ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

احتمال محرومیت بیش ازیك جلسه‌ای برای...



 

 

احتمال محرومیت بیش ازیك جلسه‌ای برای سووارز

 

همگام با جام جهانی 2010- آفریقای جنوبی/

احتمال محرومیت بیش از یك جلسه‌ای برای سووارز

كمیته انضباطی فیفا اعلام كرد پیش از اعلام مدت محرومیت بازیكن اروگوئه در این زمینه تحقیق لازم را انجام می‌دهد.

به نقل از آسوشیتدپرس، مسئولان فیفا پیش از اینكه مدت محرومیت ساووارز را اعلام كنند گزارش رسمی دیدار این تیم برابر غنا را مطالعه خواهند كرد.

سووارز در این دیدار در آخرین دقیقه وقت اضافه دوم با خطای هندی كه انجام داد غنا را از رسیدن به گل برتری محروم كرد و بازیكن غنا نیز پنالتی را از دست داد تا اروگوئه در ضربات پنالتی به برتری برسد و راهی نیمه نهایی شود.

پكا اوردیزولا یكی از سخنگویان فیفا در این زمینه گفت: عجله‌ای برای اعلام رای سووارز نداریم و می‌خواهیم در این زمینه تحقیق كافی را انجام دهیم.

برخی رسانه‌ها می‌گویند كمیته انضباطی فیفا می‌تواند سووارز را بیش از یك جلسه محروم كند. او به دلیل دریافت كارت قرمز در دیدار بعدی محروم خواهد بود.
این بازیكن در دیدار روز سه‌شنبه برابر هلند در نیمه نهایی جام جهانی قطعا غایب خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
‫احتمال محرومیت 4 جلسه ای سردار آزمون‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احتمال محرومیت 24 جلسه‌ای سوارز


اگر تایید شود لوییس سوارز شانه جورجیو کیه‌لینی را گاز گرفته فیفا او را 24 جلسه محروم می‌کند.

ورزش سه: پس از آنکه در جریان دیدار ایتالیا و اروگوئه لوییس سوارز شانه جورجیو کیه‌لینی را گاز گرفت، فیفا پرونده تحقیق در این زمینه را گشود.

فیفا در بیانیه‌ای که در این زمینه منتشر کرد آورده: «فیفا پرونده تحقیق در مورد لوییس سوارز را گشوده است.» اگر گاز گرفتن مهاجم اروگوئه برای سران فیفا مسجل شود، وی ممکن است با 24 جلسه محرومیت روبه‌رو شود.

اروگوئه با پیروزی یک بر صفر مقابل ایتالیا موفق شد با 6 امتیاز راهی مرحله حذفی رقابت‌های جام جهانی شود.