ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

احتمال نابینا شدن ستاره پرسپولیس


هافبک برزیلی پرسپولیس با هشداری جدی از سوی پزشک تیم مواجه شده است: «جلوی النصربازی کنی نابینا می شوی!»

راد نیوز: پزشک معالج فرناندو گابریل به این بازیکن هشدار داد: «اگر در بازی مقابل النصر عربستان به میدان بروی احتمال نابینا شدن تو وجود دارد!»
 
این در حالی است که پرسپولیسی ها ماسک مخصوص هم برای گابریل تهیه کرده و حمید درخشان قصد داشت در بازی حیثیتی روز چهارشنبه برابر النصر این هافبک برزیلی را بازی دهد اما پزشک متخصص جلوی این کار را گرفت.
 
با توجه به غیبت محمد نوری و محسن بنگر در بازی با حریف عربستانی، گابریل اصرار ویژه ای داشت که برای تیمش بازی کند اما پس از صحبت با دکترش کوتاه آمد و منصرف شد.
 
ناگفته نماند این بازیکن برزیلی پس از تمرینات سبک خود در درفشی فر از ناحیه سر احساس درد و ناراحتی می کرد.


ویدیو مرتبط :
شیرین کاری ستاره یاغی پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ستاره ملی پوش پرسپولیس نیم فصل از لیست خارج می شود/ احتمال خروج نوروزی هم وجود دارد



اخبار,اخبار ورزشی ,سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - ستاره ملی پوش پرسپولیس نیم فصل از لیست خارج می شود/ احتمال خروج نوروزی هم وجود دارد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنی مثل پولادی که ماه‌هاست در هیچ میدان ورزشی و تمرین دیده نشده، چرا باید به تیم ملی دعوت شود؟

 حمید درخشان در خصوص شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سپاهان و همچنین خط خوردن بازیکنان این تیم از لیست تیم ملی صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.

**درباره بازی با سپاهان و باخت مقابل این تیم صحبت کنید.
به نظر من بازی خوبی بود و بازیکنانم خیلی خوب بازی کردند و زحمات زیادی کشیدند؛ اما وقتی تیمی مقابل تیم بزرگ و پرمهره‌ای مثل سپاهان بازی می‌کند طبیعی است که باید ابزار و نفراتش هم با آن تیم برابری کند. امسال هر تیم فقط می‌توانست 18 بازیکن در لیست داشته باشد و بقیه باید بازیکنان زیر 23 سال باشند اما ما دقیقا برای این بازی 6 بازیکن از بهترین‌هایمان را مصدوم و محروم داشتیم و در این شرایط و با این بازی بزرگ در واقع با 12 بازیکن مقابل سپاهان آمدیم و دقیقه 94 گل خوردیم این نشان می‌دهد که تیم ما رشد کرده و رو به جلو حرکت می‌کند؛ اما چیزی که برای من مهم است این بود که نفراتی که تعویض کردیم باید می‌دیدم که توانشان چقدر است و چقدر می‌توانند به تیم ما کمک کنند در صورتی که باید بگویم تعویض‌هایی که انجام دادم تعویض‌های تخصصی نبود و بازیکنانی را به میدان فرستادم که در پست اصلی‌شان بازی نمی‌کردند اما این تغییرات را دادم و تا دقیقه 94 هم همه چیز خیلی خوب بود البته باید بگویم روی اشتباه پوششی خط دفاعی دروازه‌مان باز شد.

**تعویض نورمحمدی چقدر در این باخت نقش داشت؟
رضا نورمحمدی را به دلیل مصدومیت و بالاجبار تعویض کردم و اگر رضا در زمین می‌ماند آن اشتباه انجام نمی‌شد و آن گل را نمی‌خوردیم. با این همه من به سپاهان تبریک می‌گویم چرا که سپاهان با این نفرات و مهره‌ها انتظار می‌رفت که خیلی بیشتر از اینها ما را اذیت کند اما باز هم می‌گویم از بازیکنانم راضی هستم و آن چیزی که برای من مهم این بود که از همه توانشان استفاده کردند.

**خیلی‌ها اعتقاد دارند، پرسپولیس در بازی مقابل سپاهان بیش از اندازه دفاعی بازی کرد. شما پاسخی برای منتقدانتان دارید؟‌
وقتی تیمی قدرت تهاجمی و بازیکنان هجومی‌اش را ندارد طبیعی است که مقداری دفاعی‌تر بازی می‌کند. وقتی در پست‌های تخصصی مثل پست ماهینی که دونده است و یا نبودن علی‌عسگری که او هم در فاز هجومی کار می‌کند خلأ داریم طبیعتاً چنین تیمی وارد فاز دفاعی می‌شود و این خود مزید بر علت خواهد بود. این به این دلیل بود که بازیکن رو به جلو نداشتیم و همین باعث شد که یک مقدار عقب بکشیم البته فشار تیم سپاهان هم زیاد بود اما باید بگویم این بازیکنان اگر بودند تأثیر زیادی در روند بازی ما داشتند و به این شکل عقب بازی نمی‌کردیم.

**از عملکرد کار تیمی و دفاعی بازیکنان پرسپولیس در بازی مقابل سپاهان راضی بودید؟‌
بله و واقعاً روی یک غفلت گل خوردیم و دروازه ما باز شد. البته سپاهان پرمهره است؛ اما بچه‌های ما خیلی خوب زحمت کشیدند اما یادتان باشد که برای بازی بزرگ داشتن ابزار بزرگ مهم است که در اصفهان ما شش بازیکن مصدوم و محروم نداشتیم و مقداری گرفتار شدیم.


**قبول دارید این کمبود مهره به دلیل خوب بسته نشدن پرسپولیس در ابتدای فصل بود؟
بله همینطور است البته سوای اینکه ما می‌‌گوییم پرسپولیس خوب بسته نشده اما مصدومان زیاد هم داریم. شما ببینید که ماهینی را چگونه محروم کردید، حمید علی‌عسگری مصدوم شده، پیام صادقیان محروم است، رضا نوروزی رباط صلیبی پاره کرده، مهرداد پولادی اصلاً‌ معلوم نیست کجا است و مشخص نیست در لیست ما حضور دارد یا ندارد؟‌ شما وقتی از 18 بازیکن 6 بازیکن ندارید این یعنی اینکه بالای 60درصد تیمتان را در اختیار ندارید. شما دغاغله را هم به این جمع اضافه کنید. شما می‌توانید با 12 بازیکن لیگ را تمام کنید؟! هر بازی هم که یک نفر مصدوم می‌شود! هر بازی هم یک بازیکن سه اخطاره می شود! خوب در این شرایط بازیکنی برای ما نمی‌ماند.

** این نقیصه چه زمانی قرار است برطرف شود؟‌
الآن کاری نمی‌توانیم انجام دهیم و باید تا نیم‌فصل صبر کنیم. در نیم‌فصل باید یک تعداد بازیکن را جابه‌جا کنیم و بازیکنان جدید بگیریم.

**از مهرداد پولادی خبر دارید؟ داستان او به کجا رسید؟‌
او هیچ تلفنی را جواب نمی‌داد و ما مانده‌ایم که او نه پاسخ ما را می‌دهد و نه حتی پاسخ دوستان نزدیکش را. این وسط ما هم بلاتکلیف هستیم.

**پرسپولیس قصد شکایتی از این بازیکن دارد یا نه؟
ما شکایتی از او نداریم. ما در نیم‌فصل نام او را از لیستمان خارج می‌کنیم. 100درصد این کار را می‌کنیم چرا که بازیکنی که در لیست ما هست اما نمی‌توانیم از او استفاده کنیم برای چه باید در لیست او را نگه داریم؟ او را نگه داریم چون فقط یک اسم دارد؟! اگر می‌خواهد در پرسپولیس بماند پولادی باید به تیمش کمک کند. شما مطمئن باشید ما جای او بازیکن می‌آوریم چرا که پرسپولیس به بازیکنان نیاز دارد چون سه جام برتر، حذفی و آسیا را در پیش داریم. حضور در این سه لیگ نیاز به بازیکن دارد و اگر بازیکن نداشته باشیم هر هفته تیم تحلیل می‌رود و در این صورت برای پرسپولیس فاجعه پیش می‌آید.

**موضوع رضا نوروزی به کجا رسید؟ آیا او را از لیست خارج می‌کنید یا نه؟‌
من باید با پزشک رضا نوروزی صحبت کنم و اگر او بگوید زمان طول درمان این بازیکن طولانی‌مدت است که از لیست خارجش می‌کنیم اما اگر تا 4-5 ماه دیگر خوب شد مطمئناً رضا نوروزی را در تیم حفظ خواهیم کرد.


**مهرداد پولادی در حالیکه نزدیک به چهار ماه است در هیچ میدان فوتبال و یا تمرینی دیده نشده اما به تیم ملی دعوت شد و راهی اردوی پرتغال شده است. شما فکر می‌کنید چنین بازیکنی به کار تیم ملی می‌آید؟
این موضوعی نیست که من بتوانم درباره‌اش صحبت کنم و باید کی‌روش در اینباره پاسخ بدهد.

** اما به هر حال نام پولادی در لیست پرسپولیس قرار دارد.
او نه برای ما بازی کرده و نه قراردادی با پرسپولیس بسته است و فدراسیون هم که او را بازیکن آزاد اعلام کرده است پس ما نمی‌توانیم راجع به او صحبت کنیم. کی‌روش تصمیم گرفته که او را دعوت کند و مسئولیت او هم با خود کی‌روش است و به من هیچ ربطی ندارد.

**اما به هر حال به عنوان یک کارشناس و پیشکسوت فوتبال می‌توانید در اینباره صحبت کنید.
از نظر من پولادی نباید به تیم ملی دعوت شود، بازیکنی که چند ماه است بازی نکرده و بعد از جام جهانی در هیچ میدانی دیده نشده برای چه باید به تیم ملی دعوت شود؟ به نظر من دعوت او به تیم ملی اشتباه است و این نظر شخصی من بود.


**قرار بود پرسپولیس راهی اردوی ترکیه شود اما مقصد این اردو از ترکیه به کیش تغییر کرد، دلیل این تغییر تصمیم چه بود؟‌
وقتی از آب و هوای ترکیه مطلع شدم فهمیدم که آنجا سرد است و بارندگی زیادی هم انجام شده  و به همین دلیل اردوی کیش را انتخاب کردیم و قرار است دوشنبه راهی این جزیره شویم و حدود 8 روز در آنجا صبح و عصر تمرین می‌کنیم سپس به تهران برمی‌گردیم در جام حذفی به میدان می‌رویم و دوباره برای حضور در لیگ برتر آماده می‌شویم. احتمال هم دارد که در کیش با راه‌آهن بازی کنیم.

**لیست تیم ملی هم اعلام شد و همه بازیکنان پرسپولیس که الآن در این تیم حضور دارند از لیست خط خوردند به عنوان سرمربی پرسپولیس که پیش از این مدعی بودید باید تعداد بیشتری از بازیکنان تیمتان به تیم ملی دعوت شوند چه پاسخی برای خط خوردن همه ملی‌پوشانتان دارید؟‌
به نظر من کی‌روش با خط زدن پرسپولیسی‌ها اشتباه کرد چرا که بازیکنان ما می‌توانستند به تیم ملی کمک کنند اما ما احترام می‌گذاریم به نظر سرمربی تیم ملی اما امیدواریم که تیم ملی هم موفق باشد.

** این خط خوردن پرسپولیسی‌ها البته شاید به نفع شما هم باشد چرا که در اردوی کیش همه بازیکنانتان را در اختیار دارید.
بله قبول دارم که این موضوع به نفع ما شد چرا که همه بازیکنانم را در اردو دارم و از این بابت خوشحالم اما از بابت خط خوردن بازیکنان پرسپولیس از تیم ملی ناراحتم چرا که می‌توانستند در تیم ملی حضور داشته باشند اما با این شرایط بهتر می‌توانیم پرسپولیس را جمع و جور کنیم.
اخبار ورزشی - فارس