ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

احضار آزمون و دژآگه نباید رسانه‌ای می‌شد


رییس فدراسیون فوتبال می‌گوید صحبت‌هایی درباره برگزاری دیدار تیم ملی ایران با تیم‌های ملی فرانسه و آلمان انجام شده اما هنوز چیزی قطعی نیست.

خبرگزاری ایسنا: علی کفاشیان پس از حضور در جلسه هیات رییسه سازمان لیگ درباره سفرش به هلند گفت: در این سفر ملاقاتی با روسای فدراسیو‌ن‌های هلند و آلمان خواهیم داشت تا درباره برگزاری اردوهای تدارکاتی برای تیم‌های ملی، برنامه‌های آموزشی گفت‌وگو کنیم و حتی از آن‌ها دعوت کردیم که به ایران بیایند و آن‌ها هم موافقت کردند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دیداری هم با تیم ملی آلمان و فرانسه خواهیم داشت یا خیر؟ گفت: این موضوع هم مطرح شده اما آلمانی‌ها تمایل دارند که این بازی در کشور آن‌ها برگزار شود. ضمن اینکه نماینده‌ای از فرانسه نیز با ما صحبت کرده با این حال چیزی هنوز قطعی نشده است. ما تمایل داریم که ایران میزبان این بازی‌ها باشد. کی‌روش هم با برگزاری بازی با این کشورها موافقت کرده است.

رییس فدراسیون فوتبال ایران درباره اینکه پیش از این هم قرار بود با ایتالیا دیداری تدارکاتی انجام دهیم اما چنین اتفاقی رخ نداد خاطرنشان کرد:‌ ایتالیا هم با آن بازی موافقت کرده بود اما آن موقع توانایی پرداخت مبلغ پیشنهادی ایتالیا را نداشتیم. تمایل داشتیم که ایتالی فقط نگاه تجاری نداشته باشد و ابعاد فنی این بازی را هم ببیند تا به صورت دیدار خیرخواهانه برگزار شود.

وی درباره پیروزی تیم ملی امید مقابل تیم دسته یکی لیگ هلند گفت: دیروز هم تیم ملی ما توانست این تیم را شکست دهد و امیدوارم که آن‌ها هم در ادامه راه موفق باشند. در بازدید از هلند به اردوی آن‌ها هم می‌روم.

کفاشیان در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه بازیکنان تیم ملی امید 500 یورو پول تو جیبی دریافت کرده‌اند آیا این موضوع باعث ناراحتی کی‌روش می‌شود، تاکید کرد: بازیکنان تیم ملی بزرگسال هم پول تو جیبی گرفته‌اند. هنوز هم اعضای کادر فنی تیم امید قرارداد ندارند و برای افزایش انگیزه در آن‌ها این اتفاق افتاده و به صلاحدید مدیریت تیم ملی امید بوده است.

رییس فدراسیون فوتبال با انتقاد از رسانه‌ای شدن دعوت آزمون و دژاگه به کمیته اخلاق بابت خالکوبی افزود: آن‌ها بازیکنان ملی هستند و اگر قرار است چنین اتفاقی هم رخ دهد نباید رسانه‌ای شود. بالاخره این دو بازیکن هم در این کمیته حضور می‌یابند و اگر جریمه‌ای هم باشد نباید رسانه‌ای شود. کمیته اخلاق هم بهتر بود این موضوع را به ما می‌گفت و ما خودمان به آن‌ها ارجاع می‌دادیم. زمانی که جلسه توجیهی برای چنین بازیکنانی برگزار شد این دو در ایران نبودند اما به دلیل اینکه بازیکن ملی هستند و به درد تیم ما می‌خورند نمی‌توانیم آن‌ها را محروم کنیم. بهترین راه این است که آن‌ها خالکوبی‌های خود را بپوشانند.

وی در ادامه درباره اینکه آیا نامه‌ جدیدی از سوی سازمان نظام وظیفه درمورد بازیکنان سرباز به فدراسیون فوتبال رسیده خاطرنشان کرد: آخرین نامه‌ای که رسیده بود به قبل از بازی با گوام مربوط می‌شود. اگر نامه‌ای هم برسد ما آن را اجرا می‌کنیم.

کفاشیان درباره لغو محرومیت خانبان از محرومیت کمیته اخلاق یادآور شد: خانبان اشتباه کرده بود اما نباید او را از نشستن روی نیمکت تیم ملی محروم کنیم. به نظرم جریمه‌های نقدی بهتر است چرا که آن‌ها برای کشورمان تلاش می‌کنند و او مورد نیاز کی‌روش است. کی‌روش هم با اشتباه او برخورد انضباطی کرده بود.

رییس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه در حال حل موضوعات مربوط به حق پخش هستند افزود: کارگروهی در حال بررسی این موضوع هستند و برای ما مسجل شده که صداوسیما قصد همکاری دارد و امیدوارم در پایان نتیجه آن را ببینیم.

کفاشیان در واکنش به تعیین قیمت 50 هزار تومان برای بلیت بازی افغانستان و ژاپن اظهار کرد: درآمدهای این بازی مربوط به فدراسیون افغانستان است و ما هیچ دخالتی نداریم. آن‌ها فقط مجاز هستند از طبقه اول ورزشگاه استفاده کنند. حتی خود ما هم بنا به دستور AFC نمی‌توانیم از طبقه دوم استفاده کنیم.

وی در پایان درباره کمک فدراسیون به باشگاه پرسپولیس گفت: ما هیچ کمکی به پرسپولیس انجام نمی‌دهیم. فقط با توجه به مشکلات مالی به سازمان لیگ گفته‌ایم مقداری به پرسپولیس پول قرض بدهد.

کفاشیان درباره جلسه امروز هیات رئیسه هم گفت: در این جلسه درباره بازی‌های اخیر لیگ و قرعه‌کشی مسابقه‌ها بحث‌هایی صورت گرفت و گزارش‌ها ارائه شد و تصمیم‌ها را گرفتیم. همچنین درباره تعداد تیم‌های حاضر در لیگ 2 و بدهکاری این تیم‌ها صحبت کردیم. امیدوارم مشکل آن‌ها حل شود تا بتوانند در این مسابقه‌ها حضور پیدا کنند.


ویدیو مرتبط :
اجرای مراسم احضار قربانی سیاه،ترسناک ترین مراسم احضار روح جهان (احضار 11)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبرگزاری قوه قضاییه: سوشا مکانی دوباره به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

در آستانه دیدار پرسپولیس و سپاهان سوشا مکانی دروازه بان تیم پرسپولیس به شعبه ویژه جرائم ورزشی دادسرای فرهنگ و رسانه به منظور ادامه رسیدگی به پرونده اخیرش احضار شد.

سوشا مکانی دروازه بان تیم پرسپولیس تهران باید فردا ساعت 8 صبح با حضور در شعبه ویژه جرائم ورزشی خود را به بازپرس پرونده معرفی کند.

 

اخبار ورزشی - میزان