ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

احمدی: با باشگاه سپاهان دعوا نکردم!


دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان اصفهان با بیان اینکه حضورش در اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی قطعی شده است، گفت: بعد از جلسه با مسئولان باشگاه سپاهان و جلب رضایت آنها برای سفر به آفریقا، منتظر اوکی شدن بلیت و حضور در اردوی تیم ملی هستم.

خبرگزاری مهر: دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان اصفهان با بیان اینکه حضورش در اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی قطعی شده است، گفت: بعد از جلسه با مسئولان باشگاه سپاهان و جلب رضایت آنها برای سفر به آفریقا، منتظر اوکی شدن بلیت و حضور در اردوی تیم ملی هستم.

رحمان احمدی در خصوص قطعی شدن حضورش در اردوی تیم ملی فوتبال ایران با بیان مطلب فوق، اظهار کرد: روز جمعه بود که ملی پوشان سپاهان در باشگاه با حضور مسئولان جلسه‌ای را برگزار کردند. پس از آن من صبح شنبه هم جلسه دیگری با حضور کرانچار سرمربی سپاهان، خلیلیان مدیرعامل باشگاه و فرامرزی سرپرست تیم برگزار کردم و در نهایت مسئولان رضایت دادند که به اردوی تیم ملی بروم.

وی با تکذیب دعوا و درگیری‌اش در باشگاه سپاهان برای گرفتن پاسپورت و سفر به آفریقا، یادآور شد: چنین چیزی صحت ندارد. من با مسئولان باشگاه در فضایی دوستانه حدود یک ساعت صحبت کردم و آنها موافقت کردند که به جای همراهی سپاهان در آسیا به آفریقا بروم.

احمدی در خصوص زمان سفرش به آفریقا، خاطرنشان کرد: من الان منتظر اوکی شدن بلیت هستم. هنوز مشخص نیست چه زمانی بلیت پیدا شود. اگر بشود که امروز با ملی پوشان استقلال می‌روم در غیر اینصورت فردا به آفریقا سفر می‌کنم.

دروازه بان سپاهان درباره وضعیت دیگر ملی پوشان سپاهان برای حضور در آفریقا، یادآور شد: من در جریان وضعیت بازیکنان دیگر نیستم ولی گویا قرار بود امروز در فدراسیون فوتبال جلسه‌ای برگزار شود تا در صورت هماهنگی، پنج ملی پوش سپاهان بعد از بازی با الهلال از عربستان راهی آفریقا شوند.

تیم ملی فوتبال ایران سه شنبه هفته گذشته به آفریقای جنوبی سفر کرده و تا روز 17 اردیبهشت اردوی آماده سازی تیم ملی در این کشور ادامه دارد.


ویدیو مرتبط :
گلر اسطوره ای باشگاه سپاهان مهمان سیمای سپاهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حسینی خبر سایت باشگاه سپاهان درباره...



 

حسینی خبر سایت باشگاه سپاهان درباره...

 

حسینی خبر سایت باشگاه سپاهان درباره تمدید قرارداد را تكذیب كرد

مدافع فصل گذشته سپاهان با رد خبر سایت این باشگاه گفت: هنوز قراردادم را تمدید نكردم و فقط با آنها مذاكره داشتم.

سید جلال حسینی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی درباره خبر سایت باشگاه سپاهان مبنی بر تمدید قرارداد با این تیم اظهار داشت: نمی دانم چرا سایت باشگاه این خبر را گذاشته است. قراردادم را هنوز با این تیم تمدید نكرده ام و در تهران هستم.
وی در مورد مذاكراتش با پرسپولیس عنوان كرد: توافقات اولیه با این تیم داشته ام اما هنوز تصمیمی نگرفته ام. این را هم بگویم كه با باشگاه سپاهان مذاكرات جدی داشته ام اما هنوز تمدید نكرده ام.

سید جلال حسینی خبر تمدید قرارداد خود با سپاهان را تكذیب كرد كه سایت این باشگاه علاوه بر خبر دادن از تمدید قرارداد در دفتر مدیرعامل سپاهان، از حسینی مصاحبه ای مبنی بر رضایت از این موضوع روی خروجی خود قرار داده است.