ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

احمدزاده: دربی را 2 بر صفر می‌بریم


هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به امید خدا دربی را با نتیجه ۲ برصفر خواهیم برد و من و مسلمان به همان شکل که دوست داریم، خوشحالی می‌کنیم.

خبرگزاری تسنیم: محمد احمدزاده در حاشیه تمرین امروز تیمش در جمع خبرنگاران در مورد دربی 82 گفت: دربی از حساسیت خاص خود برخوردار است، مخصوصاً این دربی که در تعیین قهرمان تأثیرگذار خواهد بود. دربی آنقدر برای برخی از هواداران حساس است که حتی حاضرند تیمشان همه بازی ها را ببازد اما این بازی را ببرد.

وی افزود: ما توجهی به این نداریم که این بازی چقدر در قهرمانی تأثیر دارد، بلکه می‌خواهیم تمرکزمان را روی بازی قرار داده و فقط به برد فکر کنیم. ان‌شاءالله که بتوانیم به هدف خود رسیده و هواداران را خوشحال کنیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که اوضاع دو تیم چقدر در نتیجه دربی مؤثر است، عنوان کرد: دربی حساسیت خاص خود را دارد و نمی‌شود گفت تیمی که شرایط بهتری دارد حتماً برنده است. خداراشکر اوضاع تیم ما خیلی خوب است و هفته‌هاست که نباخته‌ایم و بردهای اخیرمان باعث شده در جدول رقابت‌ها صعود خوبی داشته باشیم. به عقیده من با تمهیداتی که کادر فنی اندیشیده است می‌توانیم برنده دربی باشیم.

احمدزاده درباره تیم استقلال نیز خاطرنشان کرد: ما کاری به شرایط استقلال نداریم و فقط به برد در دربی فکر می‌کنیم حساسیت دربی خیلی بالا است و شاید این حساسیت در عملکرد بازیکنان نیز تأثیربگذارد. به این خاطر باید روی این بازی تمرکز کرده و هرچه مربیان خواسته‌اند را انجام دهیم. ما در بازی رفت به مراتب تیم‌تر از استقلال بودیم اما نتوانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم دلیل آن نیز حساسیت بالای بازی بود که به بازیکنان استرس وارد می‌کرد.

وی درباره خوشحالی پس از گلش به همراه محسن مسلمان که در بازی‌های اخیر پرسپولیس سوژه شده است، یادآور شد: من و محسن در چهار پنج بازی اخیر تصمیم گرفته‌ایم به این شکل خوشحالی کنیم و برای‌مان فرقی نمی‌کند حریف‌مان چه تیمی باشد. ملوان یا استقلال فرقی نمی‌کند و در بازی روز جمعه نیز اگر ببریم به همراه محسن همان‌طور خوشحالی خواهیم کرد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که بعد از بازی پرسپولیس و ملوان مازیار زارع به وی چه گفت نیز خاطرنشان کرد: بعد از بازی انقدر سروصدا بود که نفهمیدم مازیار چه گفت ضمن اینکه باید بگویم خوشحالی من و محسن معنای خاصی ندارد و هر شخصی می‌تواند هرجوری که دوست دارد از این کار ما برداشتی داشته باشد. اما ما بدون اینکه منظوری داشته باشیم این خوشحالی خاص خود را انجام می‌دهیم.

احمدزاده در پایان در مورد عدد 6 و 24 نیز بیان کرد: عدد شش را که همه دنیا می‌دانند به چه معنا است و قطعاً نیاز به توضیح من نیست. آنهایی که باید بدانند خودشان می‌دانند. اما عدد 24 شماره پیراهن هادی نوروزی بود که این شماره برای ما ابدی است و ان‌شاءالله در پایان فصل قهرمان شده و جام را به کپورچال می‌بریم.


ویدیو مرتبط :
هلالی:در بدریم مسافریم بیاید بریم بریم به شهر آرزو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سامره: اگر در دربی بودم بازی را 3 بر صفر می بردیم



 

 

 

مهاجم تیم مس , پرسپولیس , دنیزلی , بازیکنان استقلال

 

 

مهاجم تیم مس سرچشمه گفت: «تعویض های دنیزلی باعث برد پرسپولیس شد، چرا که بازیکنان استقلال هم که وظیفۀ اصلی را فراموش کرده بودند، میل به هجوم داشتند و فکر می کردند می توانند گل های بیشتری به پرسپولیس بزنند.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از ایپنا، علی سامره که از داوری بازی با صبا بسیار ناراحت بود درخصوص این بازی و دربی 74 پایتخت حرف های جالبی زد.

* از اخراجت مقابل صبا بگو.

- در خطای اول داور فکرکرد تمارض کردم، در صورتی که اینطور نبود. 20 دقیقه بعد از دریافت کارت زرد اول روی انجام خطای معمولی راحت کارت زرد دوم را گرفتم و از زمین اخراج شدم. متأسفانه انگار نه انگار که این بازی مهم است. داور با فکر اینکه در محلات سوت می زند سر تیم ما را برید.

* خیلی از کارشناسان هم گفتند اخراجت اشتباه بود.

- من هم گفتم که او اشتباه کرده، صبایی ها خیلی خوب روی داور کار کردند و با اعتراض های مداوم باعث شدند تا بازی از دست او خارج شود.

* گویا خیلی از این قضیه ناراحتی؟

- نباید ناراحت باشم؟! ما یک بر صفر جلو بودیم و بازی 50-50 پیش می رفت اما او با این اخراج باعث شد تا تمرکز بچه ها به هم بریزد؛ اخراج من کاملا عمدی بود زیرا هیچ دلیلی نداشت داور در 20 دقیقه 2 کارت زرد بدهد؛ در حرکت دوم هیچ خطایی نکردم، نه تکل زدم و نه حرکتی که بخواهد روی روند بازی تأثیر داشته باشد.

* پس می گویی که داور تحت تأثیر جو بازی بود؟

- صد در صد او تحت تأثیر صحبت های بازیکنان صبا اخراجم کرد. او با این قضاوتش بچه های ما را عصبی کرده بود.

* مس سرچشمه شرایط چندان خوبی ندارد.

- ما در این فصل به هیچ وجه نتایج خوبی نگرفتیم، همه چیز دست به دست هم داد تا به این روز بیفتیم. سرنوشت برای مس سرچشمه بسیار بد رقم خورد، از اول، بازی ها با مشکلات مس شروع شد و تمامی هم ندارد. از اول که مس به لیگ برتر صعود کرد مخالف داشت که در لیگ نماند، هیچ کس به این تیم کمک نکرد تا بهتر سر و سامان بگیرد. وقتی تیمی بازیکن نداشته باشد طبیعی است که اینجای جدول قراربگیرد.

* با این تفاسیر باید مس سرچشمه را اولین تیم سقوط کننده بدانیم؟

- خدا نکند چنین اتفاقی بیفتد. اگر در 9 بازی 6 بازی را ببریم سقوط نخواهیم کرد، ما در حالت 50-50 با تیم های دیگر نتایج را واگذار کردیم وگر نه رقیبان چندان از مس سرتر نبودند.

* مقابل ذوب آهن هم که کلی مصدوم دارید؟

- ما 4 بازیکن محروم و مصدوم داریم. یکی، دو بازیکن خارجی تیم هم نمی توانند مقابل ذوب آهن بازی کنند، بنابراین در شرایط سختی باید به مصاف نمایندۀ قدرتمند اصفهانی برویم.

* راستی شکست استقلال مقابل پرسپولیس رادیدی؟

- بله، درمجموع استقلالی ها خوب کار کردند اما فکر می کنم غرور کاذب باعث شد تا بازیکنان وظایف اصلی را فراموش کنند و بازی را خیلی زود تمام شده بدانند، در این بین خدا هم خیلی پرسپولیسی ها را دوست داشت که آنها توانستند در 8 دقیقه یک کار غیر قابل پیش بینی را انجام بدهند.

* دوست داشتی در دربی حضور داشتی؟

- هر بازیکنی حضور در دربی را دوست دارد من هم خیلی دوست داشتم در این بازی بودم اما آن وقت شاید پرسپولیسی ها در پایان بازی خوشحال نمی شدند زیرا قطعا بازی با نتیجه 2 بر صفر یا 3 بر صفر به نفع استقلال تمام می شد. شاید هم ثانیه 30 گل می‌زدم! (می‌خندد)

* تعویض های دنیزلی تأثیر داشت؟

- صددرصد، تعویض ها تأثیر گذاشته بود. بازیکنان استقلال هم که وظیفۀ اصلی را فراموش کرده بودند، میل به هجوم داشتند و فکر می کردند می توانند گل های بیشتری به پرسپولیس بزنند که همین قضیه به نفع پرسپولیسی ها تمام شد.

* از این نتیجه ناراحت شدی؟

- صد در صد ناراحت شدم اما به هرحال زندگی ادامه دارد. از این دربی ها زیاد اتفاق می افتد اما مهم این است که استقلال و پرسپولیس ازتجارب گذشته استفاده کنند تا بعدها افسوس نخورند.

* زاید هم که بهترین بازیکن دربی لقب گرفت؟

- نباید به خاطر یک بازی روی عملکرد بازیکن نظر داد، قطعا کار خدا بود که این بازی به نام زاید ثبت شود این بازیکن گل های فنی را در دربی به ثمر رساند. زاید تمرکز لازم را داشت و ضربه هایی که زد دامن دروازه قرارگرفت. از سویی غیبت مهره های کلیدی استقلال هم د رضعف این تیم بی تأثیر نبود و باعث شد که دربی 74 به نفع پرسپولیس تمام شود.