ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

احتمال کسر امتیاز در انتظار سرخپوشان


پرسپولیس در میان این همه مشکل مالی و در شرایطی که هنوز نمی داند چه کسی قرار است روی صندلی مدیرعاملی اش بنشیند حالا با یک مشکل جدید مواجه شده.

آی اسپورت: پرسپولیس در میان این همه مشکل مالی و در شرایطی که هنوز نمی داند چه کسی قرار است روی صندلی مدیرعاملی اش بنشیند حالا با یک مشکل جدید مواجه شده. اینکه اگر تا یک زمان مشخص بدهی بازیکنان خارجی اش را پرداخت نکند آن وقت فصل را با کسر امتیاز شروع خواهد کرد.

سه پرونده تال، آرفی و ولاتکو، پرسپولیس را با خطر کسر امتیاز در فصل جدید تهدید می‌کند به طوری که اگر مطالبات آنها تا موعد مقرر پرداخت نشود به ازای هر کدام از این بازیکنان سه امتیاز از پرسپولیس کسر خواهد شد و این تیم فصل تازه را با 9- امتیاز شروع خواهد کرد. در نامه‌های اخیر فیفا برای پرسپولیس قید شده که این باشگاه باید در اولین فرصت مطالبات ایشان را پرداخت کند اما اگر این اتفاق نیفتد و پرونده‌ها در پروسه کمیته انضباطی فیفا قرار بگیرد، این کمیته حکم صادر خواهد کرد. بعد از صدور حکم پرسپولیس 30 روز مهلت دارد که مبلغ مورد نظر به علاوه جریمه (حدود 5 هزار دلاری) را پرداخت کند.


ویدیو مرتبط :
تصویب قانون کسر امتیاز در انتظار باشگاه‌های بدهکار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احتمال کسر 6 امتیاز از استقلال!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,استقلال

با شکایت بازیکن سابق استقلال این باشگاه محبوب و صدرنشین لیگ برتر در خطر کسر 6 امتیاز قرار گرفته است.

رودریگو توزی که با قراردادی سنگین و 370 هزار دلاری به تیم فوتبال استقلال ملحق شده بود، وقتی نتوانست پول خود را بگیرد حتی به دریافت 80 هزار دلارهم رضایت داد ولی مسئولان تیم آبی توجهی به این درخواست نکرده و از او خواستند شکایت خود را پیگیری کند.

حالا کمیته انضباطی فیفا با وسواس خاصی پیگیر پرونده مذکور شده و به استقلالی ها هشدار داده است رضایت توزی را جلب کنند.

باشگاه استقلال نیز با توجه به تعطیلات عید نوروز از فیفا مهلت خواسته و اینک حداکثر تا 22 فروردین ماه جاری فرصت دارد طلب این بازیکن برزیلی - ایتالیایی را پرداخت کند تا با جریمه کسر 6 امتیازی مواجه نشود.

البته شنیدیم بعد از توزی نوبت رسیدگی به شکایت 3 بازیکن سابق و خارجی استقلال از جمله هلمکه و لیام ردی است!

 

اخبار ورزشی - رادنیوز