیگ خوب پیش می رفتند و ناگهان چه اتفاقی افتاد که عقب کشیدند ادامه داد: یکی از عواملی که ما را از قهرمانی دور کرد فشار بازی های آسیایی و خستگی ناشی از پرواز و سفر کردن بود اگر این فشار روی ما نبود می تواسنتیم از این بهتر نتیجه بگیریم  در دو بازی اخیر می توانستیم ۶ امتیاز را بگیریم اما سه امتیاز های بازی ها تبدیل به باخت و تساوی شد ما اگر فقط ۵ امتیاز بیشتر داشتیم جزو مدعیان اصلی قهرمانی بودیم.

اخباری در پایان درمورد دیدار با ملوان افزود: بازی با ملوان مشکل است و آن ها خطر سقوط را احساس می‌کنند و این موضوع کار ما را سخت می کند ولی ما به کسب سهمیه امیدوار و‌محکوم به برد هستیم انشاالله روز پنجشنبه در تبریز برنده ما باشیم و قبل از بازی با الهلال با برد ملوان روحیه بگیریم.


ویدیو مرتبط :
قهرمانی مرجان سلحشور در مسابقات قهرمانی پومسه تكواندو آسیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تونی: قهرمانی در آسیا دور از دسترس نیست


تونی اولویرا که شدیدا به دلبری کردن مشغول است، با گلایه از مشکلات مالی وعده داد که تیمش در حد قهرمانی است و می تواند جام را بالای سر ببرد

تماشا: تونی اولویرا جمعه شب با حضور در برنامه «موج فوتبال» به سوالات مجری برنامه در رابطه با بازی این تیم در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا و لیگ برتر پاسخ داد. این مربی که شدیدا به دلبری کردن مشغول است، با گلایه از مشکلات مالی وعده داد که تیمش در حد قهرمانی است و می تواند جام را بالای سر ببرد:

- حرکاتم کنار زمین برایم عادت شده و نمی توانم خودم را کنترل کنم. این حرکات از عشقم به فوتبال سرچشمه می گیرد و دست خودم نیست. الان که تصاویر را می بینم به خود می گویم این حرکات را نکنم اما دست خودم نیست. این از عشق من به فوتبال حکایت می کند.

- برحسب تجربه ای که در بنفیکا و پرتغال داشتم می دانستم باشگاه تراکتور باشگاه بزرگی است. قبلا در باشگاه بنفیکا کار کرده بودم، می دانستم چنین بردهای شیرینی بر رفتار مردم تاثیر می گذارد و به مردم در زندگی اجتماعی شان آرامش می بخشد. ما برای برد مقابل الجزیره کار کرده بودیم تا مردم را شاد کنیم.

- من مسیحی هستم. ما کتاب انجیل داریم ولی خیلی به کتاب قرآن و دین شما احترام می گذارم. من می گویم که خدای ما یکی است و من چون در بین مسلمانان کار و زندگی می کنم می گویم «الله اکبر» و ما هم همین را به بازیکنان تراکتور انتقال می دهیم.

- باید جمعیت این شهر به باشگاه کمک کنند که این باشگاه و این تیم آماده تر شود. در جریان هستید که تراکتور مشکل بزرگ مالی دارد و ما انتظار داریم از همه که ما را کمک کنند. الجزیره که 4 بازیکن خارجی دارد و الشباب و الجیش هم 4 بازیکن خارجی دارند که این نشاندهنده قدرت مالی آنهاست، تراکتور به کمک نیاز دارد. ما در تیم خودمان بیشتر از داخلی ها استفاده می کنیم و تنها فلاویو است که در تیم ما به عنوان یک خارجی بازی می کند چون ما مشکل مالی داریم. گلیسون و جاناتان قبل از پیوستن به تراکتور در باشگاهی حضور نداشته اند ولی بازیکنان خوبی هستند و نیاز به زمان دارند تا به آمادگی لازم برسند.

- اگر مشکلات مالی حل شود می توانیم قهرمان شویم و با کمک هواداران، قهرمانی در لیگ آسیا هم دور از دسترس نیست.

- وقتی تصمیم گرفتم به تراکتور بیایم با همکاران خودم مشورت کردم. هواداران تراکتور در قلب من هستند و هیچ وقت این لحظاتی که در آن هستیم را فراموش نمی کنم. فعلا تصمیم دارم تا آخر قراردادم در تبریز بمانم. اگر مسئولان تراکتور تصمیم بگیرند من اینجا خواهم ماند ولی مسئولان تراکتور باید قدم اول را بردارند. سخت است با بله و نه جواب بدهم اما در صورتی که من را بخواهند باید در مورد همکاریمان با هم حرف بزنیم.