ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

احتمال محرومیت پرسپولیس برابر الهلال


به دلیل پرتاب نارنجک در دیدار پرسپولیس و بنیادکار، احتمال محرومیت نماینده کشورمان در بازی بعدی وجود دارد.

خبرگزاری تسنیم: محمدرضا کسرایی، مسئول اجرایی لیگ قهرمانان آسیا در پایان دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و بنیادکار ازبکستان گفت: اگر ناظر بازی پرتاپ نارنجک را دیده باشد، احتمال اینکه پرسپولیس در بازی بعدی با محرومیت روبه‌رو شود وجود دارد.

پرسپولیس با شکست 2 بر یک بنیادکار ازبکستان حریف تیم الهلال عربستان در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا شد.


ویدیو مرتبط :
‫احتمال محرومیت 4 جلسه ای سردار آزمون‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آتش بس میان پرسپولیس و سپاهان!/ احتمال محرومیت دهنوی، کریمی و خلیل‌زاده



باشگاه پرسپولیس و سپاهان

آتش بس میان پرسپولیس و سپاهان!/ احتمال محرومیت دهنوی، کریمی و خلیل‌زاده

دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان شکایت‌های خود از یکدیگر را پس گرفتند.

 جمعی از مسئولان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان چهارشنبه شب در جلسه‌ای به بررسی آخرین اتفاقات رخ داده بین خود پرداخته و بر سر شکایت هایی که از یکدیگر و بازیکنان خود انجام داده بودند توافقاتی کردند.

یعقوب کریمی و شجاع خلیل‌زاده بازیکنانی بودند که ابتدا با پرسپولیس قرارداد بستند و از این باشگاه پول هم گرفتند اما در نهایت به سپاهان رفتند. پرسپولیس خواستار بازگشت پولی که به این دو بازیکن داده بود، شد و در آن سو نیز سپاهان پولی که به دهنوی داده بود را از پرسپولیس طلب کرد. این یکی از مواردی بود که دو باشگاه بر سر آن توافق کردند و قرار شد هر باشگاه پول خود را پس بگیرد.
مورد دیگری که در این جلسه بحث شد موضوع شکایت دو باشگاه از یکدیگر و شکایت سپاهان از رویانیان بود. در این رابطه نیز قرار شد هر دو باشگاه شکایت‌های خود را از یکدیگر پس بگیرند.

حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی که در این نشست حضور داشت خطاب به مسئولان دو باشگاه گفت: اگر هم شما شکایت خود را از این بازیکنان پس بگیرید، کمیته انضباطی رای خود را برای آنها صادر خواهد کرد چرا که این بازیکنان تخلف کرده‌اند.
به گزارش ایسنا، قرار است کمیته انضباطی به زودی رای خود را درباره شجاع خلیل‌زاده، یعقوب کریمی و قاسم دهنوی اعلام کند. احتمال محرومیت دو، سه جلسه‌ای و جریمه برای این سه بازیکن وجود دارد./ایسنا